Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4855
Leser litt rundt på nettet at basisk mat skal hjelpe for å få bedre effekt av amf, sammen med vitaminer osv. noen her inne som har erfaring med dette?

IV for effekt er ikke aktuelt..

Savner den gode euforien jeg fikk av speed i "starten". Har nå bare testet speed sånn 3 ganger.... men en av de første gangene hadde en veldig sterk eufori. Når jeg tenker tilbake var også dette en periode hvor jeg spiste multivitamin hver dag og fikk i meg mye melk da jeg spiste rimelig mye frokostblanding.

Kan dette ha så mye å si? Er oralt jeg snakker om nå forresten.

Eller var det jeg fikk den gangen rett og slett bare veldig god speed?

Den gangen fylte jeg på med ca 30-50ng oralt og fikk et rimelig godt kick etter hver justering.

Selv om jeg sniffa 70-80mg fikk jeg ikke samme kicket nå noen måneder senere, men nå drikker jeg nada melk og går ikke på vitaminer. Kan det ha sø mye å si altså? Trenger rådføring her
Sannsynligvis bare bedre varer
Sett at du tar det oral så vil PH verdien i magesekken spille en merkbar rolle, det du ønsker er et basisk innhold. Dette kan oppnås ved å blande en teskje eller to med natron i vann og drikke dette 30-60 minutter før inntak.

Kilde: https://toxnet.nlm.nih.gov/cgi-bin/s...+@rel+300-62-9
Sitat av delysid Vis innlegg
Leser litt rundt på nettet at basisk mat skal hjelpe for å få bedre effekt av amf, sammen med vitaminer osv. noen her inne som har erfaring med dette?

IV for effekt er ikke aktuelt..

Savner den gode euforien jeg fikk av speed i "starten". Har nå bare testet speed sånn 3 ganger.... men en av de første gangene hadde en veldig sterk eufori. Når jeg tenker tilbake var også dette en periode hvor jeg spiste multivitamin hver dag og fikk i meg mye melk da jeg spiste rimelig mye frokostblanding.

Kan dette ha så mye å si? Er oralt jeg snakker om nå forresten.

Eller var det jeg fikk den gangen rett og slett bare veldig god speed?

Den gangen fylte jeg på med ca 30-50ng oralt og fikk et rimelig godt kick etter hver justering.

Selv om jeg sniffa 70-80mg fikk jeg ikke samme kicket nå noen måneder senere, men nå drikker jeg nada melk og går ikke på vitaminer. Kan det ha sø mye å si altså? Trenger rådføring her
Vis hele sitatet...
Kjør i deg vitaminer, mineraler etc, så er du good to go. en av disse speed postene som faktisk ikke var en av de dumme i typen. GLHF
Sitat av omba Vis innlegg
Sett at du tar det oral så vil PH verdien i magesekken spille en merkbar rolle, det du ønsker er et basisk innhold. Dette kan oppnås ved å blande en teskje eller to med natron i vann og drikke dette 30-60 minutter før inntak.

Kilde: https://toxnet.nlm.nih.gov/cgi-bin/s...+@rel+300-62-9
Vis hele sitatet...
Sitat av fpz lele Vis innlegg
Kjør i deg vitaminer, mineraler etc, så er du good to go. en av disse speed postene som faktisk ikke var en av de dumme i typen. GLHF
Vis hele sitatet...
Er glad for behjelpelige svar. Har godtroa i behold og satser på at dette kan ha såpass å si. Da jeg testet speed sist og fikk en del labrere effekt hadde jeg jo bare drukket cola hele dagen.

Oppdaterer!
Den første gangen du blir skikkelig rusa på speed er ofte den heftigste opplevelsen du kommer til å ha på stoffet etter egen erfaring. Prøv å drikk helmelk mens du speeder, er lett å få ned og inneholder mye kalorier! Kalorier er alfa omega når man bruker stimulanter.
Er blitt fortalt at grapejuice er kjent for å forsterke effekten fra visse stoffer. Google it, kanskje det fungerer for speed også?
Sist endret av frtoretang; 5. oktober 2016 kl. 20:08.
Putt det i rumpa. Og nei, jeg kødder ikke.
Sitat av SpiritLion Vis innlegg
Putt det i rumpa. Og nei, jeg kødder ikke.
Vis hele sitatet...
Vet du ikke kødder hehe, har lest meg opp på plugging, i motsetning til IV er det ikke utelukket!

Jeg vet noen kommer til å si: "haha så du vil ikke bruke nåler, men putter det i ræva?"

og ja, ikke utelukket som sagt Men først skal jeg teste om kanskje litt natron fikser kaka, men det må da smake drit? Jaja, vi får se hva jeg finner på. Oppdaterer dere underveis
Sitat av delysid Vis innlegg
Men først skal jeg teste om kanskje litt natron fikser kaka, men det må da smake drit? Jaja, vi får se hva jeg finner på. Oppdaterer dere underveis
Vis hele sitatet...
Smaker ikke godt, men går helt fint ned. Ikke det verste jeg har smakt. Bland det i et halvfullt glass, så slipper du å drikke så mye.
Har prøvd plugging flere ganger, men får ikke noe spess effekt synes jeg. Bør jeg kjøre klyster først eller?
Hvis du har forstoppelse er det anbefalt å gjøre først ja, f.eks etter mye opiater oppstår det gjerne forstoppelse. Kan det være mye avføring av "dårlig kvalitet" der inne som suger til seg vann/stjeler varene fra blodårene i tarmen, hvor du egentlig vil at det skal gå. Har du en sunn dritt - rett og slett, er det bare å skyte i nr 2.

Husk å desinfisere alt av utstyr og hender før og etter "Operasjon rus i rassen" og vær forsiktig både med hvordan du innfører sprøyta altså ikke skade deg innvendig mtp spisse kanter på sprøyta (uten nålen obviously) og dosering. Bruk gjerne varmt/lunkent vann og husk, sikkerhet kommer alltid først! Går an å fylle på etterhvert, ikke høy dosering at first.

Lykke til, kos dere
Sist endret av monoxide; 11. oktober 2016 kl. 00:50.