Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 12674
Ok, dette er hva jeg lurer på.

Har/bruker bare bra amf, men enkelte folk jeg har møtt tør ikke ta det, er redd for psykose evt dødsfall. hva er greia der?

Jo renere desto mindre dritt er det jo i amfen.
Hva er amfetamin? Er ikke det bare "dritt" uansett ;p eller syntetisk uansett.. Kanskje stoffene man blander det ut med er ting kroppen eller hodet ikke reagerer så sterkt på. Så jo "renere" det man bruker er, jo større del tar det på hjernen. Bare min teori, jeg kjenner ikke til de syntetiske sammensetningene til rent eller urent, og hver eneste reseptor hjernen og kroppen har... Hadde vært artig å vite da.
Nei det er absolutt ikke bra og ta speed.

Men ren amf er luktfri, noe jeg merker folk reagerer på, for dem mener det skal lukte en sterk kjemisk lukt.
Er jo det di fleste er vant til.

Eksempler på ting som blirbuffa ut i speed er feks:

hakket paracet, smertestillende, vaskepulver, koffeintabletter, startgass, rottegift og gud vet hva mer, de fleste selgere bryr seg ikke om helsa til folk, kunn penger. Da vil jeg heller valgt ren speed framfor buffa speed
Det er logisk at ren amfetamin er bedre for helsen en utblandet amfetamin med kjemikalie X som fylling. Vi kan dermed konkludere med en ting, det er en kunnskapsbrist hos mennesker. De mangler korrekt informasjon rundt amfetamin, og kan derfor ikke ved å ressonere logisk komme til den korrekte vurderingen av et stoff. På en annen side: dersom du er idiot og skyter en rusgivende dose gatekvalitet nå og da, ville du ikke vært spesielt glad for å uvitende motta ren amfetamin. Du ville muligens dødd.
Ren pepper er ikke så "Gøy" og skyte får de som skyter speeden, Deffor er det noen som foretrekker litt mer uren speed som gjør at det kicker bedre i et skudd rett og slett !
Sist endret av Dodecha; 17. november 2015 kl. 10:00.
Sitat av Fittesmurf Vis innlegg
Ren pepper er ikke så "Gøy" og skyte får de som skyter speedn, Deffor er det noen som fåretrekker litt mer uren speed som gjør at det kicker bedre i et skudd rett og slett !
Vis hele sitatet...
Så du sier 70mg amfetamin og 130mg med et ukjent fyllemiddel konsekvent gir deg en sterkere sentralstimulerende effekt en 200mg amfetamin? Isåfall bør du begrunne rimelig sterkt.
Kor du ser at jeg sier det?
Sitat av Fittesmurf Vis innlegg
Kor du ser at jeg sier det?
Vis hele sitatet...
Her:
Sitat av Fittesmurf Vis innlegg
uren speed som gjør at det kicker bedre i et skudd rett og slett !
Vis hele sitatet...
Nå koker alt ned i din definisjon av ''kicker'', men i russammenheng omhandler dette meg bekjent rusvirkningen, selve kicket en får når en først inntar stoffet. 200mg ren amfetamin vil vel i teorien gi mer kick en 90mg amfetamin og 110mg knust kritt?
kvartings REN amf, kontra kvartings amf som er med div løsmiddler/startgass, you nameit, vil KICKE bedre i ett skudd ja. Regner med du skyter speedn du og siden du har peil på hva som kicker og ikke kicker?
uren speed som gjør at det kicker bedre
Vis hele sitatet...
kvartings REN amf [...] vil KICKE bedre i ett skudd ja
Vis hele sitatet...
u trippin dawg
Om du har speed med fks, 60% renhet, og en type som er 72%. Så vil det ikke si at den med 72% smeller bedre i ettskudd skal jeg si deg. Eller mener du noe annet?
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Nå vet ikke jeg så veldig mye om amfetamin, men er det ikke sånn at helt ren amfetamin bare gjør deg våken og konsentrert, mens "gatekvalitet" som oftest er blandet ut med all slags mulig andre rusgivende stoffer? I så fall vil vel folk som er vandt til dårlig amf bli skuffet over ren amf siden den sekundære rusfølelsen ikke kommer?

(Dette er bare basert på hva jeg har lest på forumet her opp igjennom årene)
Renere amfetamin gir ingen særlig rusopplevelse utenom at man blir våken.
Renere metamfetamin derimot.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Renere amfetamin gir ingen særlig rusopplevelse utenom at man blir våken.
Renere metamfetamin derimot.
Vis hele sitatet...


Det jeg prøver og få fram!

Sitat av Choobe Vis innlegg
Nå vet ikke jeg så veldig mye om amfetamin, men er det ikke sånn at helt ren amfetamin bare gjør deg våken og konsentrert, mens "gatekvalitet" som oftest er blandet ut med all slags mulig andre rusgivende stoffer? I så fall vil vel folk som er vandt til dårlig amf bli skuffet over ren amf siden den sekundære rusfølelsen ikke kommer?

(Dette er bare basert på hva jeg har lest på forumet her opp igjennom årene)
Vis hele sitatet...
Stemmer, helt ren amf vil være mye kjedeligere, enn en type som er litt " buffa" ut med rette middler. Ren amf kicker dårligere i en smell, kontra en "utbuffa" type som kicker bedre.
Sist endret av Fittesmurf; 17. november 2015 kl. 09:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Høres bakvendt ut for meg..De kjipeste opplevelsene og nedturene jeg har hatt er av dirty speed!
Å det skal vel en del amf til for at du skal stryke med, selvom det kan kjennes sånn ut i store doser (om man ikke sliter med dårlig hjerte eller noe da)
Hadde vært mer redd for å dø av av uren amf, om jeg hadde vært redd for det
Jo renere den er jo lettere har jeg for å få i meg mat og drikke, pluss at det er lettere å sovne.

Sier seg nesten selv, dirty speed man ikke vet hva man får i, eller ren speed? Vet hva jeg ville tatt hvertfall.
Nå er vel mesteparten av speeden i Norge enten meth eller en blanding av amf og meth.

Tror nok at meth kicker mer enn ren amf hvis man skyter. Mao tror jeg at f.eks 50% ren meth vil slå mer enn 70% ren amfetamin. Hvilken rolle urenhetene har med tanke på kicket er jeg usikker på.
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Høres bakvendt ut for meg..De kjipeste opplevelsene og nedturene jeg har hatt er av dirty speed!
Å det skal vel en del amf til for at du skal stryke med, selvom det kan kjennes sånn ut i store doser (om man ikke sliter med dårlig hjerte eller noe da)
Hadde vært mer redd for å dø av av uren amf, om jeg hadde vært redd for det
Jo renere den er jo lettere har jeg for å få i meg mat og drikke, pluss at det er lettere å sovne.

Sier seg nesten selv, dirty speed man ikke vet hva man får i, eller ren speed? Vet hva jeg ville tatt hvertfall.
Vis hele sitatet...
Enig med Kjellfresh. Nå skyter jeg ikke men har prøvd veldig ren og veldig skitten amf i min ungdomstid og kan med sikkerhet si at alle bivirkninger blir forverret når den er skitten. Folk som syntes den "kicker" når den er skitten er klin kokkos, løsemidler det kompis !
Aldri skyti så vet ikke noe ang det temaet.

Men jeg føler en rus opplevelse, en mer kontrolert rus føler jeg.
Føler meg mer våken, energisk, selvbilde/selvsikkerheten økes. Samt jeg lett kan spise på det, heller ingen nedtur.

Di som har prøvd ganske ren amf forstår hva jeg mener.

Men når folk påstår at buffa speed er bedre og mener renere speed er farligere så begynner jeg og reagerer på kunnskapen enkelte har til amfetamin.
Sist endret av king123; 18. november 2015 kl. 00:25.
Sitat av Fittesmurf Vis innlegg
Om du har speed med fks, 60% renhet, og en type som er 72%. Så vil det ikke si at den med 72% smeller bedre i ettskudd skal jeg si deg. Eller mener du noe annet?
Vis hele sitatet...
Vel, da får du blande ut speeden din med litt bakepulver, da har du jo både mer speed i kvanta, og den kicker bedre!
Man trenger da ikke være glad i gatespeed fordi man bruker det. Kan enkelt og greit være mangel på kontakter det, jeg tror aldri jeg hørt om noen som foretrekker gatespeed framfor noe renere fra en ordentlig og seriøs dealer..
Da har man rimelig spesiell smak når det komme til amf i såfall...

Overprisa crap, å man ikke vet aldri hva man får med på kjøpet heller.
Får brekninger bare av å tenke på den gule/eggehvite dritten som lukter værre enn undergangen på Oslo S (som man veldig ofte kan få). Æsj....
Om du har speed med fks, 60% renhet, og en type som er 72%. Så vil det ikke si at den med 72% smeller bedre i ettskudd skal jeg si deg. Eller mener du noe annet?
Vis hele sitatet...
Hvor er logikken bak dette? Påstår du oppriktig talt at du blir mer ruset om deler av amfetaminen er byttet ut med feks bakepulver?
Sitat av En deling Vis innlegg
Hvor er logikken bak dette? Påstår du oppriktig talt at du blir mer ruset om deler av amfetaminen er byttet ut med feks bakepulver?
Vis hele sitatet...
Tingen er at det som "smeller" ofte ikke er amfetamin.

Det å like mindre ren speed er forbeholdt dem som er med i den lokale skytterklubben. Handler om ting som startgass og rottegift (sistnevnte vet jeg ikke om er myte, førstnevnte vet jeg at ikke er).
Rottegift er overhodet ingen myte, selv om det nok er sjeldent at speed blandes ut med det i disse dager. Stryknin er sentralstimulerende i rett dose, og ble brukt som doping før amfetamin kom på markedet.
Grunnen til at folk synes amfetamin er bedre når den er kuttet er fordi det kicker bedre når man bruker sprøyter. Det er hvis man har kuttet riktig selvfølgelig. Jeg har vært med på en blindetest en gang der vi hadde en type som vi kutta 25-30% og en type som var den samme bare ukuttet. Han mente den som var kutta var mye bedre dem som snorter eller dropper vil gjerne ha renest mulig. Hvertfall så rent at man ikke får magesår.

Ren Amfetamin eller dexamphetamine er ikke så gøy å ruse seg på, man blir gira som faen en stund, men har fortsatt appetitt og kan gå å legge deg om du vil. Selvfølgelig når effekten avtar da.
Men jeg digger dexamf!! Kan knaske sånne hele dagen
Sist endret av Pilletryne4sale; 20. november 2015 kl. 01:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg bruker ikke sprøyter så vil ikke utale meg om det.
Men hvis det er tilfelle så ville jeg heller ha blandet det ut selv så jeg vet hva det er buffa ut med.

Når det gjelder ren amfetamin syns jeg det er mye bedre og ruse seg på en buffa amf. Får de samme effektene + ingen nedtur og som du sier over får man også bedre matlyst. Men dette er da min oppfatning

Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Ja mye bøff og tull der for tiden ja, syntes egentlig det har vært mye dritt siden i sommer! Spesielt speed, heroin og piller.
om ikke jeg bare har hatt hatt veldig uflaks, noe jeg tviler på da jeg har hørt flere klage på akkurat det samme.
Vis hele sitatet...
Da skulle du ha smakt på den jeg har. Utrolig god. Men vet ikke hvordan den 'kicker' på sprøyter.

Edit: var engang i tiden jeg opplevde en gulakti tørr speed, turte ikke prøve den. Sterk kjemisk lukt. Noen som vet hva denne fargen kan ha kommet av?

Han som buffa den ut er en jeg kjente engang i tiden, men spurte aldri hva han hadde buffa den ut med. Fikk smake på orginalen av han som hadde solgt han dette, som da orginalt var hvit og ganske så ren.
Sist endret av king123; 20. november 2015 kl. 14:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Pilletryne4sale Vis innlegg
Grunnen til at folk synes amfetamin er bedre når den er kuttet er fordi det kicker bedre når man bruker sprøyter. Det er hvis man har kuttet riktig selvfølgelig. Jeg har vært med på en blindetest en gang der vi hadde en type som vi kutta 25-30% og en type som var den samme bare ukuttet. Han mente den som var kutta var mye bedre dem som snorter eller dropper vil gjerne ha renest mulig. Hvertfall så rent at man ikke får magesår.

Ren Amfetamin eller dexamphetamine er ikke så gøy å ruse seg på, man blir gira som faen en stund, men har fortsatt appetitt og kan gå å legge deg om du vil. Selvfølgelig når effekten avtar da.
Men jeg digger dexamf!! Kan knaske sånne hele dagen
Vis hele sitatet...
Det æ skulle fram til i hele tråden. Folk sitter og utaler seg om noe som dem ikke har PEILING på, man får jo ikke noe " KICK" når man snorter greiene.
Ren amf SLÅR ikke i en smell. mens en utblanda type med rette forhold SMELLER mye mye mer, i et skudd.
Aldri skutt det jeg heller. Men når man leser at rusen du får av disse hydrokarbonene amfetamin blir kuttet med kan best sammenlignes med rusen man får av å sniffe lightergass, da er det vel ikke så vanskelig å tenke seg til? Blir rett og slett kvalm av å lese om dette. Utrolig hva folk utsetter seg for bare for å føle et ekstra "kick". Direkte helseskadelig, faktisk. Håper alle har lest om den akutte forgiftningen man risikerer i samme slengen.
Helt enig med deg Lucy In The Sky!

Men om det er hva dem vil gjøre, så må dem selfølgelig få lov til det.

Men vær forsiktig folkens! syns det er veldig skremmende og lese om dette selv
▼ ... over en uke senere ... ▼
Skal teste en ny type speed i dag, samme fyr jeg alltid har fått av som jeg stoler 100% på. Denne skulle vist være sterkere enn den jeg fikk forrige gang.

Men denna lukter (den andre lukta nada) blomster, ikke den typiske kjemiske ekle lukta, lukter helt ok. Har ikke testa den enda. Men denne skal være sterkere mer % . Men akkurat nå husker jeg ikke helt hvor mye han sa det var. Den forrige var vistnok rundt 55% . Mener han sa denne var på ca 65-66% mer eller mindre . Jo renere det er jo mindre lukt skal det jo være egentlig.

Kan det ha noe med den kjemiske prossesen og gjøre?
Får ikke tak i han akkurat nå, la seg for 3-4 timer siden. Ellers hadde jeg hørt med han.

Hva tenker dere?

Edit: oppløser seg i vannet med engang
Sist endret av king123; 3. desember 2015 kl. 08:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
For de er vandt til å kjenne effektene som kutte-stoffene gir. De dagene er vel forsåvidt over nå som det bare Metaamfetamin og oppdrive ca. Men ikke uvanlig at man fikk klager på ren amfetamin i gamledager og god respons om man putta no eter i det. Ren amfetamin gjør folk stein om man bruker det slik man bruker vanlig gate-speed.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fittesmurf har helt rett, virker ikke som om du leser hva han skriver 'Relevant. Han skriver at det KICKER bedre når man SKYTER det, ikke at rusen nødvendigvis varer lengre eller blir bedre. Kun selve KICKET kan føles mye bedre av skitten amf.

-Mangeårig injiserende makka bruker.

edit : så nå at han hadde fått flere svar :P
Sist endret av caketown; 24. desember 2015 kl. 08:33.
Vil tro det er latskap og et direkte hat mot sin egen kropp visst man skal skyte/snorte buffa speed.
Du har fått en del svar på at de liker cut-off stoffene bedre enn selve amfetaminen. Men støtter deg king, god kvalitets pepper har jo både jeg og du erfart:-)
Sitat av kingR123 Vis innlegg
Har/bruker bare bra amf, men enkelte folk jeg har møtt tør ikke ta det, er redd for psykose evt dødsfall. hva er greia der?
Vis hele sitatet...
Greia er at speedfreaks ofte kommer med latterlige og virkelighetsfjerne påstander. Det beste er nok å ikke legge seg opp i det. Bortkastet tid og krefter.
Sitat av ezyy Vis innlegg
Vil tro det er latskap og et direkte hat mot sin egen kropp visst man skal skyte/snorte buffa speed.
Du har fått en del svar på at de liker cut-off stoffene bedre enn selve amfetaminen. Men støtter deg king, god kvalitets pepper har jo både jeg og du erfart:-)
Vis hele sitatet...
Tydeligvis er det hva mange foretrekker, så blor slik at buffa speed faktisk er noe dealere sparer penger på. Er dette kicket dem får i starten som tydeligvis er greia.
Som får dem til å snorte/skyte hvert 20 min.

På god speed holder det med en liner og du er i god form under hele rusen. Slipper unna mange bivirkninger.

Ja du vet hva jeg mener. Kost oss vi på veldig ren pepper


Sitat av Mexxy Vis innlegg
Greia er at speedfreaks ofte kommer med latterlige og virkelighetsfjerne påstander. Det beste er nok å ikke legge seg opp i det. Bortkastet tid og krefter.
Vis hele sitatet...
Tydeligvis er de fleste slik. Om dem vil ha detta kicket kan dem jo bare adde til cut off stoffene selv
Nå er det noen år siden jeg var glad i apedopet amf, men jeg var mest glad i rein amf jeg da, blei jo så mye roligere og finere i formen. Mat og søvn var heller ikke så ille og få seg, nedturene blei jo en drøm når man kunne spise og sove.

Men merka jo fort at speed som var blanda it med for eks startgass kicka jævla mye mer, det kalte vi bare rockepulver og brukte igrunn det kun når vi ikke fikk tak i god amf

Har en kamerat som skøyt mye, når det var rockepulver så satte han seg på dass og skøyt for det tok ikke mange sekundene til det var såpass fart i systemet at han måtte pisse og drite
Sist endret av gotta_love_dmt; 26. desember 2015 kl. 05:25.
Men merka jo fort at speed som var blanda it med for eks startgass kicka jævla mye mer, det kalte vi bare rockepulver og brukte igrunn det kun når vi ikke fikk tak i god amf

Har en kamerat som skøyt mye, når det var rockepulver så satte han seg på dass og skøyt for det tok ikke mange sekundene til det var såpass fart i systemet at han måtte pisse og drite[/quote]


Når du skyter speed som er blanda med fks startgass, så tar det LANG tid før du må på dass får og drite BTW! Startgass tørket deg opp innvendig, det vil si at det fort kan ta noen dager før du får til og trøkke det ut bakveien! sånn btw.


Og om du snorter speeden, så vil du IKKE få et kick forde om den er blanda med gass !
Sist endret av Fittesmurf; 26. desember 2015 kl. 05:28.
Etter 10års bruk, så har vi tydeligvis litt forskjellige erfaringer det som skjer er jo at tarmene trekker seg sammen

Han sa det var igang 5-25sec etter at han hadde satt skuddet

Men nå er det samma faen, holder meg unna apedopet så godt jeg kan og har kun hatt 4 sprekker de siste 5åra
Sitat av Fittesmurf Vis innlegg
Men merka jo fort at speed som var blanda it med for eks startgass kicka jævla mye mer, det kalte vi bare rockepulver og brukte igrunn det kun når vi ikke fikk tak i god amf

Har en kamerat som skøyt mye, når det var rockepulver så satte han seg på dass og skøyt for det tok ikke mange sekundene til det var såpass fart i systemet at han måtte pisse og drite
Vis hele sitatet...

Når du skyter speed som er blanda med fks startgass, så tar det LANG tid før du må på dass får og drite BTW! Startgass tørket deg opp innvendig, det vil si at det fort kan ta noen dager før du får til og trøkke det ut bakveien! sånn btw.


Og om du snorter speeden, så vil du IKKE få et kick forde om den er blanda med gass ! [/quote]

Er vel mye av grunnen til at man blir mer tørr i kjeften av buffa speed vil jeg tro, di fleste har vel buffa det ut med startgass. Høres hvertfall logisk ut
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Druesukker og kreatin er vel rimelig populært om det er snakk om såpass bra varer at du bare vil spe det ut.
Vil ikke druesukeret gi små kuler og farge. Mener den også smelter inn i amf og ødelegger?
Setter pris på tilbakemelsingen
Druesukkeret løser seg fort opp i vann. Anbefaler foran kreatin som ofte har en mye høyere massetetthet. Også vanskelige å lage steiner igjen.