Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1593
Hei Freakforum peeps

Kort om meg og hva jeg lurer på; Har hatt kronisk smerte endel pga prolaps og ME, har ikke lenger så god effekt av tramadol e.t.c og vet at Marijuana har god effekt på den typen smerter for endel folk.

Grunnen til at jeg er redd for å teste det er fordi jeg har 0 erfaring med det og usikker på om det jeg kjøpet evt har annet farlige ting blandet i seg, eller forekommer ikke det?

Frykter ikke Marijuana i seg selv, det vet jeg nok om til å ha avslappet forhold til.
kan virke veldig nub dette, men ja, uerfaren.

på forhånd takk for hjelp!
Det ville i så fall være veldig overraskende. Jeg har aldri hørt om noe lignende. Ser det ut som weed? Lukter det som weed? Da er det sannsynligvis det
Sist endret av Duun; 14. oktober 2015 kl. 06:37.
Ved mindre du kjøper det på gata, eller på en av møkkastedene skal det gå fint. Har du en venn el. som røyker? Spør han.
Hvis du får kjøpt marihuana er du praktisk talt garantert at det er bare marihuana. Det er tross alt blomster, så det er ikke så lett å blande det ut med andre greier for å få opp vekta. Hvis du derimot kjøper hasj, og du kjøper det fra lugubre kilder du ikke kjenner, risikerer du at det er blandet ut med dritt. Riktig nok har jeg ikke intrykk av at dette er særlig vanlig
takk for svar!
Det vanligste vil være spor av næringstoffer som fosfater og nitrater etc, etter en dårlig grow. Veldig viktig å flushe plantene den siste perioden før de blir hengt opp til tørk.

Ellers, kan det være muggsporer om blomstene har vært lagret feil (evt tørket feil)

En god røyk skal brenne uten knitring, vond smak og ikke ha dårlig lukt.

Det er svært sjeldent marijuana blir "laced" med syntetisk pulver. Jeg har aldri hørt om det i min omgangskrets, men har lest om det på nettet.

Krev kvalitet! No seeds, no stems, no sticks! Kun sticky icky smelly bud!
Daglig røyking kan gi alle symptomer på ME, forresten, så det vil veldig sannsynlig påvirke energinivået ditt, motivasjonen din, og det meste annet i samme kurv på en negativ måte. Tramadol er selvsagt sløvende det også, men ikke på samme måte.