Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2235
Hei.

Sitter her med et par oxynorm 10mg og lyrica 150 mg.

Bør jeg ta de sammen, eller droppe lyrica?

Noen med erfaring som vil uttale seg om dosering og tips for en nysgjerrig sjel som har lyst på en ekstra god kveld? Har litt ganja også.

Har lest endel og kan lese meg grønn og blå, men har ikke funnet heltent av det.
Vil ikke anbefale det fordi jeg vet at det er ekstremt avhengighetskapende, farlig og digg. Vet ikke noe om din "profil" altså, vekt, helse, alder, toleranse etc... Sterke medikamenter, men om du er bestemt så kan jeg fortelle deg hva jeg ville gjort.

Ta 300mg Lyrica to timer før du tar 20mg oxynorm, trill en joint mens du venter på at oxyen kicker inn. Norm virker veldig kjapt, så du kan justere etter 3~ timer men vær ekstremt forsiktig... Har selv gått på en smell, hvor jeg tok oxy og rohypnol, husket ingenting og våknet opp med en nerve i klem. Var lam i over en måned.

Allikevel kunne det gått mye verre, kunne sovnet i en enda mer feil stilling og blitt kvalt, til døden var et faktum. Aldri en sånn mix igjen sier bare jeg..

Du er selv ansvarlig for dine handlinger(!) og kom gjerne med litt mer info om deg før du begynner. Om du har mulighet, anbefaler jeg sterkt å ha en "trip"sitter om du er uerfaren.. Dette er dop som kan drepe.
Sitat av monoxide Vis innlegg
Har selv gått på en smell, hvor jeg tok oxy og rohypnol, husket ingenting og våknet opp med en nerve i klem. Var lam i over en måned.
Vis hele sitatet...
Samme skjedde med meg (heroin + rivotril). Kunne ikke bevege foten på en måned. Føler fortsatt ingenting på huden under låret, med ingen tegn til forbedring etter 2 måneder.

TS, hvis du ikke har brukt opiater før ville jeg tenkt meg godt om før du begir deg utpå det.. Men om du absolutt må: personlig ville ikke jeg "forurenset" opiat-rusen med weed, og om du ikke har toleranse burde 20mg oxy være nok til en fin buzz. For å få mest utbytte ta det på tom mage.
Takk for svar. Bestemte meg for å droppe lyricaen for denne gang. Tok en oxy kanskje 1,5 timer siden, merker jeg er litt søvnig. Kan jeg ta en til? Veier 70 kilo

Ja da, dette er nøye gjennomtenkt, og kun et engangs eksperiment. Tenker å ta en til (så jeg totalt er på 20), og kanskje en øl?
Sist endret av wackwrack; 23. desember 2015 kl. 16:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du kan glemme alkohol. Du kan ta en eller to til. En opioidnaiv person vil kunne få respirasjonproblemer på 50-60mg. Enda mindre om helsen er dårlig, vekten er lav eller andre grunner. Husk freakforum er ikke helsepersonell. Kun noen erfarne hobbynarkomane, narkomane og nysgjerrige mennesker. + Mennesker med veldig mye viten.

*Heller øk dosen på oxy en å blande inn alkohol.