Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1134
Hei,
Er det noen andre her som opplever det samme som meg?
Hver gang jeg tar benzo, uansett hva så blir jeg så sinnsykt kvalm av all mat. Ikke bare kvalm i væremåten

Det eneste jeg får i meg på etter å ha spist benzo er suppe..

Forutenom midazolam som jeg har fått på sykehuset. Det blir jeg ikke kvalm av..
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei aldri. Blir bare deilig matt selv, kjenner både kropp og hode slappe av og alt av indre kaos, angst, uro, stive skuldre og stramme nakke og ryggmuskler blir avslappet.

Du kan forsøke å drikke en kopp ingefær te før du tar neste dose. Om du står på benzo hos legen så kan du be om pille mot kvalmen. Husker ikke hva den heter men den stiller kvalmen på kun kort tid.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir ikke sinnsykt kvalm men blir groggy og føler meg som en seigmann i kroppen.
Lav toleranse
R.i.p 23.04.2021
Nei..det er kroppen din som prøver å fortelle deg at du ikke skal pute i deg den dritten der.
Kan være den "døsighet/lett svimmel" følelsen som gjør deg kvalm. Personlig har benzo aldri gjort meg kvalm. Er vell egentlig et bra tegn å, så slipper du å bli benzo avhengig.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
helt normalt hos meg ihvertfall. maten smaker heller ikke det den pleier.
Når jeg tar benzo blir det stikk motsatt. Matlysta kommer som faen og kan spise store mengder.
Husker jeg var til en kompis engang som spiste ei hel jævla ildfastform med lasagne mens jeg var der, pillevrengt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
helt normalt hos meg ihvertfall. maten smaker heller ikke det den pleier.
Vis hele sitatet...
Sånn er det hos meg også. Nesten som om maten får feil konsistens. Helt merkelig. Kanskje det har noe med fyllstoffet å gjøre? Spiller ingen rolle om det er sobril eller noen av de forskjellige diazepam merkene..
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir ofte ukritisk og fråtser litt på benzo. Men maten smaker nesten ingenting på benzo.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Blir ofte ukritisk og fråtser litt på benzo. Men maten smaker nesten ingenting på benzo.
Vis hele sitatet...
Ehm jo? Men man gir litt faen i smaken😂 kan ikke huske smaken de gangene på benzo så aner ikke, men tror det smaker bedre, som på alkohol.
R.i.p 23.04.2021
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Når jeg tar benzo blir det stikk motsatt. Matlysta kommer som faen og kan spise store mengder.
Husker jeg var til en kompis engang som spiste ei hel jævla ildfastform med lasagne mens jeg var der, pillevrengt.
Vis hele sitatet...
Akkurat! Alt smaker sykt godt og man dytter i seg alt mulig rart man ikke ville ha gjort ellers.
For meg er det stikk motsatt, jeg får grisemunch på benzo. Nå er midazolam det mest sederende benzoet som finnes så kan hende det blir litt mye av det gode. Er jo den benzoen bl.a som er med i blandingen til narkose for å indusere søvn. Selv har jeg prøvd Midazolam i legemiddelet Buccolam, som er den typen de gir til folk med sterk epelepsi da det stopper et fult annfall på under 20 sekunder. Det sprutes fra nålefri sprøyte ned mot gommen og skal trekkes opp av slimhinnene i munnen. Og når jeg tok det av dosering 5mg, så tok det 1 min så sovna jeg i 6 timer av den nydeligste søvnen jeg har hatt.
Sitat av Tarm Vis innlegg
Nei..det er kroppen din som prøver å fortelle deg at du ikke skal pute i deg den dritten der.
Vis hele sitatet...
Mulig du har rett i det.
Føler meg ikke dårlig når jeg tar noe. Bare når jeg skal spise.
Nå virker det veldig bra når jeg er nødt til å ta benzo, sporadisk.. Allikevel blir jeg kvalm av mat..