Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2127
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvilken sprøyte trenger eg? Og går det fint og bruk springvann?tenkte å skute speed når eg får takk i snart.
Bruk springvann.. 2-3ml... Rør rundt og bland. Bruk godt m dott å trekk opp..bruk 12'er nål hvis du kan. Unngå å stikke under belte og over halskjedet.

Sprøyter tar over livet ditt å sender deg rett til helvete..
Sist endret av Sondre; 7. desember 2020 kl. 05:07.
Driver ikke med noe sånt selv men du bør vel optimalt sett ha er godt filter, alkowipes til stikksted og sterilt vann fra apoteket.
Og ikke minst rent utstyr hver gang. Vær renslig når du mekker. Gjør rent mekkekopp ordentlig hver gang. Ikke bare skyll. Bruk børste og zalo

Ikke glem at du kjører livet ditt til helvette og det er ikke noe som heter kontroll.
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
2ML pumpe er nok med mindre du skyter over 0.5g

12 /16 nål

Springvann er OK

Bland vannet med speeden i et mekkebeger

Legg tuppen av en q-tip i blandinga og trekk opp gjennom den, pass på at det ikke er luft i pumpa før du presser inn stempelet.

Du kommer forresten til å kun skyte etter første gang du har prøvd det. Anbefales ikke
Ser du har fått svar på spørsmåla dine, men har et par ting jeg gjerne vil "skyte" inn. Først vil jeg bare nevne en generell tommelfingerregel. Det er at jo mindre vann du mekker det ut med => jo raskere tømmes pumpa inn i blodet => jo bedre/raskere kicker det. Sier kanskje seg selv hvis man tenker over det. Holder du deg til maks 0.8ml-1ml vann og har det i en 1ml pumpe så kicker det ganske heftig til tider (så klart også avhengig av speeden du har). Bruker selv 1ml pumpe noen ganger for å variere og i motsetning til 2ml pumper så klarer du å injisere innholdet veldig mye raskere på grunn av måten 1ml pumpen er konstruert på. Altså er den mye slankere, men noe lengre i fasongen.

Så klart, ikke så veldig godt for hjertet at man injiserer så lynraskt direkte i blodstrømmen, men jeg lever.. enda ihvertfall. Ifølge trent helsepersonell råder de intravenøse rusmisbrukere til å injisere sakte da dette på en måte "tilvenner" kroppen og ikke kommer som et stort sjokk gjort på 1.5 sekund. Altså skal det visstnok være en litt tryggere måte å injisere på. Dog i USA har jeg bemerket meg at det er bruk av 1ml pumper som er normalen der, mens de fleste i Norge bruker 2ml til da spesielt speed men og heroin. Husk alltid at spørs hvilken speed, hva bøff det kan være i og hvor stor dose du tar er alle faktorer som kan påvirke hvor mye vann du faktisk trenger å bruke. Vil du helst at det skal kicke best mulig, så kan du prøve deg først fram med lite vann blandet i mekket (f.eks start med 0.5ml) og juster oppover etter behov til det har løst seg opp i vannet godt nok til å trekkes opp inn i pumpa.

Men det kan høres ut som det her er din første gang intravenøst, så jeg vil fraråde å legge særlig vekt på at det skal kicke godt nå i første omgang til du har erfart dette på vanligmåten et antall ganger først. Skal sies at for enkelte så kan noen typer speed kicke som fy uten at det trenger å være overdosering i bildet. Når kicket blir for voldsomt, noe som oppleves som ekstremt ubehagelig bruker det ofte å ende opp i akutt oppkast. Personlig er jeg nesten blitt vel så mye på jakt etter å oppnå selveste følelsen av et godt kick slik som man gjerne vil oppnå en deilig ruseffekt.