Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1836
Over hvilken mg med lis-dex og dex vil dere si vi er over i rusdose territorium?

Hvordan opplever dere da rusen?
Er det mulig og få noen form for fysisk eufori, altså en god følelse i kroppen annerledes en hva man kan oppleve tilvanlig?
Sist endret av DrPerception; 5. oktober 2020 kl. 22:58.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Uten toleranse så trenger ikke jeg mer enn 4 attentin som jeg tygger. Det blir da totalt 20mg. Da sover jeg ikke på over et døgn etterpå og blir godt speeda. Kanskje jeg er litt vel følsom da men.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Uten toleranse så trenger ikke jeg mer enn 4 attentin som jeg tygger. Det blir da totalt 20mg. Da sover jeg ikke på over et døgn etterpå og blir godt speeda. Kanskje jeg er litt vel følsom da men.
Vis hele sitatet...
20mg Attentin, hvor mye tilsvarer det i lisdex? Uten toleranse merket jeg noe på 30mg lisdex, men ikke så mye at jeg kunne kalles speeda. Slet ikke med å sove heller.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Dreamliner91 Vis innlegg
20mg Attentin, hvor mye tilsvarer det i lisdex? Uten toleranse merket jeg noe på 30mg lisdex, men ikke så mye at jeg kunne kalles speeda. Slet ikke med å sove heller.
Vis hele sitatet...
Det tilsvarer 70mg lisdeksamfetamin.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
2.5 - 5 mg gjør meg superproduktiv

Bare for å ikke svare på
Spørsmålet ditt.
Jeg kan ikke forstå meg på dette. Jeg har tatt doser over det dobbelte av hva dere nevner uten at jeg føler meg ruset. Blir mere våken om jeg er trøtt fra før og roligere i kroppen, men jeg får null niks kroppslig velbehag.

Har eksperimentert en del med dette siste tiden.
For meg virker dette som en redbull med våkenheten fra koffeinet uten den fysiske uroen og kroppen føles mer som den gjør ved inntak av seroquel bare uten at kroppen føles noe tyngre.

Kan dere prøve beskrive hvordan dere opplever det?

Begynner å lure på om det er noe galt med meg. Jeg har jo selv tatt det med kompiser og opplevd at de faktisk har blitt skikkelig rusa av det her.

Toleransen min burde være lav. Jeg har holdt meg unna amf i mange år og egentlig brukt svært lite amf totalt.
Var meth misbruker men sluttet vel for 7-8år siden.
Da hadde jeg utviklet en ganske høy toleranse på meth og kunne ta opp i 1 g selv med krystalls om dagen.
Kan virkelig toleransen sitte så lenge?

Jeg forstår ikke. Jeg husker mdma blant annet ikke fungere på meg da jeg brukte meth, men det har fungert nå i ettertid med at jeg allefall får en følelse i kroppen og ikke bare store pupiller slik som når jeg tok det med meth toleranse. Det skal dog sies at den følelsen jeg får nå av MDMA ikke er noe god. Det er en slags kald kjærlighetssorg lignende følelse fysisk.

prøvd I.V, dropping, og snorting.

Prøvd racemisk amfetamin og da merker jeg noe i kroppen. Litt power i brysten og økt puls, Litt som på cola, men det er ikke en euforisk følelse. Mer som om jeg nettopp har vært sint.
Sist endret av DrPerception; 6. oktober 2020 kl. 01:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Veldig individuelt, om jeg har hatt pause noen dager får jeg en slags god følelse/varme som brer seg i kroppen av 50mg lisdex. Føler meg litt mer glad og får lyst til å gjøre ting.

Skal jeg tippe så har du fått varige endringer i hjernen som følge av meth, jeg sier ikke skader, men man ser at inntak av sentralstimulerende over tid hos de med ADHD gir endringer i hjernen og gjør at den blir mer lik 'vanlige' folk.

Attentin er i sulfatform så 20mg attentin er ikke det samme som 20mg ren deksamfetamin, men tilsvarer nærmere 15mg ren dex eller 50mg lisdex.
Hadde vært gøy å se hva som skjer om du hadde kjørt en måned med f.eks Uridine Monophosphate.

Personlig merker jeg fordelene etter 2-5 dager med vanlig dosering.
Sist endret av 3mma; 6. oktober 2020 kl. 07:35.
Men du har jo erfaring med pepper? True? Dex og lisdex er jo pepper bare litt mer potent enn hva du forventer av en vanlig "racemisk gatemiks" (uten meth ofc..)

Mine kalkulasjoner: en gjennomsnittlig gate pepper er gjennomsnittlig 50 - 60% faktisk virkestoff. Racemisk er ca 3/4 så potent som dex. Derfor er ca 30 - 55mg med dex som en 100 - 135mg dropp relativt grei gate amf... Er dritings, men gir det mening???

Sånn bortsett fra at den faktiske kalkulasjonen kanskje er litt off, (kjapp hoderegning) så er det i det minste min subjektive erfaring.

Dog mer euforia, mindre fire under youre ass funken. Lisdex til dex får du finne ut av og regne på selv... 10mg lis er ca 9.5mg dex bare at der varer lenger. Snåån ca...
Sist endret av Alge; 6. oktober 2020 kl. 08:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Alge Vis innlegg
Men du har jo erfaring med pepper? True? Dex og lisdex er jo pepper bare litt mer potent enn hva du forventer av en vanlig "racemisk gatemiks" (uten meth ofc..)

Mine kalkulasjoner: en gjennomsnittlig gate pepper er gjennomsnittlig 50 - 60% faktisk virkestoff. Racemisk er ca 3/4 så potent som dex. Derfor er ca 30 - 55mg med dex som en 100 - 135mg dropp relativt grei gate amf... Er dritings, men gir det mening???

Sånn bortsett fra at den faktiske kalkulasjonen kanskje er litt off, (kjapp hoderegning) så er det i det minste min subjektive erfaring.

Dog mer euforia, mindre fire under youre ass funken. Lisdex til dex får du finne ut av og regne på selv... 10mg lis er ca 9.5mg dex bare at der varer lenger. Snåån ca...
Vis hele sitatet...
Levo-delen i gatespeed gir mer påvirkning på puls, blodtrykk og mer kroppslig uro enn dex-delen, dette gir økt risk for hjerte og karsykdom, derav brukes racemisk amf lite ved ADHD og narkolepsi. Dex påvirker det kognitive i større grad.
Attentin=dexamfsulfat, 10mg attentin er ca 8mg ren dexamf.
Lisdex gir ca 30% av vekta si som dexamf etter metabolisering så 30mg lisdex tilsvarer 9mg dexamf.