Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 506
Jeg har tatt min daglige 40 mg oxy depot pluss en 10 mg stripe nasalt, i tillegg til ett par kryssere. Jeg hentet noe pepper som skulle være veldig god i dag. Min faste dealer gjennom 20 år så stoler fullt og helt på han når han sier den er god. Om han har middels kvalitet så sier han det som det er.

Jeg fant jo selvfølgelig ut at jeg måtte teste den og dro en 150 linje i nesen, og her ligger jeg å gjesper. Nå skal det sies at jeg har sovet ekstremt mye i det siste på samme dose oxy som før har gitt meg grei form før. Nå skal det sies at jeg hadde ganske høy crp hos legen forrige dagen. Merker at jeg nå mens jeg skriver begynner å kvikne til igjen.

Det jeg lurer på er om komboen oxy/speed er farlig eller om jeg kan dra noen linjer til. Har høy toleranse på begge deler.
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke uvanlig å bli trøtt når du ligger. Jeg ville reist meg opp å gjort noe. Får sikkert bedre funk da.
Går helt fint det du er vant til fastmedisinen din og har toleranse. Speeden kommer nok mer som et sjokk på kroppen