Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2519
Hei!

Har en del lange wav filer (vi snakker om timer) som jeg må høre gjennom. Jeg lurte på om noen vet om et program der en kan sette på pause, og fortsette på samme sted selv om programmet blir avsluttet og maskinen blir restartet. Noen ide? Må være 100 % til å stole på, gjerne gratis, men kan også betale noen kroner om det er noe som fungerer bra.

Windows 10.
VLC har continue-funksjon.
Sitat av Crimson Snow Vis innlegg
VLC har continue-funksjon.
Vis hele sitatet...
Takk! Ser ut til at det fungerer! Er den til å stole på?
Jeg gir ingen garantier for noe som helst.
Sitat av Crimson Snow Vis innlegg
Jeg gir ingen garantier for noe som helst.
Vis hele sitatet...
Jeg får teste noen dager. Tenkte ikke på at vlc hadde en sånn funksjon. Takk igjen!
Bare hyggelig.
VLC er topp, om du tester en funksjon der og det funker til ditt formål ville jeg tatt det for god fisk..
Klimafiendtlig troll
Audacity er jo helt utmerket om du trenger litt mer funksjonalitet. Eksempelvis lagre nye filer av deler av disse svære filene, enkoding til andre formater mv. For kun avspilling er sikkert VLC dugandes
Jeg tviler på at fortsett-funksjonen til VLC funker etter restart av pc. Spørs om det tryggeste rett og slett er å notere ned tidspunkt på et notepad dokument eller en post-it.
Klimafiendtlig troll
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Jeg tviler på at fortsett-funksjonen til VLC funker etter restart av pc. Spørs om det tryggeste rett og slett er å notere ned tidspunkt på et notepad dokument eller en post-it.
Vis hele sitatet...
Ikke dumt. Kanskje bruke notepad++? Veldig fin restore/autosave funksjon. @TS: Test dette før du legger timesvis av arbeid i noe som kan feile. Skriv notat, og se om notat overlever en brå stans(svenskeknappen). Sjekk gjerne med VLC også og gi rapport