Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 909
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Ender alltid selv opp med å knakse benzo og rulle på emma i jula. Er ingen som har lyst å henge i det hele tatt. Åssen får man folk til å gidde? Hører det samme hele tida. "Å nei været suger, å nei gidder ikke."

Hadde slutta helt med hasj tidligere i år, men nå har jeg begynt igjen. Føler jeg ender opp i en elendig nedoverspiral som til slutt ender med at jeg blir knarker. Er deppa som faen, vært sånn siste månedene. Hvordan kommer man seg ut av denne forpulte spiralen?
Høres ut som du har havna i en kjedelig situasjon. Hvis vennene dine aldri gidder å henge med deg høres de ikke akkurat ut som gode venner. Hva driver du med i livet? Har du "etablert deg" med jobb og bolig osv, eller står du ganske fritt? Det beste jeg kan tenke meg er å rett og slett prøve på en ny start, komme deg vekk og prøve å finne nye bekjentskaper et annet sted, hvis det er sånn at alt virker håpløst der du er nå.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Trådstarter
Sitat av hippitus Vis innlegg
Høres ut som du har havna i en kjedelig situasjon. Hvis vennene dine aldri gidder å henge med deg høres de ikke akkurat ut som gode venner. Hva driver du med i livet? Har du "etablert deg" med jobb og bolig osv, eller står du ganske fritt? Det beste jeg kan tenke meg er å rett og slett prøve på en ny start, komme deg vekk og prøve å finne nye bekjentskaper et annet sted, hvis det er sånn at alt virker håpløst der du er nå.
Vis hele sitatet...
Har vært grusomt deprimert, går på skole akk nå. Missa så mange klasser at d er helt facka.
Jeg kommer meg på byen, finner en klubb med decent musikk å danse til. 2-3 øl og jeg kan flyte med musikken og energien til felleskapet. Jeg drar ofte ut alene, møter alltid hyggelige folk, uansett om jeg har møtt de før eller ikke. Jeg er ikke veldig fan av alkoholkulturen, men det funker da. Bare gi slipp og ta et steg om gangen.
Forrige vinter, tvang fattern meg med ut på ski flere ganger i uka ettersom jeg trengte hjelp med å bli nykter og komme meg i form igjen.
Det er en av de fineste vintrene jeg har hatt. Pleide å hate vinteren før det. Ingenting å gjøre, å bevege seg utendørs et et ork, lite sollys osv.

Skaff deg ski, bonus hvis du allerede har, og finn deg noen fine løyper. Utfordre gjerne deg selv litt slik at hjertet får kjørt seg og kondisjonen blir bedre.

Jeg tror nøkkelen til å like vinteren er å finne seg en hobby eller noe man virkelig liker å gjøre som kun kan gjøres på vinteren. Da blir ikke vinteren like "fuuuck, har ikke en shit å gjøre, kan like gjerne ruse meg til hælvete". Noe det fremkommer av denne og andre tråder at du driver med Vet hvor gøy det er, klandrer deg ikke.

Solen går ned jævlig tidlig på vinteren, så det er et pluss om du kommer deg opp tidlig og ut i dagslys. Vitamin D, vettu

Andre forslag:
- Skøyter. Kanskje organisert, da blir det et sosialt aspekt også. Bandy er enklere enn ishockey!
- Aking kan være gøy med kompiser, husker jeg fra barndommen. Kan sikkert være moro i voksen alder også
Sist endret av krystallkongen; 29. desember 2019 kl. 16:43.
Sliter selv i denne tia.
Begynte tidligere i år med D vitamin tilskudd. Det anbefales visst at alle nordmenn tar dette okt-april.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Trådstarter
Hadde kraftig D-Vitamin mangel før, gikk på sterke piller i 3 måneder for å få opp nivåene til normalt.