Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 917
Hey,

Har noen epostadresser via outlook som til stadighet blir blokkert, da jeg logger inn med forskjellige ip-adresser grunnet VPN. Jeg har tatt kontakt med Outlook, men det hjelper lite. Så er på utikk etter anbefalinger til andre kosnadsfrie email providere. Som ikke hele tiden sperrer epostadresser, og som til stadighet spør om sensitiv informasjon for å fjerne sperring.
Ikke at jeg har noen dyp, teknisk kompetanse, men jeg tenker litt høyt her: Er det ikke vanskelig å finne en sikker e-postleverandør som tillater hyppige pålogginger fra forskjellige IP-adresser? Jeg vet ikke om Gmail blokkerer, men fant en artikkel som viser hvordan man skrur av varsler om det skjer: http://strategicmarketingacademy.com...dress-tracker/

Derfor tenker jeg at det kanskje kan være en idé. Lykke til, og hold oss gjerne oppdatert på om det fungerer.
Hos Gmail får jeg bare en epost hver gang det logges inn fra en annen enhet.