Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 8932
Innlegget til Moff i Mobilen gjør ting av seg selv fikk meg til å tenke på noe.

Sånn i farta; kan du dele noen apper eller PC-programmer som en kan dra nytte av i det daglige livet? Kan være alt av redigeringsapper til foto og video, praktiske apper, meditering, trening osv.
Sist endret av Jokke; 24. desember 2020 kl. 22:32. Grunn: glemte spørsmålstegnet
Wireguard. Veldig enkel app for å sette opp ditt eget VPN-nettverk.
- 1writer for notater(markdown)
-Devonthink for bookmarks og arkivering av nettsider.
-todoist for bulletlists
-RDP client for å koble til VMS
-shortcuts,iftt og scriptable for automatisering
-Keepass for passordhåndtering
-Aiir for opptak og notering av poscaster
-Copied for felles clipboard på alle mine enheter
-obsidian som «second brain»

Alle disse untatt obsidian er kompatible med de fleste plattformer. Bruker 1writer for å få rilgang til obsidian databasen
Sist endret av ThorHeyer; 24. desember 2020 kl. 23:01.
Wireguard. Veldig enkel app for å sette opp ditt eget VPN-nettverk.
Vis hele sitatet...
- 1writer for notater(markdown)
-Devonthink for bookmarks og arkivering av nettsider.
-todoist for bulletlists
-RDP client for å koble til VMS
-shortcuts,iftt og scriptable for automatisering
-Keepass for passordhåndtering
-Aiir for opptak og notering av poscaster
-Copied for felles clipboard på alle mine enheter
Vis hele sitatet...
Takker til begge to, skal sjekke de ut! Spesielt 1writer og copied.

Tenkte å kaste med noen apper selv: TuneTrack (liste av dine mest spilte sanger), Snapseed (redigeringsapp), ProtonMail (kryptert e-post), Quora (spm. nettsted), Coop (betalinger m/app), Posten (spore pakkene dine), Digipost (all brevpost), Førerkort (gyldig førerkortbevis v/kontroll), Google Foto (sky).

Glemte å inkludere en favoritt
AppStore: Second Phone Number (som navnet tilsier).
Google Play: Second Phone Number
Sist endret av Jokke; 24. desember 2020 kl. 23:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Liker veldig godt appen "Waking up" av Sam harris. For de som ikke er kjent med den, er det guidet mindfulness meditasjon. Startet for snart 2 måneder siden, å føler jeg begynner å få utbytte av det.

De tilbyr også 1 gratis år om man ikke har råd til appen, eller rett å slett ikke ønsker å betale "no questions asked". Alle skal ha mulighet til å benytte seg av appen, uavhengig av økonomi. Må si jeg liker den filosofien.
Sitat av Passiv Vis innlegg
Liker veldig godt appen "Waking up" av Sam harris. For de som ikke er kjent med den, er det guidet mindfulness meditasjon. Startet for snart 2 måneder siden, å føler jeg begynner å få utbytte av det.

De tilbyr også 1 gratis år om man ikke har råd til appen, eller rett å slett ikke ønsker å betale "no questions asked". Alle skal ha mulighet til å benytte seg av appen, uavhengig av økonomi. Må si jeg liker den filosofien.
Vis hele sitatet...
Takk! Den skal lastes ned med en gang.
Støtter også waking up appen. meget god initiering
For dagene du bare ønsker en app som holder styr på mediteringen og avslutter/starter med en simpel lyd, vil jeg anbefale Medativo
Kan forhåndsprogrammere meditasjoner og holder statistikk på meditasjonene dine.

Freelethics - treningsapp, lager opplegg for deg og du kan forandre etter hva du vil gjøre, om du har gangsperr etc. har brukt den noen år nå og er veldig fornøyd