Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1330
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor lang tid tar det før jeg får effekt?

Pleier å få ganske grei effekt av å røyke 0,5 gram, men har hørt edibles skal vær noe sterkere, så hvor mange stykker bør jeg spise hvis hvert stykke inneholder omtrent 0,4 gram? Vil få samme rusen som jeg får når jeg røyker 0,5 liksom
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde startet med et halvt stykke. Mener å ha lest flere steder og av personlig erfaring at effekten blir 2,5x sterkere når det spises
Røyker man 0,5 i en smell liker man at det svinger, tenker jeg. Men 0,4 kan kanskje fremdeles bli litt kvalmende så kanskje starte med halve ja.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nå har jeg spist et halvt stykke
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Spiste akk resten av stykket fordi jeg følte ingenting og det smakte legit så godt
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
kjenner fremdeles ingenting, spiser et halvt stykke til
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
spist 2 stykker nå
Husk at det fint kan ta 2 timer før du kjenner full effekt.
Vær forsiktig!

Var denne tabben jeg selv gjorde første gang jeg prøvde edibles.

Spiste en, kjente ikke en dritt etter en time så gomlet i meg 2 til. La oss bare si at mistakes were made, første og eneste gangen jeg har spydd av THC og både jeg og kompisen min endte opp meg å sove altfor lenge dagen etterpå.
Anonym bruker
"Viss Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja åssen gikk det ?
gudameg, stakkars TS. håper det gikk bra
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
At du vanligvis røyker 0.5 i en J, har ikke så mye å si om du ikke har toleranse for edibles. Håper det går bra med deg TS.
R.i.p 23.04.2021
Hva skjer med folk som kommer hit for og spøre om råd fra andre som har mer erfaring, men så gir dem fulstendig f i rådene de får og går helt darwin uanset? Unnskyld meg men håper ts lærer noe fra det der.
Ofte spør folk om råd bare for å få en annen person til å «godkjenne» et valg de allerede har tatt.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Tarm Vis innlegg
Hva skjer med folk som kommer hit for og spøre om råd fra andre som har mer erfaring, men så gir dem fulstendig f i rådene de får og går helt darwin uanset? Unnskyld meg men håper ts lærer noe fra det der.
Vis hele sitatet...
Har sikkert litt med at ingen svarte TS på over en time og istedenfor å google informasjonen så tok TS bare å heiv innpå mer fordi han ikke merket effekter etter 20-30min.

Sånn til fremtidig informasjon: Får du ikke svar her inne, prøv å google informasjonen istedenfor og du vil få mange av de samme svarene.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Endte opp med å bli skikkelig stoned, fant meg mye munch, begynte å se på Disney+ og koste meg utrolig mye

Lenge siden jeg har blitt så høy! så har tenkt å kjøpe mer brownies av samme fyren til helga, dette var gøy
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Endte opp med å bli skikkelig stoned, fant meg mye munch, begynte å se på Disney+ og koste meg utrolig mye

Lenge siden jeg har blitt så høy! så har tenkt å kjøpe mer brownies av samme fyren til helga, dette var gøy
Vis hele sitatet...
fint at det gikk bra med deg da
Spiste et kakestykke på sa 0,5. gikk 1 time ca. Kjente ikkeno. Tok 2stk til da. Og etter 45 minutter og fortsatt ikke merka noe så tok jeg 1 til. Da gikk det 10 minutter også slokna jeg Helt og sov i 17 timer
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Endte opp med å bli skikkelig stoned, fant meg mye munch, begynte å se på Disney+ og koste meg utrolig mye

Lenge siden jeg har blitt så høy! så har tenkt å kjøpe mer brownies av samme fyren til helga, dette var gøy
Vis hele sitatet...
Hyggelig at det funka og ble en fin kveld, men hvorfor ikke bare bake selv?
Garantert mye billigere enn å kjøpe av en dealer.

Det er ikke så vanskelig, men er litt viktig å sette seg inn i decarbing og hvordan det funker mtp edibles, så du får max potens ut av dem. Så er det egentlig bare å kjøre på og bake/lage hva du vil.