Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2826
Anonym bruker
"Ergerlig Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor vanlig er mefedron i Norge? Det er et drug jeg har på bucket listen, men jeg finner aldri noen som har i området mitt, så jeg lurer på om det er mer vanlig i f. eks Oslo? Skal reise der når corona har roet seg.
Jeg har aldri møtt på det, det eneste stedet jeg vet om hvor det er populært er Russland.
Jeg tror det er et visst marked for det i Norge også. Er ei jente jeg har fiksa litt greier for innimellom som konstant spør etter mefedron men jeg har personlig aldri vært borti det selv, bor på østlandet med kort vei til Oslo så meget mulig det er en eller annen der inne som selger.
Definitivt marked for det, selv her i Norge. Problemet er vel at du må kjenne de rette folka, da mefedron ikke er ditt standard stoff.

Er en god del mefedron i lgbt communitien f.eks.
Anonym bruker
"Ergerlig Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Ung og dum Vis innlegg
Definitivt marked for det, selv her i Norge. Problemet er vel at du må kjenne de rette folka, da mefedron ikke er ditt standard stoff.

Er en god del mefedron i lgbt communitien f.eks.
Vis hele sitatet...
Ja er liksom det som er problemet med å kjenne dem rette folkene, føler ting som cannabis og MDMA er så lett tilgjengelig at hvem som helst kan klare å få tak i det, og når du allerede har de kontaktene så er det lett å få tak i ting som LSD, speed, benzo osv. Mefedron på andre siden virker umulig, samme med DMT.
Var en svenske som prøvde selge mefedron for noen uker siden. Angrer på at jeg ikke kjøpte

Var Oslo sentrum
Sist endret av DrPerception; 28. september 2020 kl. 18:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
er det mefedron som blir kallt meowmeowth ellernoe?
Sitat av fesk_ Vis innlegg
er det mefedron som blir kallt meowmeowth ellernoe?
Vis hele sitatet...
Ja. Det er det beste rusmiddelet i verden, og det kan alle jeg kjenner som har prøvd det vitne på.
Sist endret av birk4400; 28. september 2020 kl. 22:24.
Tok det en gang jeg var 16. Holdt med unna sterkere rus enn hasj og alko etter det til jeg ble 18. Når jeg begynte å eksperimentere med MDMA var inntrykket mitt at det var mer eller mindre samme greia
Jeg har sett litt delte meninger om det når jeg har googla det, det skal sies at det er en stund siden nå, men de som sverger til det sverger virkelig til det også har jeg inntrykk av. Jeg ser ingen grunn til å tvile på at det kan være fett, men hva er det i følge freak pr 2020, som gjør Mefedron bedre enn f.eks. MDMA eller andre stimulanter? Kan det i det hele tatt. forklares eller må det oppleves?
Sitat av birk4400 Vis innlegg
Ja. Det er det beste rusmiddelet i verden, og det kan alle jeg kjenner som har prøvd det vitne på.
Vis hele sitatet...
Kraftig uenig i grunn, gøy til å begynne med men blir fort bare ett jævla redoseringsjag og slitsomt i lengden.. fattigmanns mdma i mine øyne
Sitat av ztaale Vis innlegg
Kraftig uenig i grunn, gøy til å begynne med men blir fort bare ett jævla redoseringsjag og slitsomt i lengden.. fattigmanns mdma i mine øyne
Vis hele sitatet...
Da har du fått dårlig Mephedrone det kan jeg garantere. Syntes ikke det er noe redoseringsjag, men rett og slett en gledelig opplevelse å ta en ny dose. Fattigmanns MDMA? Det føles som en helt vill kombo av kokain, speed, 2cb og MDMA. Ekte, ren Mephedrone er ikke fattigmanns på noen som helst måte. Jeg snakker ikke om Polen Mephedrone her.
Sist endret av birk4400; 29. september 2020 kl. 01:41.
Vice har en story om det på Snapchat jeg så tidligere idag. "how Mephedrone won the war on drugs"

Det var kjempepopulært på slutten av 2000 tallet pga tørke på mdma, coke og andre ting som førte til at Mephedrone endte opp med å bli så populært.

Husker ikke alt, så bedre å se den

Sitat av fesk_ Vis innlegg
er det mefedron som blir kallt meowmeowth ellernoe?
Vis hele sitatet...
Mjaumjau, meowmeow osv er mefedron ja.
Sist endret av Flaffersen; 29. september 2020 kl. 08:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av birk4400 Vis innlegg
Da har du fått dårlig Mephedrone det kan jeg garantere. Syntes ikke det er noe redoseringsjag, men rett og slett en gledelig opplevelse å ta en ny dose. Fattigmanns MDMA? Det føles som en helt vill kombo av kokain, speed, 2cb og MDMA. Ekte, ren Mephedrone er ikke fattigmanns på noen som helst måte. Jeg snakker ikke om Polen Mephedrone her.
Vis hele sitatet...
Uten å starte noen som helst form for "pappen min er større enn pappaen din" konkuranse her men varene var det ingenting i veien med, den halvkiloen vi dundra gjennom iløpet av en høst var ikke akkurat laga av piotr i garasjen hans

Noen elsker det, andre absolutt ikke, jeg rett og slett likte det ikke, fant nesten aldri rett form