Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 647
Til Mandag må jeg innom fast legen min og gi fra meg blod, fordi jeg tror jeg lider av laft steroid nivå og stoffskifte problematikk. Samtidig som legen ønsker et nåværende bilde av min generelle helse.

Fikk også da et skjema som viser til en mengde koder for hva som ville bli sjekket. - - Å nå ble jeg litt nervøs.
Jeg er full av metha samtidig som jeg går på Adderall og drikker mengder av Whisky.
Adderallens innhold av Amph er jo ventet, men alkoholen og methaen vil vell komme til å ødelegge grundig for meg vil jeg anta.

- Å nå ble jeg litt satt ut, fordi jeg trodde jeg kunne legge inn et bilde av dette skjemaet....

Kodene viser seg nå slik;
30 stykker med kode og forklarende navn, som...

001 Hemoglobin
002 Erytocytter
013 MCV/MCH
004 Leukocytter
009 Leukocytter m/diff
011 Trombocytter
A78 HbA1c

også videre.....

Men på slutten av dette dukker det opp koder med ingen forklaring.

Disse kodene er da;
048 - 118 - 189 - 186 - 632 - 633 - 232 - A50 - 060 - 086 - A46 - 489

Er det noen som kan hjelpe meg med hva disse kodene viser til ????

Det jeg er nervøs for er jo at denne blodprøven skal "blotte" meg fullstendig og det er jeg absolutt ikke klar for.

På forhånd TAKK og God Sommer Til Alle Sammen.
SpacePunk
Gå inn på nettsidene til Fyrst (de som analyserer blodprøvene) og søk på analysekodene. Ser f.eks at 048 er s-kreatinin.

https://www.furst.no

Søkte på alle kodene, ingen som omhandlet rusmidler.
Sist endret av Vargas; 27. juni 2020 kl. 02:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Space Punk's Avatar
Trådstarter
7 1
Vargas.....
Tusen Takk.
Jeg rusler videre til Furst.
SpacePunk
Både høyt alkoholinntak og meta over tif kan påvirke en rekke fysiologiske prosesser i kroppen negativt. Om du har mulighet til å redusere/kutte bruken vil det potensielt bedre problemene du opplever. Avhengig av prøvesvar risikerer du å miste adderalen om du fortsetter da noe så simpelt som en peth-prøve vil vise et alt for høyt alkoinntak over tid og selv om alkohol er lovlig er bl.a kardioeffektene sammen med adderal såpass ille at legen din neppe vil gå god for å skrive ut mer med mindre du trapper ned.