Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 8894
лунное затмение
Solaris's Avatar
Hei,
Jeg ser etter en venn/venner i Bergen som er rusfri og som man kan treffe en og annen gang.

Jeg er en 27 år gammel dame med samboer. Har holdt på med en del psykedeliske stoffer, i tillegg til cannabis og alkohol. Sommeren kommer og jeg har behov for å henge med noen som ikke drikker eller røyker cannabis (mens jeg er der). Har vært ut og inn i mye rus og ser derfor etter en venn som har sluttet med rus eller har lyst på en rusfri venn selv (har nå holdt meg totalt rusfri i 3 år, etter 7 år ned i "the rabbit hole"). Om du drikker eller røyker når jeg ikke er der, får være din egen sak, men ønsker i hvert fall ikke å være vitne til det når vi henger sammen. Jeg er interessert i film, skog, sci-fi, techno og psy-trance, elsker å danse og tegne m.m.. For tiden leser jeg Homo Deus av Harari, og re-leser Hell´s Angels av Thompson på si. Jeg har som sagt en kjæreste jeg er veldig glad i, så er ikke interessert i noe romantisk.

Kunne jo vært en idé, hvis folk er interessert, at 5 stykker møtes ved fortet i Bergen og går en tur sammen.


Grunnen til at jeg skriver dette på freak, er jo fordi jeg stadig føler meg som en «drug-fiend» etter over 10 år med interesse for drugs. Fra freaker til straight edge "urban-hippie" kan man si. Føler meg noen ganger litt utenfor rundt folk som aldri har droppet syre. (Men for all del, ta kontakt hvis du aldri har droppa syre og du har lyst til å gå en tur! Mange av mine nærmeste venner har aldri tura.)

Kommer opprinnelig fra Oslo, Majorstua-området, og bor nå i Bergen.

Lys og varme
Sist endret av Solaris; 26. april 2020 kl. 00:52.
▼ ... over en uke senere ... ▼
420 all the time
Hash cat's Avatar
Sitat av Solaris Vis innlegg
Hei,
Jeg ser etter en venn/venner i Bergen som er rusfri og som man kan treffe en og annen gang.

Jeg er en 27 år gammel dame med samboer. Har holdt på med en del psykedeliske stoffer, i tillegg til cannabis og alkohol. Sommeren kommer og jeg har behov for å henge med noen som ikke drikker eller røyker cannabis (mens jeg er der). Har vært ut og inn i mye rus og ser derfor etter en venn som har sluttet med rus eller har lyst på en rusfri venn selv (har nå holdt meg totalt rusfri i 3 år, etter 7 år ned i "the rabbit hole"). Om du drikker eller røyker når jeg ikke er der, får være din egen sak, men ønsker i hvert fall ikke å være vitne til det når vi henger sammen. Jeg er interessert i film, skog, sci-fi, techno og psy-trance, elsker å danse og tegne m.m.. For tiden leser jeg Homo Deus av Harari, og re-leser Hell´s Angels av Thompson på si. Jeg har som sagt en kjæreste jeg er veldig glad i, så er ikke interessert i noe romantisk.

Kunne jo vært en idé, hvis folk er interessert, at 5 stykker møtes ved fortet i Bergen og går en tur sammen.


Grunnen til at jeg skriver dette på freak, er jo fordi jeg stadig føler meg som en «drug-fiend» etter over 10 år med interesse for drugs. Fra freaker til straight edge "urban-hippie" kan man si. Føler meg noen ganger litt utenfor rundt folk som aldri har droppet syre. (Men for all del, ta kontakt hvis du aldri har droppa syre og du har lyst til å gå en tur! Mange av mine nærmeste venner har aldri tura.)

Kommer opprinnelig fra Oslo, Majorstua-området, og bor nå i Bergen.

Lys og varme
Vis hele sitatet...
Trist at du ikke fikk noe svar, høres ut som en veldig hyggelig type. Jeg bor dessverre i telemark så det er litt for langt i tillegg til at jeg ruser meg
Sist endret av Hash cat; 7. mai 2020 kl. 01:15.
Hei!
Er en fyr på 25 fra Østlandet, har bodd i Oslo en håndfull år før jeg flyttet til Bergen. Har en del erfaring med rusmidlene du nevner, nå drikker jeg alkohol nå og da og holder meg stort sett rusfri for å takle studiene best mulig.

Blir gjerne med på en tur på fortet og edruelige aktiviteter etterhvert. Film, skog, natur og musikk kan jeg sette stor pris på, men vet ikke om jeg er tilbake i Bergen før august fordi jeg gjorde som de fleste medstudentene mine og reiste hjem til familien ved påske og rigga opp hjemmekontor der. Poster her eller sender en PM når jeg er tilbake i byen.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Fant du noen venner? Jeg er med en dag hvis du enda leter
Jeg og downer
Meg og min samboer har veldig lyst til å møtes! Jeg er 27 år gammel, skal begynne på skole til høsten. Nå er jeg i full jobb og lar behandling. Vet ikke om det gjør noe?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Dette begynner jo å se ut som noe. Hva skal vi finne på?
лунное затмение
Solaris's Avatar
Trådstarter
Har tydeligvis vært M.I.A.! Hyggelig at folk viser interesse. Er opptatt denne helgen og neste med praktiske gjøremål, men vil følge opp denne tråden i nærmeste fremtid og ser fram til å hilse på dere!
Sitat av Solaris Vis innlegg
Har tydeligvis vært M.I.A.! Hyggelig at folk viser interesse. Er opptatt denne helgen og neste med praktiske gjøremål, men vil følge opp denne tråden i nærmeste fremtid og ser fram til å hilse på dere!
Vis hele sitatet...
Ja det blir tidi.