Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1465
Burde jeg styre unna clomid når blodprosenten er 17,4? Er det farlig å ta clomid da? Er atletisk trent, bra livsstil og 30 år. Blodprosenten kan ha vært litt høy med tanke på at jeg er i en stressa situasjon og hadde drukket litt lite væske den dagen.
Med blodprosent, mener du høyt blodtrykk?
skjønte ikke helt spm.
Sitat av BrewGrow Vis innlegg
Med blodprosent, mener du høyt blodtrykk?
skjønte ikke helt spm.
Vis hele sitatet...
Nei, ikke høyt blodtrykk. Blodverdier. Enten så har man lav blodprosent(blodmangel), eller så har man høy blodprosent(mere røde blodceller) som man kan få på testo f.eks.
Sist endret av anonym113509; 20. desember 2019 kl. 04:03. Grunn: Feil
Sitat av anonym113509 Vis innlegg
Nei, ikke høyt blodtrykk. Blodverdier. Enten så har man lav blodprosent(blodmangel), eller så har man høy blodprosent(mere røde blodceller) som man kan få på testo f.eks.
Vis hele sitatet...
Ja altså alle steroider øker i viss grad blodprosenten.


det påvirkes også når det måles på døgnet.
Det påvirkes av væskebalanse,røyking og ekstreme fysiske anstrengelser.

https://nhi.no/familie/graviditet/sv...in-hva-er-det/

Som med alt annet innen dette temaet er det individuelt.
Men jeg kan ikke se noen røde flagg, eller fraråde deg å bruke det.

Hva skal du bruke det mot, pct, begynnnde gynekomasti eller senke østrogenet over en periode?
Sist endret av meitemark; 20. juni 2020 kl. 12:38.
Takk, bare som pct.
Da går det nok veldig greit. Hvilke doser og hvor lang pct skal du kjøre. Hva bestod kuren av. Husk å holde deg hydrert.

Får du sure oppstøt er det mest sannsynlig clomiden.

Husk at clomid er svakt og kan også påvirke potensen