Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1399
Herreguuuuud, hjelp meg!

"Silverlight Installation Problem
Error Code: 2105
You have encountered an issue specific to Microsoft Silverlight, the software used to watch movies on the Netflix website. This issue is often resolved by uninstalling and then reinstalling Microsoft Silverlight on your computer.

To uninstall Microsoft Silverlight on your Macintosh computer, please follow these steps:

Completely close any currently open internet browser windows.
Navigate to your Hard Drive.
Select Library.
Select Internet Plugins.
Drag Silverlight.plugin to your trash.
Once you have emptied your trash, Microsoft Silverlight uninstallation will be complete.
After completing the above steps, attempting to Watch Instantly on www.netflix.com will prompt you to reinstall Microsoft Silverlight."

HVA HVA HVA OG HVORFOR? Jeg har prøvd å avinstallere osv, lukket alle faner, skrudd av macen, men det nytter ikke! Blir gal! Hva skal jeg gjøre?
Hviken versjon av OS X har du?

Fant en løsning for OS X 10.6.4:

Question
Sign in to vote
1
Sign in to vote
*****FIXED*****

I had the same problem on my mac running osx 10.6.4 after taking some small system updates (still on 10.6.4 after the update) I had the 2105 error from netflix. follow these instructions and make %100 sure firefox, safari, quicktime are not open. all I did was uninstall silverlight. directions on microsoft.com/silverlight/ click on resources. then install the updates to WMV codec (flip4mac WMV codec from microsoft). the wmv installer tells you its installing silverlight but its not (?) then it tells you that its older than whats on your computer but its not (??). then I installed silverlight and reboot. *POOF* netflix works.
Vis hele sitatet...
Kilde: Player error 2105 in netflix - mac
Har du nyopprettet netflix & Silverlight eller kom problemet nå helt uten videre?
~Angelica's Avatar
Trådstarter
HVA, turbolego? Hva er liksom flip4mac wmv codec og hvor finner jeg det?

Noxaran, problemet kom sånn helt uten videre for et par dager siden… :/
Sitat av ~Angelica Vis innlegg
HVA, turbolego? Hva er liksom flip4mac wmv codec og hvor finner jeg det?

Noxaran, problemet kom sånn helt uten videre for et par dager siden… :/
Vis hele sitatet...
Hvilken version av OS X har du?

Slik finner du det ut:

~Angelica's Avatar
Trådstarter
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Hvilken version av OS X har du?

Slik finner du det ut:

Vis hele sitatet...
Takk. Versjon 10.8.5?
Ok, lukk alle nettlesere +quicktime, og utfør avinstallering av silverlight:

1. Access your hard drive
Double-click the hard drive icon on your desktop

2. Find the plugin
Navigate to your Internet Plug-Ins directory: /Library/Internet Plug-Ins/

3. Remove the plugin
Drag any of the following into your trash bin:
Silverlight.plugin
WPFe.plugin
Vis hele sitatet...
Kilde: Removing Silverlight plugins on Macintosh

Deretter installerer du flip4mac fra linken Noxaran86 ga.

Dette er ivertfall det kisen i tråden jeg posta tidligere gjorde for å få netflix til å funke igjen etter en 2105 error.
Sist endret av Turbolego; 25. juni 2014 kl. 16:58.