Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 585
Drev og spilte noe greier på facebook i sted, og klarte å gjøre sånn at hele spillet, siden og chatten til høyre side, mindre. Ganske irriterende.

Gjorde et eller annet med touchpaden og musen, og aner ikke hvordan jeg skal få siden tilbake til normal størrelse. Har trykket som en gal på tastaturet omtrent, men neida...

Noen som vet?
Ctrl + scroll.
ctrl og +\- zoomer skjermen inn/ut. Mulig det er det du har gjort?
Sist endret av Mangooz; 7. oktober 2011 kl. 12:46.
prøv å hold Ctrl inne + scroll

om det ikke fungerer: hvilken nettleser har du?
Ctrl+0 burde gi deg 100% zoom så alt blir rett igjen.
Helvete!!! Nå fikk jeg hele skjermen opp ned! ÅHHHHH.... helt umulig å røre rundt med musen, jo. :S Helt umulig å lese også, fordi bokstavene er snudd opp ned også, så klart.... smart. -_-
Trykk alt gr+pil opp.
ninjaed titegn
Sist endret av skepsis; 7. oktober 2011 kl. 12:50.
Weee, nå fikk jeg det til. Dere er så raske til å svare, så takk! Er en av grunnene til at jeg liker dette forumet så godt. =)
Kan forsåvidt nevne at på de fleste nye touch-pader er det slik at hvis du tar to fingre og scroller de fra hverandre zoomer du inn, og ut hvis du tar de mot hverandre. Sannsynligvis dette du har gjort.