Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 933
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Broren min har tatt dette her. Jeg vet ikke hvor mye. Nå får jeg ikke kontakt med han med mindre jeg klyper ekstremt hardt, hva skal jeg gjøre? Kan man overdosere på subutex? Jeg var ikke med han når han tok denne idiotsike blandingen, jeg vet ikke når eller hvor mye. Men vil iallefall tippe han har tatt rundt 0,4mg subutex og iallefall 2 øl og kanskje en joint med 0,5
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg vet man kan overdosere på alt mulig, men kan han død av dette?
Hei. Ser det er en liten stund siden nå, men den kombinasjonen der er absolutt ikke bra og du burde holde veldig godt øye med han. Personlig ville jeg ringt sykebil, avhengig av hvor lang tid det har gått fra han inntok dette til han ble bevisstløs - han er nok fortsatt i stigende rus.

Jeg ser to farer her, og det er at både subutex og alkohol kan svekke respirasjonen kraftig, og det hasj gjør er at det ofte potenserer stoffene nevnt - han kan stoppe å puste, sørg for frie luftveier, helst stabilt sideleie med hånden under kjeven og hodet veltet litt oppover. Det andre er at disse tre, og spesielt subutex kan bringe kvalme, ja - han kan rett å slett drukne i sitt eget spy.

Håper dette går bra. Ta dette alvorlig og ring sykebil eller eventuelt legevakt om du er i tvil.
Hvordan gikk det?
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gikk bra med meg, broren min som skreiv denne tråden.

Idiotisk handling etter for mange øl