Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3189
hei freakere, i går kjøpte jeg et halvt g Crystal Meth som jeg røyka, den var helt syk, helt klare krystaller, og kicka somfaaaaen, men etter noen trekk slutta den og kicke oppover, og kicka meg egentlig bare rett i bakken, satt i senga etter et ganske greit trekk, og ble bare sittende i 5 minutter og gape, det jeg lurer på er om dette var overjustering, eller bare funken man får etter litt crystal, fikk forøvrig sove noen timer etter jeg var fri, men en kompis som prøvde den gikk nesten 2 døgn på 0.5..

idag så kjøpte jeg et g til, og tok et midre førstetrekk enn i går, å det bare kasta meg rett i spyinga, jeg ble grisespeeda etter, og jeg ble i kjempeform, overtenning eller? jeg er ikke så erfaren på å jakte den hvite dragen, da jeg har brukt nåla når jeg har tatt speed, men tenkte jeg skulle prøve å gi faen i det.

tips taes imot med takk. jeg har hørt alle moralprekner så de er det bare å holde for dere selv.

Mvh Makkafisn
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Hvordan røyker du den, foile eller pipe? (kan man røyke crystal på folie?)
lager en slags skje av folie, så bruker jeg en penn ellernoe for å fange dragen.
▼ ... over et år senere ... ▼
Dritdyrt er det, og det har vært hitnmiss om godfølelsen kommer i år. Noen ganger i det siste har det vært så skralt at jeg har trodd jeg har utviklet toleranse, men så kommer det en batch som bare er goddommelig. Høres for meg ut som om du har kommet over noe sånt.