Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 887
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, har tatt MDMA to ganger, og har nå en kompis som har lyst å prøve til helgen. Jeg vet at MDMA får kroppen til å svette, bli varm, hjertet banker raskt. Min venn har hjerte problemer I familien, men han har vert hos legen og sjekket, sist 5 år siden? Og han skal visstnok ikke ha noen problemer I det hele. Men siden dette er min kjære venn så vil jeg ikke la han gjøre noe som kan skade han. Jeg vet at ingen her er leger, men ville bare legge inn et innlegg her for å høre deres svar. Bra/dårlig ide? Vet det er mange smarte mennesker her ute, på freak kan folk ihvertfall være genuine ettersom vi alle er anonyme? Takk Mvh anonym
Å ta rusmidler kan og bør aldri anbefales så fremst det ikke er under oppfølging av fagpersonell. Ingen her inne kan svare på spørsmålet ditt dessverre. Ikke bli overrasket om tråden din blir slettet.
Altså, som nevnt over her sånn så bør det ikke anbefales. I de fleste tilfeller går det bra så sant man følger skadereduksjon-tiltak og tar riktige doser. Men, når det kommer til den russiske ruletten å ta rusmidler så har kompisen din en ekstra kule i kammeret - ville ikke anbefalt det, men om han absolutt skal så be han lese seg veldig godt opp på hva det er og hva som kan skje med han.

Som hovedregel er det vel 1,5 mg x kroppsvekt. Men igjen, les og vurder.

https://psychonautwiki.org/wiki/MDMA