Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1502
Hei, mye kompetanse på dette forumet. Jeg er en med minimal kompetanse. Spørsmålet mitt er om myndighetene har mulighet for å få ut tidligere samtaler fra min msn? Altså; blir msn chat logget noe sted? Jeg har ikke åpnet for at msn chat logges på min datamaskin.
Nei, det kan de ikke, med mindre MSN lagrer logger. (Og det tviler jeg sterkt på.)
Hvis vedkommende du pratet med lagrer logger, kan de jo finne det ut sånn. Ellers gir nok ikke MSN ut eventuelle logger, ved mindre det er snakk om store store saker.
Om man ikke har satt msn eller msn plus til å lagre samtalene, så er det ingen logger som lagres på din pc.

MSN vil uansett ha en historikk på deres servere, men den blir nok slettet etter en stund og vil ikke bli gitt ut uten videre.