Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1676
hey

skal flytte inn i en leilighet hvor det er kabel tv(har ikke hatt dette før), men er det noen boks man må ha nå som alt er digitalt? er forøvrig inkludert i leien.
og er det noen mulighet å finne ut av hvilke kanaler som er der? evt hvilken leverandør det er?
Har kabeltv fra get i leiligheten min og jeg trenger ikke noe dekoder, funker like bra uten, men litt dårligere kvalitet på bilde da!
Trådstarter
hadde vært kjekt med en hd pvr når man er vant med det fra parabol som jeg har nå..
derfor kunne det vært kjekt å vite hvem som leverer tv der, så jeg kunne hørt med de.
Hør med de som leier ut du, er nok det enkleste.
Trådstarter
fant ut at det er canal digital som leverer kabel tv der.
Jeg ahr en hd-pvr for parabol nå, kan jeg bruke den på kabelen? er sånn antenne kontakt med 3 utganger/innganger der, og en er gjenget som kontaktene på parabol ledningen..
Trådstarter
er sånn jeg har, bare for parabol. men lurte på om jeg kan bruke parabol pvr'en på kabel. med modifikasjoner evt
Har ingen peiling på modifikasjon av denne, men du kan vel prøve og koble den til veggen med det smartkortet du har.
Veldig mulig du trenger og bestille opp, men det vet jeg ikke. mest sansynlig får du bare standardkanalene som er der du bor fra før. Leier du eller bor du i borettslag? Mange borettslag har avtaler med CD.
Trådstarter
jeg leier en leilighet i et borettslag, men ringte like greit til CD og han hyggelige mannen sa vi hadde gode rabatter hos dem, så jeg får en ny pvr til kabel for 990, og et par måneder med filmkanalene på kjøpet.
Så bra, borettslag er gull når det kommer til sånne avtaler, hint du får sikkert billig internett hos dem også, det gjør ihvertfall jeg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
SpARxXx har du den dekoderen enda? for jeg har en PVR dekoder til kabeltv fra canaldigital men har fått parabol.

Er du intressert i å bytte dekodere?
Sitat av glencarlsen Vis innlegg
SpARxXx har du den dekoderen enda? for jeg har en PVR dekoder til kabeltv fra canaldigital men har fått parabol.

Er du intressert i å bytte dekodere?
Vis hele sitatet...
Husk at dekoder parres som regel til kortet, det skal ikke være noe problem å få fikset dette. men bare husk på det så dere ikke får noen problemer
Hei. Ser du bor i borettslag, hvorfor ikke bare kjøpe denne (bilde) vis du har fri sikt mot sør? Har testet disse og er meget bra. GO STEALTHName:  Selfsat H30D2.jpg
Views: 129
Size:  53,2 KB

Max