Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1067
Xboxen min vil ikke motta filer som har et navn som er over et uvist anntall bokstaver. Vet ikke hvor mange bokstaver det er nøyaktig. Har xecuter 2 bios, og bruker avalaunch når jeg skal laste opp filer med quix til xboxen. Er det noen som vet om noen funksjon eller noe som jeg kan bruke så lengden på filnavnet ikke har noe og si?
Når jeg hadde xbox brukte jeg et program som automatisk renamet da jeg kopierte musikk over, tror det het mp3 fatx renamer.
Edit: http://mp3fatx.de.vu/
Sist endret av CDG; 8. januar 2005 kl. 17:55.
Har akkurat samme problemet, spiller ingen rolle hvilken modchip du har.

Henger meg på denna.
Min XBMC aksepterer lange filnavn dersom jeg bruker "Mine filer".

Merker av filene som skal kopieres ( Cd/Dvd eller fra nettverk), trykker den "sorte knappen" på håndkontrollen, og angir hvor filene skal kopieres til. Aksepterer også mapper.
Har samme problemet med min xbox.Bruker også xecuter.

Har det ikke noe med filsystemet å gjøre?
Begreningen er filsystemet, 42 tegn. Ingen måte å unngå det.
Ved å streame fra pcen er det ingen begrensing.
Det er også mulig å brenne filene på en cd/dvd og bruke funksjonen "legg til spill og media". Jeg kommer da til programmet dvd2xbox, og velger "copy to HDD". Her aksepteres også lange filnavn.
Om en fil skal legges på Xboxens harddisk er det INGEN mulighet til å omgå tegnbegrensingen!
Det er FATX, altså filsystemet, som bestemmer dette.
Du har rett. Filnavnene bli forkortet når man legger dem over. Men de kommer ihverfall over på HDD. Det er jo det viktigste. Tar så lang tid å endre navnene manuelt.
Flere kompiser av meg som har samme problemet. Skal spre ordet in FATX. :]
Du må nok rename dem selv, eller bruke program slik som det ble nevn.

Veldig Offtopic:
Jeg lurer på om det er noen som har Halo 2 , Xlink kai, og får dette til og virke, så kunne vi tatt en match
Er også veldig offtopic:
Jeg har ikke Xlink Kai enda, men har tenkt meg å prøve det ganske lenge nå som det virker skikkelig. Vi kan sikkert ta en match en eller annen gang, selv om jeg nok bare blir eid.
Enda mer offtopic:
b1rken og jeg hadde just ei morro runde, joiner når som helst jeg.