Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1588
Fikk truxal igår av legen min hos DPS for indre uro og pga jeg prøve å slutte å røyke. Har dere noen erfaringer rundt denne medisinen?
Anonym bruker
"Harm Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Verste jeg noen gang har rørt. Tok det og sovnet, men våknet opp 3 timer etterpå og 2 min etterpå mister jeg koordinasjonsevne og må balanse så må støtte meg inntil veggen. Fikk ikke puste sikkelig mens jeg sto der merket jeg, men lente meg til kjæresten for å komme bort til sengen igjen - fikk puste normalt når jeg la meg ned igjen. Helvetes apedop som er ment for å slå ut alkoholikere blant annet. Det er c preparat men får alle b preparater jeg har spist til å virke som barne-aspirin.

Men alle reagerer ulikt selv om flere jeg kjenner sier akkurat det samme som meg. Test det iallefall hjemme i nærheten av sofaen tilfelle den slår kroppen din ned.. Aldri igjen.
Anonym bruker
"Harm Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Litt skrivefeil da det gikk litt fort i svingene her. Pytt pytt :P
Anonym bruker
"Harm Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gå heller til fastlegen din forresten og få utskrevet noe som faktisk funker. Truxal opplevelsen i seg selv er jo å bli urolig av. Vival funker mye bedre.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Mange som sover godt på truxal, litt usikker på om det gjør noe med uro.

Mange disser cprep, gi de en sjanse før du stempler dem som ubrukelige.

Alternativet er jo gjerne et bær fra benzo-treet, og det bør unngås, spør du meg.
Ser ikke hvordan dette skal hjelpe ved røykeavvenning. For det ville jeg nok heller gått for Zyban, Nikotintyggegummi og/eller Nikotinplaster
For angst så er sannsynligvis visse antihistaminer som f.eks. Atarax bedre. Evt. Sobril eller Valium dersom du trenger noe som bare trengs ved behov.

Antipsykotika vil sannsynligvis bare gjøre det vanskeligere å slutte med å røyke, da det hemmer visse Dopamin- og Serotoninreseptorer.
Tviler på at det er særlig lurt ved angst også, da er antidepressiva bedre (i det lange løp)
Sist endret av Who?; 15. juni 2018 kl. 00:20.
Ahh de gode gamle trøkkerne! Fine for å få tia til å gå om du sitter i buret eller er på rehab, typ sånn spise fjerte sove, blir lat som en stokk og alt av aktivitet i topplokket stopper opp, funker vel sånn passe på alkohol abstinens.
Husker jeg fikk høyt blodtrykk av de, og en slags type tics i nakken.
Sånn utenom det, joda de funker men er på lik linje med apedop, dog ikke fult så ille som Nozinan.

Har absolutt null verdi for rekreasjonelt bruk om det var det du lurte på.
Blomzterkasse
Jeg bruker 100mg om kvelden for å sove. Virker bra til det.
Gift! Fyfaen, insane hangover. Nei, tusen hjertelig takk skal du ha!
Fikk det mot angst av legen en gang. Verste jeg noensinne har vært borti. Fikk så og si alle bivirkningene (eller virkningene) en kunne få