Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1940
Er det noen i det hele tatt som synes dette er nok til å kalles rus? Får dere sånt av legen eller skaffer dere selv? Bare litt nysgjerrig
At sobril, imovane og tramadol kan benyttes som rusmiddel hersker det lite tvil om. Har du sett noen som har tatt store mengder med imovane? Det er rimelig heavy. Nå tok jeg et eksempel med imovane, men ikke tro at de andre to ikke kan sparke i fra seg.

Tramadol stikker vel litt ut her. Du vil gå i kramper lenge før du blir totalt nedrusa, men det er en definisjonssak.
Tramadol er et morfinlignende opiat som gir en god rus, også i ikke så alt for store mengder. Mye bedre rus enn Imovane mener jeg. En sterk rus på Imovane hender det ofte at man sier, gjør eller skriver ting man angrer på i ettertid. Det er mulig å få alle disse legemidlene av legen, men de er restriktive, så for å få det på resept skal man ha prøvd flere forskjellige behandlingsmetoder først.
Sist endret av Antidote; 5. april 2018 kl. 11:16.
hvor mange sobril må du ta for og få en rus ? det hender jeg får tilgan på sobril og tar noen når jeg drikker for og få en liten ekstra piff. men føler aldri at det gir så veldig mye ifra seg..
Sitat av Fruen93 Vis innlegg
hvor mange sobril må du ta for og få en rus ? det hender jeg får tilgan på sobril og tar noen når jeg drikker for og få en liten ekstra piff. men føler aldri at det gir så veldig mye ifra seg..
Vis hele sitatet...
Jeg har en del erfaring med diverse benzoer, og kjenner rus på bare 20 mg sobril. Får en liten euforisk følelse som varer en stund. I kombinasjon med øl merker jeg eufori og ekstra godt humør.

Imovane er favoritten min. De første gangene jeg forsøkte dem var det utelukkende for å ruse seg på dem. Fant etter hvert ut at de hadde en særdeles god angstdempende effekt, uten at en blir sløv eller fjern - som en gjerne blir av sobril og valium for eksempel.

Tramadol var ikke noe å ruse seg på, etter min mening. I relativt små doser gled øynene mine igjen, fikk ekstrem kløe og måtte spy flere ganger. Ellers er en tramadol kapsel god for smerter, og greit å ha tilgjengelig.
Sitat av Markonan Vis innlegg
At sobril, imovane og tramadol kan benyttes som rusmiddel hersker det lite tvil om. Har du sett noen som har tatt store mengder med imovane? Det er rimelig heavy. Nå tok jeg et eksempel med imovane, men ikke tro at de andre to ikke kan sparke i fra seg.

Tramadol stikker vel litt ut her. Du vil gå i kramper lenge før du blir totalt nedrusa, men det er en definisjonssak.
Vis hele sitatet...
Du får det att låte som att alle får samme effekt av Tramadol.
Har da aldri gått i krampe og har vaert "totalt nedrusa" på kun Tram, så det er veldig forskjellig hvordan en reagerar på det, slik det er med mange rusmiddel.