Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4402
Noen måter å Speilvende en bokstav eller emoji i Windows10?
Jeg ønsker å fortsatt beholde det som skrift, så å gjøre det om til bilde og så rotere er ikke et valg.
Det nærmeste jeg har kommer noe sånt er å gjøre det i PowerPoint.
Nærmeste jeg kommer på er det her:
https://www.megaemoji.com/mobile/flip.html
Da må du vel lage ditt eget tegnsett med egen UNICODE.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Noen måter å Speilvende en bokstav eller emoji i Windows10?
Jeg ønsker å fortsatt beholde det som skrift, så å gjøre det om til bilde og så rotere er ikke et valg.
Vis hele sitatet...
Har ikke peiling!

Men fin ny signatur, elsker Jokke jeg også
Du får ikke snudd det i ren tekst, men du kan f.eks. speile/flippe tekst i CSS, hvis det er en mulighet til bruksområdet ditt.
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
Takk Realist1.
Det var i ren tekst jeg tenkte på ja.

Har kommet på, nå i etterkant, at hvis man hadde snudd den så ville det vell uansett
ikke dukket speilvendt hos mottakeren, med mindre man la ved fonten eller bygget den inn.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Takk Realist1.
Det var i ren tekst jeg tenkte på ja.

Har kommet på, nå i etterkant, at hvis man hadde snudd den så ville det vell uansett
ikke dukket speilvendt hos mottakeren, med mindre man la ved fonten eller bygget den inn.
Vis hele sitatet...
Det kommer jo helt an på. «I Windows 10» er veldig vagt. «Hos mottakeren» antyder at dette skal sendes på en eller annen måte. Vanskelig å vite nøyaktig hva du skal bruke dette til uten noe mer info. Men hvis det er snakk om epost, så er det jo mange epostklienter som støtter HTML og CSS, og i så fall kan man jo speile med CSS, og så vil mottaker med stor sannsynlighet også se det slik du har tenkt.