Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 3701
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg er på ecstasy så ender jeg alltid opp med å skade meg selv.

Jeg kan stå å slå knyttneven inn i en vegg helt til meg blør og jeg syntes det er så digg. Jeg stumper også sneiper på hånda.

Vet jeg ikke brude gjøre det men jeg syntes smerte på x er så digg så jeg klarer ikke la vær.

Noen tips til å unngå dette?
Du sier du ikke klarer å la være, så da burde du nok slutte med ecstasy/MDMA.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Først må du gå mer i dybden av hva som tiltrekker deg ved atferden. Er du masochistisk ellers? Deprimert? Noen traumer knyttet til atferden? MDMA skulle jo være et stoff som åpner en for å ærlig se seg selv og forstå atferden. Vet du noe om hva dette dreier seg om for deg?
Sist endret av Mullah; 13. januar 2021 kl. 09:59.
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Slutte å ta x? Plutselig drar du på deg permanent skade, det er ganske kjipt. Dersom du ikke klarer å la være, men gir etter for rusen og lar den kontrollere deg, så burde du sterkt revurdere ditt forhold til droger. Da er det å spille russisk roulette frem til deg kan gå virkelig galt.
Hvor store doser er det snakk om?
høres litt 14izz ut. Bare slutt.
Høres ikke ut som MDMA er for deg Er ikke verre enn å leve uten. slutt før du skader deg selv permanent.
Om selvskading bare er noe du driver med på mdma og du ikke klarer å la være så bør du enkelt og greit bare slutte å ta mdma. Har du slike tanker ellers så må du snakke med noen.
Sist endret av Relevant; 13. januar 2021 kl. 13:18.
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
MDMA er et rusmiddel, jeg bryr meg ikke hva folk innbiller seg ang. rusmidler men det er ikke gitt at folk har en 'åpen, ærlig og lærerik' opplevelse med MDMA, sopp, LSD eller andre psykedelika. - RUS er RUS, så nå får folk slutte å lyve for seg selv.

Ellers enig i det du sier i innlegget ditt. Noe underliggende er det definitivt.

TS; har du gjort det her før? Altså skadet deg selv utenfor når du er påvirket av rusmidler? Har du vurdert å holde deg unna MDMA når du vet at det her er utfallet? Eller er du villig til å fortsette? I såfall; hva tror du fikk deg til å være så idiotisk selvdestruktiv at du angriper ditt eget legeme?
Vis hele sitatet...
nei, er en veldig ikke voldelig person til vanlig, koser meg med livet og gjør alt for å slippe vold, har aldri skadet meg selv med vilje.

er bare at på X så gjør ikke smerte vondt, det bare kiler også føles smerte bare godt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
nei, er en veldig ikke voldelig person til vanlig, koser meg med livet og gjør alt for å slippe vold, har aldri skadet meg selv med vilje.

er bare at på X så gjør ikke smerte vondt, det bare kiler også føles smerte bare godt.
Vis hele sitatet...
Så hva tror du gjør at du har et behov for å utløse det behaget ved å skade deg selv? Finner du ikke noe annet du kan dra nytte av når du tar X?
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Så hva tror du gjør at du har et behov for å utløse det behaget ved å skade deg selv? Finner du ikke noe annet du kan dra nytte av når du tar X?
Vis hele sitatet...
joda koser meg 95% tiden uten å slå eller skade. er bare at jeg er så spinkel, tynn og svak til vanlig. og når jeg er på X føler jeg meg som supermann, slår i veggen, får ikke vondt føles digg i stedet dermed føler jeg meg sykt sterk. dette fortsetter ofte til noen bare "hei du stopp" eller til peaken er over
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
dette fortsetter ofte til noen bare "hei du stopp"
Vis hele sitatet...
Er det mulig at forklaringa ligger der?
Anonym bruker
"God Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tatt mdma utallige ganger over flere tiar..
Aldri følt behovet for noe sånt som TS beskriver...

Dette er kun for dramaet og oppmerksomheten man får..

Freak.no burde renames til: UngdomSomHarDetForBraINorgeOgVetIkkeHvordanManBrukerGoogle.n o
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
joda koser meg 95% tiden uten å slå eller skade. er bare at jeg er så spinkel, tynn og svak til vanlig. og når jeg er på X føler jeg meg som supermann, slår i veggen, får ikke vondt føles digg i stedet dermed føler jeg meg sykt sterk. dette fortsetter ofte til noen bare "hei du stopp" eller til peaken er over
Vis hele sitatet...
Vet ikke hvor gammel du er så vil ikke snakke til deg som en gris, men har du prøvd å brukt den styrken på sex istedenfor? Hvis noen må være rundt deg å stoppe deg for at du ikke skal bli en idiot så må du passe på at du alltid har noen rundt deg for å kunne irritere dem eller så må du slutte.

Sitat av Bothrops Vis innlegg
Er det mulig at forklaringa ligger der?
Vis hele sitatet...
Definitivt.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har tatt mdma utallige ganger over flere tiar..
Aldri følt behovet for noe sånt som TS beskriver...

Dette er kun for dramaet og oppmerksomheten man får..

Freak.no burde renames til: UngdomSomHarDetForBraINorgeOgVetIkkeHvordanManBrukerGoogle.n o
Vis hele sitatet...
Ikke jeg heller. Det kan være at det er dramaet og oppmerksomheten, men når du vekker den menneskelige siden av deg selv og dermed innser hvor trist denne realiteten er så får du faktisk litt medlidende oppmerksomhet rettet mot det gjeldende individet også.
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Vet ikke hvor gammel du er så vil ikke snakke til deg som en gris, men har du prøvd å brukt den styrken på sex istedenfor? Hvis noen må være rundt deg å stoppe deg for at du ikke skal bli en idiot så må du passe på at du alltid har noen rundt deg for å kunne irritere dem eller så må du slutte.

Definitivt.

Ikke jeg heller. Det kan være at det er dramaet og oppmerksomheten, men når du vekker den menneskelige siden av deg selv og dermed innser hvor trist denne realiteten er så får du faktisk litt medlidende oppmerksomhet rettet mot det gjeldende individet også.
Vis hele sitatet...
oja det var bare så lite som oppmerksomhet skal huske det ved neste tur om 6-7 mnd
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
oja det var bare så lite som oppmerksomhet skal huske det ved neste tur om 6-7 mnd
Vis hele sitatet...
Så bra at du innser hvorfor du gjør dette nå, det er første steg! Bare husk på å ikke glemme det du skulle huske da...Men du burde likevel slutte med Ecstasy hvis du oppfører deg på denne måten når du tar det.
Hvis du er oppmerksomhetssyk så finnes det mange andre og bedre måter å tiltrekke deg oppmerksomhet på enn å bevisst slå deg selv til blods og stumpe sneiper på hendene...Hvorfor vil du ha denne typen oppmerksomhet, forresten?
Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg droppet mdma, ecstacy og alt annet av stimulanter og sentralstimulerende. Det der er ingen fremtid. Kan innrømme at jeg føler meg uovervinnelig eller superman selv etter å ha tatt kokain f. Eks, men ypper ikke til bråk eller noe sånt fordi. Å jeg er heller ikke noe muskelmann fra før av jeg heller.

Hvis du først ska ta noe, hold deg til downers
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så bra at du innser hvorfor du gjør dette nå, det er første steg! Bare husk på å ikke glemme det du skulle huske da...Men du burde likevel slutte med Ecstasy hvis du oppfører deg på denne måten når du tar det.
Hvis du er oppmerksomhetssyk så finnes det mange andre og bedre måter å tiltrekke deg oppmerksomhet på enn å bevisst slå deg selv til blods og stumpe sneiper på hendene...Hvorfor vil du ha denne typen oppmerksomhet, forresten?
Vis hele sitatet...
vet ikke, hater oppmerksomhet. har alltid vært den typen som frivillig går alene og vil helle bare sose rundt i min egen verden. har aldri likt oppmerksomhet og driter i hva folk syntes om meg, i alle årene når jeg gikk på skole prøvde folk å mobbe meg, men har alltid gitt faen i hva andre mener om meg så alle har gitt seg etter 3 4 dager :P
Jeg har tatt mdma rundt 20 ganger og har 1 gang opplevd selvskading under trip. Knuste alle glass jeg eide og samlet det i en haug å badet meg i det. Husker ingen ting av det. Våkna på sykehuset med 2 leger og 2 politimenn Foran meg. Så si hele stua mi var dekket av blod når jeg kom hjem. Alkohol var også inn i bildet
Hvis du skader deg på et stoff, så er ikke stoffet noe for deg :P Jeg var veldig destruktiv på amf, så det lar jeg være å ta noe mer av. Og angrer ikke på det. Ingen rus er givende nok til at man kan justifye å bli fysisk skadet pga adferd på stoffet. Hvis du absolutt må, hva med en lavere dosering? Jeg yoloa rett på 250mg og det blei ærlig talt litt heavy, men jeg klarte å kose meg uansett. Fant ut at 150-160mg var fint