Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3765
Heisann, skal begynne på seroquel og tar cola rundt en til tre ganger i uken kanskje. Er det slik at jeg absolutt ikke bør ta seroquel etter inntak av cola? Leste på pakningsvedlegget at den ikke skulle brukes hos personer som har misbrukt rusmidler eller alkohol. Er det også noen som vet hvordan det er etter man har tatt molly?
Skal heller ikke brukes av folk som har en historie med eller risiko for hjerteforstyrrelser. Vil anbefale deg å droppe det når du skal begynne på ny medisin, hvis ikke kan du ikke forvente at denne medisinen skal optimaliseres og utnyttes for sitt fulle potensiale.

Om du absolutt må gjøre det, så tar du seroquel 4-6 timer etter siste dose med cola.
Anonym bruker
"Allergisk Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er heller sånn at du ikke bør misbruke cola når du går på medisiner som seroquel. Cola tre ganger i uka er jævlig ofte og du har et stor rusproblem som kommer til å ta fullstendig knekken på deg huet ditt om få år....
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er heller sånn at du ikke bør misbruke cola når du går på medisiner som seroquel. Cola tre ganger i uka er jævlig ofte og du har et stor rusproblem som kommer til å ta fullstendig knekken på deg huet ditt om få år....
Vis hele sitatet...
Ikke skrem ts, vi vet ingen ting om hens bakgrunn og alder og hvorfor personen har fått utskrevet nettopp dette medisiner og for hva.

Grunnen for at du har fått seroquel kan jo være mange grunner, men kola er jo kjent for å fucke opp både psyke og søvn.

Seroquel bli mye brukt blandt folk som tar sentralstimulerende stoffer for å sove. Har ikke hør om at å mikse disse stoffene er direkte farlig. Det som står i pakke vedlegget er nok riktig, oppfordrer ikke å blande rusmidler med beroligende stoffer så klart. ( jeg komme ikke med noen fastit, så prøv det ikke).
Ta det etter mdma vet jeg ikke, typisk antidepressiva skal man ikke blande med Molly, men seropuel?
Anonym bruker
"Allergisk Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke skrem ts, vi vet ingen ting om hens bakgrunn og alder og hvorfor personen har fått utskrevet nettopp dette medisiner og for hva.

Grunnen for at du har fått seroquel kan jo være mange grunner, men kola er jo kjent for å fucke opp både psyke og søvn.

Seroquel bli mye brukt blandt folk som tar sentralstimulerende stoffer for å sove. Har ikke hør om at å mikse disse stoffene er direkte farlig. Det som står i pakke vedlegget er nok riktig, oppfordrer ikke å blande rusmidler med beroligende stoffer så klart. ( jeg komme ikke med noen fastit, så prøv det ikke).
Ta det etter mdma vet jeg ikke, typisk antidepressiva skal man ikke blande med Molly, men seropuel?
Vis hele sitatet...
Er ikke for å skremme er for å informere. Kan fortelle en episode fra fengsel en der som brukte cola og ble psykotisk og paranoid, fikk seroquel fordi det er antipsykotika og stod fast på dette. Men fortsatte å få inn cola og tok som før, hjernen ble etterhvert helt ødelagt og han døde på cella.
Er det et stoff jeg har sett fucke opp altfor mange så er det coke, og får man utskrevet seroquel er det av psykiske årsaker og da er coke det siste man skal fortsette å suge i seg
Aldri ta cola etter du har tatt quentapin ihvertfall. Havna i psykose en gang eller 5 av det. Dårlig kombo. Vent 1 time etter inntak før du tar quentapin
Trådstarter
25 1
Tusen takk for svar! Går på seroquel/quentapin for søvn. Har hørt at man kan komme i respirasjonsstans av å ta seroquel etter inntak av cola. Burde kanskje skrevet det i innlegget men var så fjern etter å ikke sovet på 35 timer. Men bør jeg alltid vente med å ta seroquel 4-6 timer etter sist inntak av cola eller kan det gå bra å bare vente et par timer?
Sitat av rockstarz Vis innlegg
Tusen takk for svar! Går på seroquel/quentapin for søvn. Har hørt at man kan komme i respirasjonsstans av å ta seroquel etter inntak av cola. Burde kanskje skrevet det i innlegget men var så fjern etter å ikke sovet på 35 timer. Men bør jeg alltid vente med å ta seroquel 4-6 timer etter sist inntak av cola eller kan det gå bra å bare vente et par timer?
Vis hele sitatet...
Utsett det så lenge du kan. Du kan få problemer med blodpumpa, risikoen er verken søt eller morsom.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Værste kombi

Nokså trist at du spør om råd vedr dette og ikke råd vedr å komme deg ut av kokainmisbruket ditt Du sitter i en synkende båt min venn..
Trådstarter
25 1
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Værste kombi

Nokså trist at du spør om råd vedr dette og ikke råd vedr å komme deg ut av kokainmisbruket ditt Du sitter i en synkende båt min venn..
Vis hele sitatet...
Ja jeg vet.. men hvis noen også har noen råd om hvordan man kan komme seg ut «tidlig» vil jeg gjerne høre på. Er omringet av venner som selger, så det å få det raskt og billig er ikke noe vanskelig. Så det gjør hele greia værre, fordi jeg har ganske lite selvkontroll :P
Om du vil bort fra Coke, må du nok kutte ut de vennene dine som holder på med det.
Jeg sletta alle dealere og gjorde det først og fremst vanskeligere for meg å ordne, det var første steg.
Etter det så begynte jeg å slette de vennene mine som jeg visste jeg kunne spørre om numre på dealere, (ble mye ringing etter numre i starten når suget kom)
Også måtte jeg jo selvfølgelig slutte å henge de som gjorde dette.
Nå prøver jeg å si til meg selv hver gang jeg tenker på Coke hvor dårlig det er for helsen og lommeboka.
Lykke til :-)
Sist endret av farligepiller; 12. januar 2021 kl. 23:09.
Trådstarter
25 1
Sitat av farligepiller Vis innlegg
Om du vil bort fra Coke, må du nok kutte ut de vennene dine som holder på med det.
Jeg sletta alle dealere og gjorde det først og fremst vanskeligere for meg å ordne, det var første steg.
Etter det så begynte jeg å slette de vennene mine som jeg visste jeg kunne spørre om numre på dealere, (ble mye ringing etter numre i starten når suget kom)
Også måtte jeg jo selvfølgelig slutte å henge de som gjorde dette.
Nå prøver jeg å si til meg selv hver gang jeg tenker på Coke hvor dårlig det er for helsen og lommeboka.
Lykke til :-)
Vis hele sitatet...
Tusen takk for svar! Vet at det egentlig er det jeg bør gjøre.. men vanskelig når det er noen av mine beste venner. Har kommer i litt av vært trøbbel med både meg selv og politiet etter jeg ble god venn med dem. Så det beste er vel å holde litt avstand. Håper virkelig det går bra med deg og at dette er noe du klarer fint
Anonym bruker
"Flirende Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det blir jo å blande uppers og downers, er vel ikke helt bra for hjertet kan jeg tenke meg...For eksempel, kokain og heroin sammen kan være veldig farlig. Vet ikke om dette gjelder for Seroquel også, men det er jo en "downer" selv om det ikke på noen måte kan sammenlignes med heroin. Er ingen ekspert på akkurat dette, så vil ikke oppfordre til noe her.
Men selv tar jeg alltid 50-100 mg Seroquel for å lande og komme til ro de få gangene jeg tar cola eller amfetamin. En times tid etter inntak av Seroquel og litt mat er effekten av speeden borte og jeg sovner med en gang. Seroquel funker mye raskere og bedre hvis du spiser 20-30 minutter etterpå.
Seroquel (også kjent som Quetiapin) kan også brukes som abstinensmedisin hvis du ønsker å slutte med cola eller rusmidler generelt. Leger kan skrive ut Seroquel mot abstinenser. Vet ikke i hvilke doser det brukes som abstinensmedisin, men man sovner oftest av høye doser.
Jeg var som deg rimelig hekta på kokain. Bruke en halv million ca på et år, så var ikke akkurat et mildt forbruk. Toppet seg når jeg prøvde å lage crack å bestilte meg ei pipe. Total gamechanger. Kuttet cola samtidig som jeg kutta ghb. Pga de sinnsyke hjertebankene jeg hadde, så mistet jeg helt kysten på uppers. Prøvd cola flere ganger i etterkant. Frister ikke i heletatt lenger.

Ble hekta på heroin en kort periode etter jeg sluttet, å når du først har prøvd å skyte det så er ingen type dop det samme igjen. Klarte endelig å slutte på det også, men det krevde at jeg kuttet alle bånd til min tidligere omgangskrets. Dette hjalp både på godt og vondt. Mistet tilgangen min på drugs, men mistet samtidig 95% av alle vennene mine. De siste 6 månedene har vært utrolig ensomme, men har nå i jula tatt opp kontakten med flere barndomsvenner. Hele narkis stemplet henger fortsatt over meg da, så ska flytte herifra til sommeren. Har ikke sjans til å få meg et liv her med jobb osv.
Sitat av rockstarz Vis innlegg
Tusen takk for svar! Vet at det egentlig er det jeg bør gjøre.. men vanskelig når det er noen av mine beste venner. Har kommer i litt av vært trøbbel med både meg selv og politiet etter jeg ble god venn med dem. Så det beste er vel å holde litt avstand. Håper virkelig det går bra med deg og at dette er noe du klarer fint
Vis hele sitatet...
Haha takk for det, men du skal ikke tenke på meg, jeg klarte fint å slutte med djevelmelet!
Det er nok du som skal ha lykke til!
Glemte å skrive at jeg gikk mye turer i naturen når jeg slutta!
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Orker ikke lese nedover hele. Mange uten erfaring her. Quetipien/seroquel har vært brukt i årevis av de tyngre sentral stim brukerene for å sove på. Av egen erfaring så er seroquel helt nødvendig. Og helst med en øl. Har også vært psykotisk tidligere i livet og er svært utsatt for psykose.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Å ta en seroquel for å sove etter inntak av amfetamin og kokain, er oppskriften for en rask søvn som mange bruker.
Det at det står at det ikke skal brukes av folk som har hatt rusproblemer, eller menes det å ikke brukes av folk som bruker rusmiddeler?
forstår ikke helt meningen med det. Burde informert om hvorfor og om kombo rusmidler sammen med seroquel er direkte farlig.

Fint at det innformeres om det hvertfall !
Har selv blitt satt på blodtrykksmedesiner, der sto det ingen ting om hvor farlig det var å kombinere det med rusmidler som kola. Jeg dropper å ta medesinene mine opp til et døgn etter inntak.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bruker 50mg Seroquel kveld fast i 3 år. Bruker relasjonelt cola, amf, weed og mdma maks en håndfull ganger i måneden. Går helt fint for min del, men jeg er en stor kar som tåler mye.

Kan dog ikke se hvorfor man skulle benyttet seg av kvetiapin og så uppers igjen. Det er som å ta sovepille, og så cola.

Har du fått noe mer enn 25mg så prøv det først. Jeg har trappa ned til 25mg, tar jeg 50mg nå er jeg fyllesyk resten av påfølgende dag.