Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2310
Heisann.

Har som noen av dere sikkert har sett laget tråder for denne festivalen tidligere. Ønsker å se om noen andre freaks skal ned, slik at vi kanskje kan hooke opp på campen. Jo flere, jo bedre. Jeg reiser sammen med 6 andre, så vi er allerede en god gjeng.

Foreløpige band (Headliners i fet skrift):
  • A Day To Remember
  • Airbourne
  • All Time Low
  • Amon Amarth
  • Asking Alexandria
  • Bad Religion
  • Bloody Betroots Live
  • Boys Noize Live
  • Bring me the Horizon
  • Broilers
  • Bullet
  • Bullet For My Valentine
  • Casper
  • Coal Chamber
  • Cro
  • Ellie Goulding
  • Fettes Brot
  • Five Finger Death Punch
  • Fritz Kalkbrenner
  • Fun.
  • Graveyard
  • Green Day
  • Hacktivist
  • Hurts
  • Imagine Dragons
  • Jake Bugg
  • Korn
  • Kraftklub
  • Leslie Clio
  • Papa Roach
  • Paramore
  • Phoenix
  • Pierce the Veil
  • Royal Republic
  • Seeed
  • Selig
  • Simple Plan
  • Sportfreunde Stiller
  • Stone Sour
  • The Bosshoss
  • The Killers
  • The Prodigy
  • The Wombats
  • Thirty Seconds to Mars
  • Tocotronic
  • Volbeat

Noen som har tenkt seg ned dit? Selve line-upen er crap synes jeg, men jeg drar ned for et par konserter og selvfølgelig camp livet!
Sist endret av Waffaz; 13. januar 2013 kl. 21:06.
Nettopp kjøpt billett, gleder meg stort!
Green Day er et legendarisk live band, de har gitt alt på scenen siden det sene 80tallet. Skulle gjerne dratt bare for å se de, men har allerede billett til å se de på ullevål stadion i Juni :/
▼ ... over en uke senere ... ▼
Odin
Waffaz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Nopros Vis innlegg
Nettopp kjøpt billett, gleder meg stort!
Vis hele sitatet...
Fett! Vi blir nok til å campe på B5 som åpner tirsdagen. Reiser du alene eller er dere en gjeng? Kan jo prøve å slå sammen campene, om dere er down Vi er ca 10 stk.
Shady Banana
Quix's Avatar
Kunne dratt for å se PRoach, Paramore og Prodigy, men ikke mye mer som fristet.

At Green Day er headliner og fremdeles populært skjønner jeg ikke. Green Day er ikke noe tess lenger på noen måte.
Sist endret av Quix; 29. januar 2013 kl. 17:20.
Odin
Waffaz's Avatar
Trådstarter
De har ganske svak line up i år synes jeg... Drar egentlig kun for Five Finger Death Punch og Stone Sour!
Rimelig mye dritt på den line-upen, ja, men Airbourne og Bullet (ikke BFMV) på samme festival er jo rimelig fett!
Ser også et par andre band jeg kunne tenkt meg å se. Kan nok hende jeg tar turen!
Sitat av McLovin Vis innlegg
Rimelig mye dritt på den line-upen, ja, men Airbourne og Bullet (ikke BFMV) på samme festival er jo rimelig fett!
Ser også et par andre band jeg kunne tenkt meg å se. Kan nok hende jeg tar turen!
Vis hele sitatet...
Spørs vel på hva man liker, jeg har over halvparten av bandene på ynglingslista
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Fett! Vi blir nok til å campe på B5 som åpner tirsdagen. Reiser du alene eller er dere en gjeng? Kan jo prøve å slå sammen campene, om dere er down Vi er ca 10 stk.
Vis hele sitatet...
Vi hadde tenkt til å campe på B5 vi også, er tre stykker som kjører nedover på tirsdag eller onsdag.
Odin
Waffaz's Avatar
Trådstarter
Sendt deg PM

Vi lander forøvrig i frankfurt søndagen, og er forhåpentligvis på campen når den åpner tirsdagen kl 12.
Sist endret av Waffaz; 10. mars 2013 kl. 17:40.