Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1886
Hei, jeg er 19 år å har nylig bynt å skyte amfetamin, 1-2uker siden. Har brukt stoffet i 6-7mnd men da bare droppet å snortet. Jeg har aldri skutt det selv da jeg bor med kompisen min som hjelper meg der. Men i natt kom jeg hjem me 1g som jeg hadde veldi lyst til å ta, men han lå å sov å jeg fikk ikke til å vekke han etter 2timers prøving på det. Så jeg gikk på do fant stas å satte meg ned. Har syk sprøyteskrekk å har bare sett på 1gang når noen har stukket meg. Men jeg stakk nåla inn men i det jeg stakk bynte hele kroppen å skjelve, jeg fikk blodsvar men jeg skjalv så mye at jeg mistet kontroll over sprøyta så måtte ta den ut. Så mitt spørsmål er da, kan jeg bytte spiss på den å ta den nå? Vil ikke kaste bort et halvt gram liksom å trenger virkelig ei justering nå
Selvfølgelig kan du bytte spiss, men nødvendig er det ikke
Sitat av carttown Vis innlegg
Selvfølgelig kan du bytte spiss, men nødvendig er det ikke
Vis hele sitatet...
Spørsmåle var ikke om spissen. Så jeg hadde skrevet litt feil.
Jeg lurte på om jeg kan skyte det nå sia det er blod i å den har ligget i 9timer
Sist endret av Uvitendemæ; 3. februar 2019 kl. 10:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er ingen garanti for at du ikke vil få infeksjon, men tviler. Bytt nål å sprut litt ut i vasken da pumpa tetter seg fort når det ligger blod inni.
Er blodet koagulert inni pumpen så kan du ikke skyte det nei, noe det mest sannsynligvis har etter 9 timer.
Sitat av carttown Vis innlegg
Det er ingen garanti for at du ikke vil få infeksjon, men tviler. Bytt nål å sprut litt ut i vasken da pumpa tetter seg fort når det ligger blod inni.
Vis hele sitatet...
Okei, takk får svar.

Sitat av Violet Vis innlegg
Er blodet koagulert inni pumpen så kan du ikke skyte det nei, noe det mest sannsynligvis har etter 9 timer.
Vis hele sitatet...
Hva vil det si? Å hva kan skje om det skytes?
Sist endret av Uvitendemæ; 3. februar 2019 kl. 11:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det vil si at blodet klumper seg sammen og ikke lenger er "flytende" dette skjer relativt kjapt etter at du har fått blod i pumpen. Du kan ikke skyte det fordi du skyter på deg en blodpropp. Det var dette jeg alltid fikk beskjed om når jeg brukte heroin, og det var et sykt stressmoment i de situasjoene der man fikk blodsvar men mast det igjen før man fikk satt skuddet. Da måtte man riste pumpen godt og skynde seg og sette det før blodet koagulerte
Sist endret av Violet; 3. februar 2019 kl. 11:10.
Sitat av Violet Vis innlegg
Det vil si at blodet klumper seg sammen og ikke lenger er "flytende" dette skjer relativt kjapt etter at du har fått blod i pumpen. Du kan ikke skyte det fordi du skyter på deg en blodpropp. Det var dette jeg alltid fikk beskjed om når jeg brukte heroin, og det var et sykt stressmoment i de situasjoene der man fikk blodsvar men mast det igjen før man fikk satt skuddet. Da måtte man riste pumpen godt og skynde seg og sette det før blodet koagulerte
Vis hele sitatet...
Okeei, men om jeg filtrerer det på nytt, kan det da brukes?
Ja så lenge du filtrerer vekk alle klumpene burde vel det gå greit, men har aldri prøvd det selv. Det ene gangen jeg ikke rakk å få det til måtte jeg ta det rektalt :/
Sist endret av Violet; 3. februar 2019 kl. 11:54.
Sitat av Violet Vis innlegg
Ja så lenge du filtrerer vekk alle klumpene burde vel det gå greit, men har aldri prøvd det selv. Det ene gangen jeg ikke rakk å få det til måtte jeg ta det rektalt :/
Vis hele sitatet...
Da ska jeg prøve på det, tar det ikke på andre måter
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Pleide å varme sprøyter med lightet viss den blodet var kuagulert. Og riste godt. Er ikke bra og kan inneholde bakterier, men for min del var det før uaktuelt å hive et skudd med div stoffer i.

Men generelt bedre da å blande opp 0.5 gram amf med 5ml vann og dele det opp i 5 pumper med 1 ml/0.1mg i hver.
Sitat av Uvitendemæ Vis innlegg
Da ska jeg prøve på det, tar det ikke på andre måter
Vis hele sitatet...
Lykke til, fortell gjerne hvordan det gikk
Sitat av Violet Vis innlegg
Ja så lenge du filtrerer vekk alle klumpene burde vel det gå greit, men har aldri prøvd det selv. Det ene gangen jeg ikke rakk å få det til måtte jeg ta det rektalt :/
Vis hele sitatet...
Du ville ikke ta det oralt altså?
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Du ville ikke ta det oralt altså?
Vis hele sitatet...
Jeg ville ikke tatt heroin oralt nei får ikke mye funk av det, da er sjansen større ved rektalt inntak

Men det burde funke med amf går jeg utifra siden det er vanlig å droppe det
Sist endret av Violet; 3. februar 2019 kl. 12:55.
Sitat av iamaddict Vis innlegg
Pleide å varme sprøyter med lightet viss den blodet var kuagulert. Og riste godt. Er ikke bra og kan inneholde bakterier, men for min del var det før uaktuelt å hive et skudd med div stoffer i.

Men generelt bedre da å blande opp 0.5 gram amf med 5ml vann og dele det opp i 5 pumper med 1 ml/0.1mg i hver.
Vis hele sitatet...
Blir jo litt domt å dele i 5 å sitte der å skyte 5 gang etter hverandre.
Sitat av Uvitendemæ Vis innlegg
Blir jo litt domt å dele i 5 å sitte der å skyte 5 gang etter hverandre.
Vis hele sitatet...
Ja gjør du det så ødelegger du årene dine ganske fort pluss at du får bare små rush istedenfor og få rushet av hele smellet på en gang
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Ja du skyter vell ikke en gang. I stednerfor å ra 0.2 i en pumpe. Å bruke samme pumpe til to injeksjoner er det bedre å dele opp i 5 pumper så. Slipper du å mekke hver gang.

Regner ikke med du bare skyter en gang når du skal ta det. Men hva vet jeg.

Jeg pleide ofte å lage en løsning med de forskjellig stoffene jeg pleide å ta å ha 0.2 gheroin og 0.1mæg amf per. Mililiter og løha en løsning på 10ml i en nesespray flaske. Så kunne jeg bare trekke opp 1ml i pumpen hver gang jeg skulle justere. Jeg visste da at jeg hadde et skudd med 0. 2g heroin og 0.1 g med amfetamin klart uten 0 måtte mekke hele tiden.


Skal du bare h et skudd er det vel uaktuelt å la pumpen ligge med blod. Da kunne du jo heller lagd du pumper med f. Eks 0.1g i hver.


Har selv ofte kun satt halveskudd. Særlig med heroin og da har jeg pleid å varme de. Eventuelt legge de på en varm ovn inntil de skal brukes for å. Holde blodet som er i og løsningen varm.

Vet ikke om blod kualugere langsomrer når det er varmt, men virket sånn da jeg brukte men var så fjern så har prøvd å skyte med klumpete blod og det som være er.glad for å være ferdig med dette. Sprøyteavhengighet er så dumt og man får fort problemer.


Fikk kraftige infeksjoner en gsng jeg ikke fant vann. Å koke opp med så endte med å ta vann fra en fontene med lukket vann system.

Kokte dog vannet. Med tre dager etter ble jeg hastinnlgt meg infeksjon og en crp på 14.7.. Er fort gjort og visste det var dumt å skyte så. Skittent vann, men var overbivst om jeg var syk og trengte et skudd til selvom. Jeg sikkert var nokså. Stein.

Og 1 gram amf i armen på et smell hørtes mye ut. Har egentlig kun brukt amf for å. Ikke sitte å nodde å sovne i redsel for å 'miste', rusen til søvn.

Men 0.1 til 0.2 med god amf har alltid holdt for meg. Men at det kan gå mange skudd på et døgn var jo halve morroa for meg.

Begynnte jo å skyte lyrica og benzo blandinger som var så tykke som lim. Hehe. Utrolig man er live og i så fin form mange år etter

Slutt mens leken er god.
Sist endret av PapaMarathon; 3. februar 2019 kl. 16:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.