Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1463
Anonym bruker
"Kjær Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har fram til nå tjent store penger ved å være såkalt ''mellommann'' har for det meste bare kjøpt for folk for en billigere sum en det jeg blir betalt, har noen ganger fått napp på gode summer på rundt 10-20k og gått 20-40k i+, men jeg innser hvor stor risk jeg gjør for så lite, hørt om et par folk som bestiller på nettet og tjener stooore summer, har også hørt om folk som drar til Oslo tilogmed Sverige for å hente av folk som driver stort.
først må du skaffe deg kontakter du kan kjøpe av og sørge for at salgs nettverket ditt er oppe å går. så skaffer du masse cash og kjøper så mye som muligt

jeg ville ikke krita store mengder, hvis du blir tatt, så sitter du med en stor gjeld
Kokain i Norge er dyrt og du må ha ganske gode kontakter for å få bra brus. En jeg kjenner selger kola og han freebaser brusen sin og røyker crack. Da har han helt rein brus. Den beholder han selv også selger han brusen han tar inn til, som er noe utvannet av produsenten til sine kunder. Jeg vet sånn ca hvor mye han betaler for brusen sin og det er høy fortjeneste margin, men, det er enda høyere fortjeneste margin på mdma. Det som er med mdma er at du kan ikke missbruke det daglig som du kan med kokain.
Hvis du klarer å dra inn mellom 10-40k på sidejobben, er jo dette knall. Ville heller dyrket de kontaktene og mulighetene du har, enn å utvide bedriften til import og bestille shit på nett (noe du ikke har erfaring med). Bli god på en ting! Helt knall å være mellommann hvis man har "skikkelige" folk på hver side. Det er mange ting du kan gjøre for å minimere risiko. Klarer du 10K i uka har du en god "ekstra" årslønn!
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Beste måten å bygge seg opp på, er jo å øke mengden varer som blir omsatt.
Skaff deg noen som kan selge for deg, og end opp med å bli en mellommann selv.
Når volumet et stort nok, så kan du se om du får kuttet ut noen av mellomleddene du har å forholde deg til, slik at din fortjeneste kan øke.