Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1675
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei
Hva betyr "hot plating" i sammenheng med kokain? Noen som vet?
å putte colaen på et varmt sted/plate (men ikke for varmt) for å fjerne fuktighet fra colaen, da den er hygroskopisk (trekker til seg fuktighet fra lufta).
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
å putte colaen på et varmt sted/plate (men ikke for varmt) for å fjerne fuktighet fra colaen, da den er hygroskopisk (trekker til seg fuktighet fra lufta).
Vis hele sitatet...
Aha. Skjønner. Sett "ordtaket" en god del på Reddit.
Så om jeg nå har forstått det rett vil det hjelpe på å få så rent/mindre klumpete pulver så mulig?

Hva er den beste måten og gjøre det på? Har 10g med god cola i "stein". Vil ha en god/best mulig fremgangsmåte for å få pulveret så pent og bra pulverisert uten å dumme meg ut/sløse

Takk for svar!
funker nok bare på cola med høy renhet, og er kun for å fjerne fuktighet.

sett i det i ovn el.l på ca 70-100 grader en stund så er du nok innafor gode temps uten å sløse:
https://en.wikipedia.org/wiki/Cocaine#Forms
se under crack der så nevnes det coca hcl og temps.
kan sikkert gå over 100, men mtp at vann koker da og fordamper raskt selv ved litt lavere temps når det er mye overflate, så ville jeg selv ikke gått over 100 hvertfall.