Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2294
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Har seg sånn at det ble litt speed i går, dro hjem å er rimelig sikker på at jeg herpa pikken. Hvor lenge denne onani seansen varte aner jeg ikke.

Uansett, idag ser den ut som en ball, hoven som et helvette, ikke noe smerter, bare helt jævlig å se på. Hvor lenge varer det her? Må man evt til lege?
Gi det en dag eller to. Helt normalt!
Sist endret av SkammeligNykter; 24. juni 2019 kl. 01:21.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
herlige greier
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hahaha. Håper detta har skremt deg fra å ta amf igjen! Utrolig at du i det hele tatt fikk bennern, alle jeg snakker med får den ikke opp engang av amf/coke. Er det fler som blir kåte og SÅ ready to fuck på amf og cola her?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hahaha. Håper detta har skremt deg fra å ta amf igjen! Utrolig at du i det hele tatt fikk bennern, alle jeg snakker med får den ikke opp engang av amf/coke. Er det fler som blir kåte og SÅ ready to fuck på amf og cola her?
Vis hele sitatet...
Forumet har en søkefunksjon, og svaret på spørmålet ditt finner du f.eks. i denne tråden: https://freak.no/forum/showthread.php?t=311004
Sist endret av Veggen; 24. juni 2019 kl. 03:37.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Og et lite tips, speed ødelegger deg mest mentalt, ikke nødvendighvis speeden i seg sjøl, men våke konskevensen av det. alltformange 2 ukers blåser huet. Men håper stakan har kommi seg En gang i nu og ne går, men ukesvis brenner hele hue og sjela, pass på. Vennlig tips
Sist endret av Stanley_Ipkiss; 6. juli 2019 kl. 22:00.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hahaha. Håper detta har skremt deg fra å ta amf igjen! Utrolig at du i det hele tatt fikk bennern, alle jeg snakker med får den ikke opp engang av amf/coke. Er det fler som blir kåte og SÅ ready to fuck på amf og cola her?
Vis hele sitatet...
Sex psykose på sseed og kola?

Ja det kan du lese mye sykt om.

Mange som gjør ting der de aldri ville gjort ellers.

Personlig er jeg en av de som normalt synes en orgasme er nok.

På speed kan jeg ha over 10 med korte mellomrom.

Noe av det jeg svaner mest.

Veldig digg om man har en dame som er litt smånymfo når man er der