Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 573
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Har noen erfaringer fra nettsiden high-supplies.com
Har bestillt noen frø derifra , hadde vært fint om noen har erfaring derifra så jeg vet hva jeg kan forvente
Sender de det diskret? ��
Jeg synes siten ser shady som faen ut, bare det at de ikke oppgir hvilke breeders som står bak strainsa er sketchy imo, prisene er heller ikke særlig gode. At best så er det kopifrø av kjente strains de selger altså f2 eller s2, det innebærer en del kluss med genene, mye mindre homogene phenotyper og ofte lavere vigør på plantene.

Ville prøvd noen andre, les deg litt opp ikke bare på strains men på breeders også, cannabisgenetik er mildt sagt en slipery slope nå om dagen når det er blitt såpass mye penger i det og det fines ingen reguleringer. De som opprinelig har avla frem en strain kan ikke "ta patent" på den eller lignende, på godt og vondt.