Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1415
Jeg har røyket heroin daglig ett par måneder nå. Dette er siste kvelden. Begynner på urinprøver nå og lurer på hvor lenge jeg må vente før jeg kan ta en prøve?
Vet heroin sitter 3-4 dager, men jeg er bekymret for om det kan slå ut på metadon lenger. Noen erfaringer? 😊
Vanligvis sitter metadon i urinen i 1 - 2 uker, men det er kun generelle retningslinjer, kan noen ganger være lengere. På den andre siden, jeg hadde en kompis under pilotutdanning som hadde driti seg ut, røyka, og pissa reint rett under en uke seinere. Så det kan variere. Men generelt, 7 - 14 dager for at metadon er ute av systemet når det gjelder urinprøver.
Uff, da lover det ikke godt �� forferdelig teit at heroin omdannes til metadon syns nå jeg nå da �� haha. Får håpe det går fort ut av systemet mitt da.
Anonym bruker
"Forferdet Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heroin blir ikke omdannet til Metadon. Det er to helt forskjellige ting.
Metadon: "Metadon er et syntetisk fremstilt opioid. I Norge brukes metadon i all hovedsak i forbindelse med legemiddelassistert rehabilitering. Metadon har smertestillende og hostedempende effekter og kan føre til tretthet."
Bruk av heroin vil slå ut på opioider på en urinprøve. Hvor lenge det sitter i avhenger av hvor lenge og ofte du har brukt det.

jeg hadde en kompis under pilotutdanning som hadde driti seg ut, røyka, og pissa reint rett under en uke seinere. Så det kan variere.
Vis hele sitatet...
Som regel sitter det ikke i kroppen i mer enn et par dager dersom du ikke bruker narkotika til vanlig.
Sist endret av MrOptix; 3. februar 2019 kl. 23:04.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Ved røyking risikerer du pisse reint 24 timer etterpå. Særlig viss det er små mengder. Under 0.5 gram dagen.
Jeg slo ut på metadon sist gang og da hadde jeg bare røyket ett par dager? Hadde ikke tatt noe annet som kunne slå ut på metadon..
Nå har jeg røyka ca 0.5g hver dag i noen mnd ��
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Da er det feil på prøven. Da må du kreve at de sender det inn til analyse så ser de at det ikke stemmer.

Har selv opplevd etter 2 år nykter at hurtig prøve har slått ut på metamfetamin og hasj uten jeg har tatt det. Så de er ikke gyldig. Si at det er feil og at de må sende den inn.....


Halv gramt i 6.mnd er jo litt. Men etter perioder med skyting av 1-2g om. Dagen har heroine altid vært ute etter noen dager på meg. Andre ting har sittet max 8 dager på meg. Kanskje det går. Raskere ut med injeksjoner? Det veit jeg ikke.


Men lurt å slutte. Jeg bare røyket heroin slik som deg i en del år. Plutselig fant jeg sprøyta of ble helt fucks for life.. Men klarte. Å. Slutte. Med det også,. Men det var litt være å slutte med en røyking, men det psykisle er ganske likt for min del.