Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3043
Hei.

Lurer på middelet efedrin. Det er vel lovlig i de fleste land, utenom Norge seff. Lest at det brukes til behandling av astma, men også hyppig brukt som slankemiddel, hjelp til trening etc.

Det jeg trenger det til er økt forbrenning uten at muskelmassen brytes ned.

Noen som har erfaringer/råd/tips å komme med angående dette?
jeg ville ikke tatt sjangsen på og bruke det, bare les her
Du burde prøve noe som kalles "Stack II". Fåes kjøpt over nettet fra nederland. Selv fikk jeg det under disk på et helsestudio. Legen min har sagt at det ikke er farlig da det kun er urter. Mengden urter er for stor til at den er lovlig i norge. Funker knallbra, absolutt og anbefale. Bare bruk den i perioder som anbefalt, ellers så mister den effekten. Ta kun de dosene som står skrevet, tar du mer så får du ikke sove... Ligg unna kaffe...
Ellers er det bare å sette i gang.




"Stack II"
Jeg vil også fjerne overflødig fett

kjøpe kjøpe :P
Amfetamin funker bra som slankemiddel Efedrin er jo ikke så langt unna - amf kan lages fra efedrin.
Trådstarter
Men hvordan funker det med å få kjøpt slik over nettet fra utlandet? Vil det ikke stå på pakka hva det er osv., så tar tollerne det ifra meg?
Å kjøpe over nettet har jeg ingen peil på, men hvis du går på et helsestudio med bolere på kan du sikkert få kjøpt det der. Ellers hørte jeg noe om at du muligens fikk kjøpt det under disk i sverige.
Efedrin og amf. er i slekt med verandre ja, og har også likhetstrekk, men så lenge du følger instruksjonen på pakka ser jeg ikke noe farlig i det. Det er først når man begynder å missbruke at det går dritt.

Men en ting skal være klinkende klart, det funker!
Efendrin funker bra det, man spiser mindre og får bedre fokus på treningen.

Nå kan man kjøpe Ephedra er lovlig og innføre i landet (som jeg vet) og dette er en mildere form av efendrin.

Denne rakkern her funker bra..

http://www.clfshop.com/product.asp?d...46&sku=27&nav=

Edit: Merk at man kan få urytmiske hjerteslag, høyt blodtrykk og skjelvninger i kroppen..
får bedre effekt med ECA, dvs efedrin, koffein og aspirin sammen. drikk masse vann mens du er på kur.. 2-3 uker på 2-3 uker av. aspirin er reseptfritt, efedrin får du i sverige.

men hva med thermoX 650.
har ikke brukt det selv men kjenner seriøse utøvere som foretrekker det fremfor efedrin pga alle bivirkningene med efedrin.


edit: jge ville ikke kjøpt efedrin fra utlandet hvis jeg var deg, blir sannsynligvis stoppa i tollen osv
Sist endret av him; 15. november 2002 kl. 14:17.
efedrin er ikke lovlig i sverige, men man kan få tak i det, ja..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Grunnen til at efedrin ikke er "lovlig" i norge er at det er veldig lett å lage methamfetamin/speed av det. Da med kun litt startgass, et par lithium batterier og litt fullgjødsel som andre ingredienser...

(Lovlig og lovlig, det er vel ikke ulovlig heller. Vil nok heller kalle det regulert. Sannsynligvis legemiddelklassifisert. Ephedra er vel registrert som reseptpliktig i "urtelisten"?)
Sist endret av plumRad; 1. desember 2002 kl. 18:31.