Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 612
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har venta på svar i over seks uker nå, men leser her at det er mer normalen enn uvanlig. Er det noen som har erfaring med hvor lang tid det tar å få svar? Jeg fikk beholde lappen i påvente av blodprøvesvar, men den ryker når svaret kommer.
Jeg fant det først ut rett før jeg skulle i retten tror jeg. Men jeg samtykket også til beslag.
alt fra 2 til 4-5 uker, kommer an på hvor mye de har å gjøre på labben. Alt blir sendt til trondheim om jeg ikke husker feil.
Hvorfor får jeg ikke svar da? Er det ikke merkelig å la meg kjøre rundt med førerkort når jeg mest sannsynlig har en promille på over 1.8? Hvor er logikken i det, hvis jeg er en så stor fare for samfunnet at jeg må miste førerkortet, hvorfor kan jeg få lov å kjøre rundt i flere måneder da?
Ts
Tja, du får spørre de som stoppet deg, ingen her som vet hvorfor du ikke får svar.

Får du positiv prøve så ringer de deg og du må levere inn lappen på nærmeste kammers. Frem til det så har du lappen. De kan ikke fjerne førerretten din fra vegvesen.no før de fysisk har inndratt førerkortet.