Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1406 644994
okei rart man kan føle seg så mye bedre av methamfetamin en amfetamin da :P
Morpho menelaus
AXiMe's Avatar
Selv om det ender på metamfetamin, skilles det meget klart mellom amfetamin, metamfetamin og MDMA.
Sist endret av AXiMe; 3. oktober 2011 kl. 22:58.
Ja det må på ingen måte sammenlignes med Metamfetamin, de er to vidt forskjellige stoffer med helt forskjellig virkemåte og skadeomfang.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Som andre har sagt så er det to helt forskjellig stoffer og må behandles slik. For å ta et litt enklere eksempel vil jeg si at det blir som å sammenligne H2O (dihydrogen monoxide) og H2O2 (dihydrogen dioxide). De er tilsynelatende like, men kun den ene kan drikkes. Den andre er direkte farlig.

Sist endret av Mullah; 4. oktober 2011 kl. 12:10.
okei ja det forklarer jo en del
▼ ... over en uke senere ... ▼
lurer på om hva som skjer vis man tar alt for høy dose syntomer.. tok sykt mye mdma forhold til det jeg vanligvis pleier og gjøre igår.. dette var i krystall form 250-300 mg dropp ikke spist noe hele dagen osv biler og alt bare krøllet seg utover og bilene så knøtt små ut i starten var det ikke så kraftig men 4-5 min etter det smalt så ble det meget intenst følelse av sterk angst og alt bare fløyt utover tlf min virket som den var 5 cm lang og jeg så 3-4 telefoner og greide ikke og fokusere på den eller noe annet.. da oppturen var som værst føltes det ut som at jeg skue "dø".. litt mye posting men greit og spørre erfarene brukere om dette var en farlig høy dose eller om det kan være andre grunner.. hadde ivartfall ganske syke "halliser" eller så at vei stripene delte seg og flakset til alle kanter da jeg satt på i bilen..
mr-martinss: Høres ut som stimulantpsykose som følge av overdose i mine ører... Når roet det seg, og fikk du en dramatisk avtenning?
Du kan få ganske heftige hallusinasjoner på store doser MDMA. Med unntak av 2c-i har jeg aldri opplevd mer realistiske halliser enn de jeg har fått under MDMA-tur. Spesielt når man sitter på i bil, uten at jeg vet hvorfor.
vel jeg vet ikke jeg bare kjente det smalt da vi stoppet opp på en bensin stasjon da lukket jeg øynene lente meg tilbake så dro vi ut på veien da dro jeg opp gluggene og da så alt helt fucka ut og det føltes ut som vi kjørte i en helt enorm fart og det var helt vanvitig mye følelser på engang hehehe stoppet opp et sted og sto rolig i 10-15 min og fikk drikki en del og tatt en røyk og roet ned litt hjalp godt men jeg husker ingen ting av veien hjem kun små biter.. :S spurte sikkert 5-6 ganger om hvor vi var på vei og om vi var fremme snart :P blir nok til og ta noe mindre neste gang.. det må være noe av det sykeste jeg har opplevd greier ikke helt og sette ord på det men de som har følt det/sittet i bil og tror de har vært borte i det samme skjønner hva jeg mener :P

Sitat av Rottegift Vis innlegg
mr-martinss: Høres ut som stimulantpsykose som følge av overdose i mine ører... Når roet det seg, og fikk du en dramatisk avtenning?
Vis hele sitatet...
dramatisk avtenning? roet seg etter 10-15-20 min greier ikke helt og sette tids rom på det eller tids perspektiv :P
Sitat av Skrillex Vis innlegg
Flere her som har problemer med å pisse etter litt større doser MDMA? Det er utrolig frustrerende. Og ikke minst vondt.
Vis hele sitatet...
Helt normalt
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Helt normalt
Vis hele sitatet...
ja helt normalt sleit som faen med det men hjalp faktisk og sette seg ned ble mindre spent i musklene i blæren osv syns ivartfall det hjalp kan jo seff ikke sette deg vis du er ute.. og folk syns kanskje det høres fucka ut men jeg syns det hjalp

btw her er en video av hvordan farten føltes i bilen eneste som mangler er "minityr biler og at ting flærer utover og veistripene deler seg utover hele horizonten" :P http://www.youtube.com/watch?v=FeK3AM7NZzQ
Vel, jeg pleier å sitte uansett, haha. Etter å ha opplevd faenskapen en del ganger nå har jeg funnet ut at det beste er å ta seg veldig god tid, og slappe av så mye som mulig. Om det likevel ikke funker er det like greit å akseptere det og fokusere på noe annet. Har også funket å drikke grønn te.
Sist endret av Skrillex; 17. oktober 2011 kl. 19:44.
Jeg har opplevd det på amfetamin i mindre grad, men aldri noensinne på MDMA-krystaller. Drøyeste var de rosa E=mc2. Med de i systemet sleit jeg virkelig.
Sitat av Skrillex Vis innlegg
Vel, jeg pleier å sitte uansett, haha. Etter å ha opplevd faenskapen en del ganger nå har jeg funnet ut at det beste er å ta seg veldig god tid, og slappe av så mye som mulig. Om det likevel ikke funker er det like greit å akseptere det og fokusere på noe annet. Har også funket å drikke grønn te.
Vis hele sitatet...
ikke vet jeg.. greide ivartfall ikke og pisse stående alt bare knøyt seg.. viktig er at du ikke fortsetter og ta mdma og pøser på med vann vis du ikke har pisset på lenge for da kan det fort skjere seg veldig..

Sitat av fetter Vis innlegg
Jeg har opplevd det på amfetamin i mindre grad, men aldri noensinne på MDMA-krystaller. Drøyeste var de rosa E=mc2. Med de i systemet sleit jeg virkelig.
Vis hele sitatet...
de sleit jeg faktisk ikke noe på men nå tok ikke jeg så høye doser av dem tror jeg tok 2 og en halv i løpet av 5-6 timer
Hvis du ikke klarer pisse, ta hånda under krana med varmt eller lunkent vann, eventuelt ta et glass med varmt/lunkent vann og stikk fingrene i det. Sjeldent det ikke funker om du tar deg lang nok tid, men if all else fails, ta deg en varm dusj.

Hvis jeg presser veldig hardt så merker jeg dagen etterpå at jeg har litt mindre kontroll på blæra. Ikke slik at jeg pisser i senga, men at trykket blir fucked up og har problemer med å presse ut aller siste rest. Føles ikke helt sunt ut. Derfor har jeg startet med varm vann på fingra selv om jeg sikkert kunne ha fått pissa om jeg presset på alt, alt for hardt.
Kom over denne filmen under random internettsurfing: http://www.vice.com/hamiltons-pharma...nown-and-loved
Gøy mini-dokumentar om Shulgin; MDMA's far.
▼ ... over en uke senere ... ▼
noen som har peiling med orientering osv på mdma? føler at vis jeg hadde gått mitt i byen jeg bor i for 3 uker siden så hadde jeg aldri i livet funnet veien hjem :P så hvordan funker det? kan man bli desoritert og plutselig rote seg bort og ligge et eller annet sted og dø? xD
Sitat av moret Vis innlegg
Kom over denne filmen under random internettsurfing: http://www.vice.com/hamiltons-pharma...nown-and-loved
Gøy mini-dokumentar om Shulgin; MDMA's far.
Vis hele sitatet...
Takk for link! Hamilton Morris er sannelig en iriterende hippie, men det er jo morsomt å se Shulgin, da

Sitat av felix_poker Vis innlegg
THamilton Morris er sannelig en iriterende hippie
Vis hele sitatet...
Jeg vil gjerne trekke tilbake dette. Sucky førsteinntrykk, men etter å ha sett et par av de andre programmene begynner jeg faktisk å like fyren
noen her som kan fortelle meg hvorfor jeg ikke ble turet av 130 mg MDMA krystaller ? jeg merket at jeg ble surrete og mer avslappet men jeg fikk ikke det happy rushet eller noe som helst.. og andre har jo fått det på de krystallene... jeg doserte i flere dropp + at jeg dyppet fingern for var skeptisk da jeg hadde hørt at disse krystallene var sykt potente... men kan ikke skjønne det...

(hadde til samme 260 mg med MDMA som jeg og ei jeg kjenner delte..) ingen av oss fikk spess tur...
Sist endret av mr-martinss; 30. oktober 2011 kl. 15:23.
Sitat av mr-martinss Vis innlegg
noen her som kan fortelle meg hvorfor jeg ikke ble turet av 130 mg MDMA krystaller ? jeg merket at jeg ble surrete og mer avslappet men jeg fikk ikke det happy rushet eller noe som helst.. og andre har jo fått det på de krystallene... jeg doserte i flere dropp + at jeg dyppet fingern for var skeptisk da jeg hadde hørt at disse krystallene var sykt potente... men kan ikke skjønne det...

(hadde til samme 260 mg med MDMA som jeg og ei jeg kjenner delte..) ingen av oss fikk spess tur...
Vis hele sitatet...
Kan se ut til at du tar det litt ofte? kanskje du burde tatt deg en god pause før du turer igjen.
var 3-4 uker siden nå da? hørt at så lenge man tar pause på 1 månde minimum så skal det fungere like greit vær gang.. andre som har tatt dem har jo turet vær helg :S men får prøve og vente en stund nå da...
Jeg vil tippe på en kombinasjon av hyppig bruk og dårlig kvalitet på akkurat den MDMAen du fikk. Var det i krystallform når du fikk posen?
Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
Jeg vil tippe på en kombinasjon av hyppig bruk og dårlig kvalitet på akkurat den MDMAen du fikk. Var det i krystallform når du fikk posen?
Vis hele sitatet...
det var noe krystaller og pulver men pulveret glinset bra så antar at det var grei mdma?.. skal ikke skrike på meg at jeg har så veldig stor peiling på MDMA krystaller at det gjør noe...
Sitat av mr-martinss Vis innlegg
det var noe krystaller og pulver men pulveret glinset bra så antar at det var grei mdma?.. skal ikke skrike på meg at jeg har så veldig stor peiling på MDMA krystaller at det gjør noe...
Vis hele sitatet...
Det pulveret kan godt være noe helt annet enn MDMA, eller det kan være knuste MDMA-krystaller, vanskelig å si. Men siden du ikke fikk noe særlig effekt av det som er ansett som en stor dose skal du ikke se bort ifra at pulveret er av en ikke-psykoaktiv art.

EDIT: Jeg mener ikke at du skal doble dosen av den grunn. Hvis jeg tar feil, og det var en ren tilfeldighet at du ikke fikk ønsket effekt, kan en dobbel dose gjøre mye skade.
Sist endret av VinumSabbathi; 30. oktober 2011 kl. 18:28.
Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
Det pulveret kan godt være noe helt annet enn MDMA, eller det kan være knuste MDMA-krystaller, vanskelig å si. Men siden du ikke fikk noe særlig effekt av det som er ansett som en stor dose skal du ikke se bort ifra at pulveret er av en ikke-psykoaktiv art.

EDIT: Jeg mener ikke at du skal doble dosen av den grunn. Hvis jeg tar feil, og det var en ren tilfeldighet at du ikke fikk ønsket effekt, kan en dobbel dose gjøre mye skade.
Vis hele sitatet...
tenker jeg prøver og droppe 130 mg med engang senere.. alle andre som handlet den har sagt det var bra greier og at de fikk heftig tur så er nok bare at jeg ikke har ventet lenge nok mellom gangene
noen som kan fortelle meg hva som er forskjellen på MDMA krystaller og knips? er det samme vel?
krystaller er MDMA. Knips er mdma i pilleform som oftest blandet med noe annet, som f.eks litt speed, koffein, ketamin, 2c-b, mda osv.
Sitat av DildoJames Vis innlegg
Knips er .... i pilleform som oftest blandet med noe annet, som f.eks litt speed, koffein, ketamin, 2c-b, mda osv.
Vis hele sitatet...
Og i vårt samfunn gjerne uten MDMA i det hele tatt...
okei sikkert derfor jeg liker krystaller bedre :P men man blir jo så jævelig slakk av dem funker det vis jeg tar i litt koffein? da vis man skal på fest eller type ting da man har tatt det :P
Sist endret av mr-martinss; 1. november 2011 kl. 20:58.
Sitat av mr-martinss Vis innlegg
okei sikkert derfor jeg liker krystaller bedre :P men man blir jo så jævelig slakk av dem funker det vis jeg tar i litt koffein? da vis man skal på fest eller type ting da man har tatt det :P
Vis hele sitatet...
What? blir du slapp av krystaller?
Dude, det er feil....
føltes vel slik da :P var jo helt gone i 2 timers tid :P husker kun små klipp :P
MDMA er en tung rus. Jeg blir selv sliten/slapp etter mye mdma.

Knips = Party party
MDMA = Party i starten, etter noen droppere blir det som oftest sofaturings
Hmm.. strange. Jeg kan fint holde det gående i mange, mange timer på MDMA. Kanskje jeg er sær da.
Sitat av DildoJames Vis innlegg
MDMA er en tung rus. Jeg blir selv sliten/slapp etter mye mdma.

Knips = Party party
MDMA = Party i starten, etter noen droppere blir det som oftest sofaturings
Vis hele sitatet...
jeg droppet vel 250-300 mg så kanskje ikke så rart jeg bare ble sittendes der og holde meg FAST :P var jomfru tur på krystaller og:P
Sist endret av mr-martinss; 1. november 2011 kl. 23:17.
Sitat av moret Vis innlegg
Hmm.. strange. Jeg kan fint holde det gående i mange, mange timer på MDMA. Kanskje jeg er sær da.
Vis hele sitatet...
Nei du er ikke sær.

MDMA er etter hva jeg har erfart hva du gjør det til. Sålenge du holder deg i bevegelse kan du være aktiv, men med en gang du setter deg ned og slapper av blir du småstein og sofatura. Det føles som om du ikke kommer deg i gang igjen, men om du faktisk reiser deg opp og går en tur merker du fort at energien kommer tilbake.

Shape-shifter-dop ^^
Fikk gleden av å innta 250mg MDMA sammen med godt selskap forrige helg. Fantastisk opplevelse. Koste oss inne hele kvelden, nydelig musikk, fantastisk stemning og masse gøy teksturer å ta på.

Kan anbefale å ta med mentoldrops, kaleidoskop, mentol nesespray og mentol inhaler neste gang dere har muligheten til å ta MDMA
Sitat av skytouch Vis innlegg
Kan anbefale å ta med mentoldrops, kaleidoskop, mentol nesespray og mentol inhaler neste gang dere har muligheten til å ta MDMA
Vis hele sitatet...
Andre anbefalinger:
Bamsemums: Fantastisk morsomt å tygge på. Konsistensen er helt vill.
Capri Sonne: "Hva i all verden..." tenkte jeg når jeg tok en slurk. Veldig spesiell smak på denne i ruset tilstand.
sur sild(sånn godteri): I ville helvete så sure disse er! Det er helt insane hvor sure disse små gule fiskene blir på MDMA.

Jeg mister totalt matlyst på MDMA men det er noen ting som er ekstremt morsome å smake og tygge på alikvel. Da får man ihvertfall noe næring i kroppen også.
Godt mulig det blir noe spising av dette fantastiske stoffet på lørdag. Så dere anbefaler å kjøpe inn mentoldrops, bamsemums og sur sild altså? Ganske sært, men det må vel prøves
Sitat av elderpo Vis innlegg
Godt mulig det blir noe spising av dette fantastiske stoffet på lørdag. Så dere anbefaler å kjøpe inn mentoldrops, bamsemums og sur sild altså? Ganske sært, men det må vel prøves
Vis hele sitatet...
Og tyggis. Masse tyggis, det trenger du. Kjeven går i hundre, kan være greit å ha noe å tygge på. Og hvis du røyker trenger du mange sigaretter.
Det er ikke første gang, jeg er fult klar over at tyggis er alfa omega. Andre ting som kanskje har gått meg hus forbi mottas med takk though
jeg røyker ikke så mye på MDMA jeg :P men må si jeg var overrasket over hvor liten og hvor merkelig røyken var og holde i da jeg fikk en røyk av noen puttet den bare i lomma xD våknet og skue ta på meg jakka dagen etter og da lå den der :P

føler meg helt fullstendig uavhengig av røyk og alkohol da jeg er på MDMA eneste som trengs er en flaske vann så er det Party

kan vel anbefalle og ha med deg noe damer på turen ikke et must men det gjør turen abselutt mye bedre og komfortabel

isbit og ta den over huden på armen osv er også en sick følelse har du med deg en dame eller to får du hu til og gjøre det da blir det enda bedre :P
Sist endret av mr-martinss; 4. november 2011 kl. 15:21.
▼ ... noen uker senere ... ▼
noen som har peiling på om det er noe som heter MDMA rock? altså at man får det i en hel fast "stein" på en måte lukter veldig lakeris aktig eller veldig kjemikalier ? og hvis det virkelig er mdma og det er i en fast form slik da burde vel det funke fjell? med tanke på at det mest sansynelig er ganske bra? innskudd her noen?
Prater du om en slik 'stein', mr-martinss?

http://picz.no/l/1664

Om det er tilfelle kan jeg si at det absolutt funker. Hadde min jomfrutur med en slik klump i helga, og det var DIGG. Vi knuste den og snorta en linje hver første kveld, og pakket inn resten i rullepapir og spiste de dagen etter, da en av oss begynte å blø av å snorte. Fineste helga jeg har hatt på lenge.

Lurer forresten på om noen her har peiling på hva som er den beste måten å innta MDMA på? Virka som om det gikk mer rett til hjernen og kom fortere opp til topps da jeg snorta, og at peaken varte lenger og var mye deiligere da vi spiste det.. Ligger det noe i det?
Sitat av Klepto Vis innlegg
Prater du om en slik 'stein', mr-martinss?

http://picz.no/l/1664

Om det er tilfelle kan jeg si at det absolutt funker. Hadde min jomfrutur med en slik klump i helga, og det var DIGG. Vi knuste den og snorta en linje hver første kveld, og pakket inn resten i rullepapir og spiste de dagen etter, da en av oss begynte å blø av å snorte. Fineste helga jeg har hatt på lenge.

Lurer forresten på om noen her har peiling på hva som er den beste måten å innta MDMA på? Virka som om det gikk mer rett til hjernen og kom fortere opp til topps da jeg snorta, og at peaken varte lenger og var mye deiligere da vi spiste det.. Ligger det noe i det?
Vis hele sitatet...

abselutt det beste og droppe det oppturen varer lengere og stoffet varer generelt lengere da du dropper så kan nok stemme det du følte ja bare at den mdma`en jeg får tak på er mer lyse brun aktig i rock form altså..
Sitat av Klepto Vis innlegg
Prater du om en slik 'stein', mr-martinss?

http://picz.no/l/1664

Om det er tilfelle kan jeg si at det absolutt funker. Hadde min jomfrutur med en slik klump i helga, og det var DIGG. Vi knuste den og snorta en linje hver første kveld, og pakket inn resten i rullepapir og spiste de dagen etter, da en av oss begynte å blø av å snorte. Fineste helga jeg har hatt på lenge.

Lurer forresten på om noen her har peiling på hva som er den beste måten å innta MDMA på? Virka som om det gikk mer rett til hjernen og kom fortere opp til topps da jeg snorta, og at peaken varte lenger og var mye deiligere da vi spiste det.. Ligger det noe i det?
Vis hele sitatet...
Det der så mer ut som amfetamin for min del. Men, nå spiser jeg stort sett krystaller så er litt rusten på utseendet.

Og jo, det ligger noe i det du sier. Snorting gjør seg best om du skal holde doseringene små og bruke det på fest etter min mening. Spising er som regel det beste med de fleste rusmidler med tanke på peak(tid og følelse)
Sitat av moret Vis innlegg
Det der så mer ut som amfetamin for min del. Men, nå spiser jeg stort sett krystaller så er litt rusten på utseendet.

Og jo, det ligger noe i det du sier. Snorting gjør seg best om du skal holde doseringene små og bruke det på fest etter min mening. Spising er som regel det beste med de fleste rusmidler med tanke på peak(tid og følelse)
Vis hele sitatet...
Godt mulig at det er noe annet enn MDMA, ja - fant bildet fort og raskt på google fordi jeg trengte et eksempel. Det vi hadde var mye mer krystall-aktig.

Men angående det å spise det. Har hørt at hvis du får noe som ikke er MDMA, men et eller annet annet stoff (glemt navnet), så kan det være jævlig farlig å spise det? Stemmer dette eller er det bare bull? MDMA er absolutt ikke mitt sterkeste felt
Et annet lite tips er smokk! En helt vanlig babysmokk av lateks. Best hvis man er hjemme, da bruk av smokk ute på byen er litt sært. Sutt på den, tygg på den, bruk fortennene til å smågnage på den. Er faktisk helt nydelig når man er på tur. Nesten som at det klør litt i tennene
Sitat av Klepto Vis innlegg
Godt mulig at det er noe annet enn MDMA, ja - fant bildet fort og raskt på google fordi jeg trengte et eksempel. Det vi hadde var mye mer krystall-aktig.

Men angående det å spise det. Har hørt at hvis du får noe som ikke er MDMA, men et eller annet annet stoff (glemt navnet), så kan det være jævlig farlig å spise det? Stemmer dette eller er det bare bull? MDMA er absolutt ikke mitt sterkeste felt
Vis hele sitatet...
pma/pmma er livs farlig ja.. og det skal ikke intas :P regner med at det er det du har hørt :P
Tror egentlig jeg liker lave doseringer bedre enn høye. Prøvde MDMA for andre gang nå i helgen, og tok da kun en bump på 45mg, dette fungerte utmerket. Ble ikke så tura at jeg begynte å klemme totalt fremmede, hadde liksom fortsatt litt igjen av sosiale filtere, noe som var veldig betryggende(da jeg inntok de sammen med folk som kun var beruset av alkohol). Første gang var på 100mg, og det var koselig det å, men gjorde mye dumt den kvelden og hadde noe som lignet på fyllenerver + at jeg fikk blackout. Kan ha noe med at jeg kombinerte det med mer alkohol den kvelden, da...
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Tror egentlig jeg liker lave doseringer bedre enn høye. Prøvde MDMA for andre gang nå i helgen, og tok da kun en bump på 45mg, dette fungerte utmerket. Ble ikke så tura at jeg begynte å klemme totalt fremmede, hadde liksom fortsatt litt igjen av sosiale filtere, noe som var veldig betryggende(da jeg inntok de sammen med folk som kun var beruset av alkohol). Første gang var på 100mg, og det var koselig det å, men gjorde mye dumt den kvelden og hadde noe som lignet på fyllenerver + at jeg fikk blackout. Kan ha noe med at jeg kombinerte det med mer alkohol den kvelden, da...
Vis hele sitatet...
vel dosering er inviduelt at du ikke husker noe da du har tatt høye doser mdma er helt naturlig tror jeg? mangler kilder men sikkert noen andre som kan bekrefte det... man husker kun små klipp.. det er fordi da man tar veldig høye doser mdma havner du i en "trance" nesten eller hva man kan si?..