Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3192
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en bekreftet paypal som jeg har verifisert med kode fra bankutskrift. Ifølge PP så skal en kunne få opp hvilke grenser som gjelder på beløp en kan motta. Men når jeg trykker på den linken så bare refresher samme siden.

Om noen sender feks 20-30.000 kr via paypal til meg vil det gå greit?

Har hørt om tilfeller der folk har fått stengt PP konto og dermed ikke får ut pengene som står der. Regner med at dette ikke vil skje med min konto siden der er verifisert, men tenkte det vil være greit å sjekke først.

Skal selge noe litt kostbart utstyr for å finansiere kjøp av nyere, så trenger rask tilgang til pengene fra salget for å få nytt utstyr raskest mulig etter salget.
Hvis noen sender deg slike beløp vil nok PayPal kontoen din bli fryst/låst inntil du kan bevise at du har tjent pengene lovlig, er over 18år, osv...
Hm. kan du ikke heller selge til noen du kan møte fysisk ?
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av downlow Vis innlegg
Vis hele sitatet...

I know. I tried. Det virker ikke. Kommer bare tilbake til den samme siden og får ikke sett noen side med beløpsgrense. Feil hos PP? Eller ABP eller no script eller ghostery som tuller det til?
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av henryman55 Vis innlegg
Hvis noen sender deg slike beløp vil nok PayPal kontoen din bli fryst/låst inntil du kan bevise at du har tjent pengene lovlig, er over 18år, osv...
Vis hele sitatet...
Helt sikkert?

Sitat av dggr Vis innlegg
Hm. kan du ikke heller selge til noen du kan møte fysisk ?
Vis hele sitatet...
Kjøper bor i annen landsdel og jeg taper noen tusen om jeg selger lokalt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
I know. I tried. Det virker ikke. Kommer bare tilbake til den samme siden og får ikke sett noen side med beløpsgrense. Feil hos PP? Eller ABP eller no script eller ghostery som tuller det til?
Vis hele sitatet...
Snodig, det virker for meg. Har du verifisert paypal accounten din? Hvilken browser bruker du? (Jeg bruker firefox)

Min grense er på 23500 NKR. Jeg har aldri rørt den, så muligens det er standard. Man kan øke den, men da må man laste opp id dokument.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har fått kontoen stengt på grunn av mistenkelig stor pengestrøm. Da måtte jeg bare ta bilde av en gyldig ID å legge inn på profilen min samt noe som beviser min bostedsadresse (kontoutskrift, strømregning etc). Når det var gjort var alt i orden... Ingen hokuspokkus.