Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1150 197326
Ohh gledes, har endelig forhåndsbestilt det, så nå er det bare og vente til 15 mai
Jack of all trades
Apoxi's Avatar
Yepp, 17.mai er avlyst for min del! :P
Kanskje stikke hodet ut døra og rope "Hipp Hurra" en gang, men det er enda usikkert om det blir pga Grunnlovsdagen eller D3!

Apoxi
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Heldigvis går toget rett utenfor huset mitt, så jeg kan stikke hodet ut vinduet, veive et flagg, skåle med en øl for deretter å krype inn i hulen min og fortsette ! Skaffet meg beta i forgårs, skikkelig artig! Jeg synes skillsystemet fungerer ypperlig og det er ganske gode muligheter for å personalisere builden sin. Til nå har jeg bare valgt skills jeg synes er artige og det er definitivt måten jeg vil spille på.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Brace yourself.

Open beta i hele helgen (fra kl 21 i kveld.)

Kilde
The Nerdrager
It's gonna be legen.....wait for it....
laggy!
Jeg har allerede kjøpt spillet via battlenet. Hvilken client skal jeg laste ned for å spille nå i helgen? Beta eller Full?
Sitat av frank_l Vis innlegg
Jeg har allerede kjøpt spillet via battlenet. Hvilken client skal jeg laste ned for å spille nå i helgen? Beta eller Full?
Vis hele sitatet...
Sannsynligvis beta
Sitat av Nenzo Vis innlegg
Brace yourself.

Open beta i hele helgen (fra kl 21 i kveld.)

Kilde
Vis hele sitatet...
brace your self, server will be down due to tooo high demand xD Tror ikke opplevelsen blir så veldig bra akkurat i stress-test-weekend.
Kroppsfunksjoner
NoiseMerchant's Avatar
GONNA BE SMUUUUUD!
Starter kl 21.00 norsk tid da?
Sitat av frank_l Vis innlegg
Starter kl 21.00 norsk tid da?
Vis hele sitatet...
ja, men legg til at det vil ta tid å komme på - da folk fra hele europa vil prøve å loggep å samtidig. Noe som betyr massiv trafikk og store serverproblemer mest sansynlig. Så ikke sett for store forventninger til å få spille.
Bruker man US eller EU klient for å spille open beta her i europa?
Laster det ned nå, har det lik atmosfære og dysterhet som Diablo 2 hadde kjøper jeg nok det... Men hvor skaffer jeg en slik en BattleTag? Jeg har lastet det ned via battlenet men står at jeg trenger en BattleTag også...
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Orbiter Vis innlegg
Bruker man US eller EU klient for å spille open beta her i europa?
Vis hele sitatet...
du bruk europa sin client (EU)
Sitat av Orbiter Vis innlegg
Bruker man US eller EU klient for å spille open beta her i europa?
Vis hele sitatet...
Shiitt... Jeg laster ned hvertfall US client versjonen, trodde ikke det hadde noe og si, har det det???
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Noen som har kommet inn?
Sitat av ParadiseCity Vis innlegg
Shiitt... Jeg laster ned hvertfall US client versjonen, trodde ikke det hadde noe og si, har det det???
Vis hele sitatet...
man kan endre region i settings i spillet før man logger inn, så regner med det går bra
Sitat av Frufsa Vis innlegg
Noen som har kommet inn?
Vis hele sitatet...
Sitat av etse Vis innlegg
ja, men legg til at det vil ta tid å komme på - da folk fra hele europa vil prøve å loggep å samtidig. Noe som betyr massiv trafikk og store serverproblemer mest sansynlig. Så ikke sett for store forventninger til å få spille.
Vis hele sitatet...
Gi det tid, akkurat nå er det en form for "DDOS" angrep på serverene, med folk som prøver å logge inn. Kanskje ikke et direkte angrep, men effekten blir den samme.
Får ikke installert Diablo, står at jeg må ha et nyere operativsystem :'(
kommer ikke inn, nede for maintainance. error 33
Sist endret av frank_l; 20. april 2012 kl. 22:11.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Hele battle.net ligger nede. eneste untaket er wowserverene(har testet og de funker) vet ikke hvordan det er med starcraft, ellers liggge hele shiten nede.

hold oppdater her http://www.diablofans.com/
Først fikk jeg (Error 3005), så fikk jeg (error 33), så (error 37) og nå får jeg error (12).

Tror jeg venter en times tid før jeg prøver open-beta. Kanskje det er litt roligere da:P

Et godt tips er å følge med på @BlizzardCS på twitter.
Sist endret av Pagliacci; 20. april 2012 kl. 23:05.
Har fått alle mulige errors, det jeg lurer på er om jeg skal bruke US eller EU account? Skjønner presset er stort, det er tross alt en "stress test!
Du kan bruke EU-account men du må skifte region til "The Americans", og du må bruke beta client.
Er det mulighet for Coop på betaen?
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av ParadiseCity Vis innlegg
Er det mulighet for Coop på betaen?
Vis hele sitatet...
ja det er det har en kamerat som har vanlig beta
Sitat av Pagliacci Vis innlegg
Du kan bruke EU-account men du må skifte region til "The Americans", og du må bruke beta client.
Vis hele sitatet...
Jeg gjør det, men får stadig : The servers are busy at this time. error 37

Det vil si jeg gjør det riktig, men det er ikke plass?
Har samme problem. Connection error. Jesus, jeg som hadde gleda meg som en gris. Jaja, får håpe de jobber på spreng for å få fiksa dette.
Sitat av inDefectz Vis innlegg
Har samme problem. Connection error. Jesus, jeg som hadde gleda meg som en gris. Jaja, får håpe de jobber på spreng for å få fiksa dette.
Vis hele sitatet...
Det er ikke så mye de kan gjøre - som med alle andre stresstester så er det bare å vente til stormen roer seg. Akkurat nå skal ALLE logge på, og da blir det sånn. Etterhvert som folk gir opp, og slutter å prøve å logge inn 10 ganger i minuttet så ordner det seg.
Så utrolig fucka at alt skal gå via en Online server. Det må være surt for dem som spiller HC og blir EID av en laggspike. Fyfaen
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av etse Vis innlegg
Det er ikke så mye de kan gjøre - som med alle andre stresstester så er det bare å vente til stormen roer seg. Akkurat nå skal ALLE logge på, og da blir det sånn. Etterhvert som folk gir opp, og slutter å prøve å logge inn 10 ganger i minuttet så ordner det seg.
Vis hele sitatet...
10 ganger i minuttet? jeg prøver da og logge in mer en det, har 2 macrorer, en for når jeg får dc og må skrive in både bruker navn og passord, og en til bare passordet, jeg SKAL INN!!!
Man må logge inn via The America er ihvertfall sikkert. Der er klokken ca 02.30 NYC, men gamerne holder ut!
Sitat av frank_l Vis innlegg
Man må logge inn via The America er ihvertfall sikkert. Der er klokken ca 02.30 NYC, men gamerne holder ut!
Vis hele sitatet...
vel og merke 02:30 som i 14:30 på 24-timers klokka. Så de har akkurat startet en fredag med masse gaming.
Er nok lenge til vi får logga inn ja.. Har prøvd jevnlig siden 21:01.


Nyt litt random nostalgi i mellomtiden! http://www.youtube.com/watch?v=GWcCYu8glNo
Bashiok
We've temporarily capped #D3 open beta concurrency until we can address some stability issues. Expect Error 37 and login failure.
Vis hele sitatet...
FYI. Så vent til i morgen tidlig
Har alle klassene i lvl 14, skilla opp smithing til fullt også. Spillet er helt konge gled dere til dere for logget på følte bare for å dele dette.

Siden jeg har gjort alt på betaen og har alt fullt så vier jeg heller kvelden til dota 2.
Sitat av lollern Vis innlegg
Har alle klassene i lvl 14, skilla opp smithing til fullt også. Spillet er helt konge gled dere til dere for logget på følte bare for å dele dette.

Siden jeg har gjort alt på betaen og har alt fullt så vier jeg heller kvelden til dota 2.
Vis hele sitatet...
Tror du er noen sjanse for oss norske å komme inn i kveld, la oss si før 01?
hmmm.. lykke til, fått de samme feilmeldingene som resten her lenge nå, men fikk akkuratt en annen en! At jeg trenger BattleTag får å spelle, trykte på linken og ble sent til battle.net som er nede pga høy trafikk. Hvis du er så heldig at du klarer å komme igjennom alle ERROR meldingene, så trenger du uansett battletag får å spelle :/ å siden hvor du laster ned/lager dette er nede pga trafikk.

EDIT:
EEEEY!!! nå fikk jeg laget battletag krysser fingrene får at jeg kommer inn snart nå
Sist endret av sparklespark; 20. april 2012 kl. 23:54.
Sitat av Gomper Vis innlegg
hmmm.. lykke til, fått de samme feilmeldingene som resten her lenge nå, men fikk akkuratt en annen en! At jeg trenger BattleTag får å spelle, trykte på linken og ble sent til battle.net som er nede pga høy trafikk. Hvis du er så heldig at du klarer å komme igjennom alle ERROR meldingene, så trenger du uansett battletag får å spelle :/ å siden hvor du laster ned/lager dette er nede pga trafikk.
Vis hele sitatet...
evt gå hit før du prøver å logge inn.
Kom inn men det lagget så jævlig når jeg castet spells at jeg valgte å prøve igjen i morgen
Noen som har kommet inn? Hvilken server region bør jeg velge, leste tidligere i tråden at en anbefalte The Americas...
Sitat av ParadiseCity Vis innlegg
Noen som har kommet inn? Hvilken server region bør jeg velge, leste tidligere i tråden at en anbefalte The Americas...
Vis hele sitatet...
"The Americas" er den eneste serveren som har open beta. Så det er ikke bare anbefalt, men faktisk eneste måten
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Betan funler, null lagg
Sitat av Frufsa Vis innlegg
Betan funler, null lagg
Vis hele sitatet...
Hmm... Jeg får en error message 37 når jeg prøver å logge inn så det funker ikke hos meg hvertfall.

Sitat av Source Vis innlegg
"The Americas" er den eneste serveren som har open beta. Så det er ikke bare anbefalt, men faktisk eneste måten
Vis hele sitatet...
Ahhh... Silly me
faen ass, kommer ikke iiiiinn
Error 37 = overload right?
Er det noen andre som opplever at login-knappen ikke er highlightet så det ikke går ann å trykke på den?
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av 3ndgame Vis innlegg
Er det noen andre som opplever at login-knappen ikke er highlightet så det ikke går ann å trykke på den?
Vis hele sitatet...
Da har du nokk prød og logge inn. Er bare og vente på errormelding før du prøver på nytt
Sitat av Frufsa Vis innlegg
Da har du nokk prød og logge inn. Er bare og vente på errormelding før du prøver på nytt
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke fått trykt på knappen, så jeg har ikke fått prøvd å logge inn engang. Så er nok lite vits å sitte å vente på en feilmeldig..