Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 5148
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, har 20stk 50mg kapsler med Nobligan/Tramadol og en god del 5mg kapsler med Oxycodone.

Er dette noe som kan blandes?
Jeg får en fin rus av 50mg Oxy.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei!!! Tramadol sammen med oxy kan føre til krampeanfall og / eller overdose
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei!!! Tramadol sammen med oxy kan føre til krampeanfall og / eller overdose
Vis hele sitatet...
Takk
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei!!! Tramadol sammen med oxy kan føre til krampeanfall og / eller overdose
Vis hele sitatet...
Hvorfor blir det større fare for krampeanfall? Annet enn at det er et opiat da? Har alltid blanda tramadol med de fleste opiater/opioder uten å kjenne noe mer på krampefonten? Det kan selvsagt bare være meg da. Har tatt over 1000 mg tramadol (fullt klar over at det er idiotisk, og ingen bør prøve det under noen omstendigheter) uten å ha kommet noe nærmere kramper. Uansett, poenget mitt var bare at jeg alltid har likt å blanda tramadol med andre rusmidler, da spesielt opioder, cannabis og benzo, føler tramadolen alene gjør nærmest ingenting, føles nesten like mye som en xanax alene. Blander du det med andre opiater (i små doser selvsagt) så får du den fine ekstra humørboosten og energien fra tramadolen, samtidig som du får sedasjonen og det som gir den typiske opiat-rusen vi alle er ute etter fra oxy, heroin eller hva det måtte være. Enda jeg blir veldig kvikk av opioder, så blir f.eks heroin og tramadol sammen en enda kvikkere, sterkere og bedre versjon av tramadol. Var nesten som å ta god og rein speed, energi og motivasjons messig. I tillegg til at tramadol (og andre opioder) kan gi frysninger og headbuzz, etter min erfaring gir dog tramadol det litt oftere, spesielt frysninger. Men krampefare er individuelt, har lest om mange her inne som har opplevd uutholdelige kramper av kun 200 mg tramadol (200 mg kan være mye for mange, og lite for mange). Tviler på at det skal være noe fare av å ta 5 mg oxy og 50 mg tramadol, spesielt hvis du har toleranse. Det er en veldig deilig kombo, masse masse energi og supergodt humør. Uansett lurer jeg veldig på om du mener at oxy har noe i seg som øker krampefaren i kombinasjon med tramadol, og i så fall vil jeg gjerne ha kilde(r).

PS: Hvis du tar tramadol med gjevne mellomrom utover dagen/kvelden du tar det, så vil det øke biotilgjengligheten tror jeg. Jeg husker ikke eksakt om det var akkurat det som skjedde, om jeg husker riktig så er det best med 45-120 min mellomrom mellom hver dose. Så skal mer av medisinen bli tatt opp i blodet, ergo kraftigere effekt. Skulle gjerne funnet det studie jeg leste, men det finner jeg dessverre ikke. Da jeg brukte tramadol fast en liten stund (eksen fikk to hundre pakker i Thailand fordi vi sa at vi hadde glemt pakka hjemme. Men hadde med resept) så tok jeg gjerne 150-300 mg med en gang også tok 100-250 mg her og der utover dagen. Funka fjell og det føltes ut som jeg fikk mer ut av det.

PPS: Husk at tramadol har lang virketid og treig peak. Den varer 6-10 timer og peaker på 1/2-6 timer. Så å redosere etter kort tid kan i verste fall være livsfarlig. Selv om jeg glorifiserer å blande tramadol med andre substanser så anbefaler jeg ingen å gjøre det, det kan gå fryktelig dårlig. Skrev kun dette for å gi litt informasjon om tramadol og opiater/opioder.
Sist endret av TheBean; 13. oktober 2019 kl. 00:01.