Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2554
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla! )

Skøyt litt tren i skinka igår, men så gjør det vondt i etterkant. INGEN rødhet, ingen hevelser og ikke merke av stikket en gang... men dette pip eller hva? )) Jeg har vel tømt 20-30 glass tilsammen og fått sånn vondt en gang til før.) (Annen olje)
Leste det kunne være nålen ikke var lang nok og at det kunne havne i sub tissue(fettet)? Men jeg har lite fett på rumpa og det var blå kanyle 0,6x30mm jeg brukte. Jeg VET nåla gikk inn i muskelen (98% sikker hvertfall)

Det funker fint, men hvis jeg legger trykk på inj spot, kjenner jeg vondt((

skal skyte en gang til i andre rumpaballa også se hvordan det går. Skjedde etter 1 stikk med ny olje, men oljen har aldri omtalt pip før, så er nok ikke oljen heller. ))))

På forhånd takk)
Ja d er pip.
Varm opp oljen før du stikker
Ut av nysgjerrighet: Hva er pip?
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Mokkasinen Vis innlegg
Ut av nysgjerrighet: Hva er pip?
Vis hele sitatet...
Pip = Post injection pain, altså smerte etter man har injisert
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Supert! Varmet oljen, kjente godt at den gikk inn i muskelen men jaggu ikke vondt nå etter trening heller! Gull anbefales videre ang pip.

Når vi er innpå det. Jeg vet hva pip er, men hva er det man omtaler som «dip» ??