Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1906
Anonym bruker
"Lett Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey!

Tatt 8 Paralgin Forte samt 4 stk kapsler Oxy, tilsammen 20mg.
Altså 240mg kodein, 3200mg paracet og 20mg Oxy.

Kan jeg ta meg en halvliter cider for en litt ekstra kick uten problemer tror dere?

Godt innspist på paralgin og oxy pga operasjon for 4 uker siden.

Tenker på komboen opiat og alkohol mtp pustestans..
Sist endret av Veggen; 27. september 2019 kl. 23:58. Grunn: Slo sammen innlegg
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tenker at du bør gi leveren din en pause etter all den paracetamolen.
Anonym bruker
"Lett Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
er vel 3 uker siden siste paracetinntak.
4g som er maksdose per døgn? Eller tar jeg feil?

Well, uansett farlig!
skal man ruse seg på mer enn 4 stk paralgin ville jeg gått for cold water extraction (cwe) paracetamol i mengder er gift!
Jeg brukte høye doser av Paralgin Forte daglig.6 til 10 tabletter.Jeg er utrolig glad for at leveren er i orden.Paracet bør ikke bli over fire gram i døgnet.Bruker nå tre gram daglig i kombinasjon med andre medisiner.Så åtte PF burde man bli ruset på hvis man ikke er innspist.
R.i.p 23.04.2021
Ville extrahere kodeinet fra paraceten før jeg putta i meg.det og proppe i seg 4g paracet og alkohol er ganske absurd.er du klar over at leveren din vil stryke med etterhvert? Den kombinasjonen av både alkohol og paracet er en ganske sikker vei mot smertefull død.