Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 8121
Hvis man skal i fengsel, og vil ha med seg litt bønne inn. Kan man ta det i baken? De ber deg jo gå ned i hockey, men burde funke om man ikke har så mye og får den langt inn. Eller er det andre måter å gjøre dette på? Setter pris på raske innspill.

peace!
Grav det ned i en hårvoks boks. Men som nevnt ovenfor; Det er virkelig ikke verdt det.
Hvis man ikke blir tatt er det vel verdt det? hvilket fengsel er det snakk om? som random sa, hårvoks,shampoo eller lignende
usertitle import
bleh's Avatar
Du kan regne med full gjennomsøking når du skal inn, og når du er i hockey ber de deg ofte om å hoste, spesielt hvis de ser tegn på at det er noe i endetarmen. De er faktisk ganske god på det.

Uansett, du kan være heldig og få det inn, men vil heller råde deg til å kjøpe det på innsiden; i de aller fleste fengsler er det relativt lett å få tak i det meste.
- Kast over gjerdet

- ta registreringsnr på en av bilene som står på innsiden, ring venn fra telekiosk, søk opp adresse på gulesider, finn bil, stæsh under, vent til bilen kommer tilbake, profitt.
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Sitat av Relevant Vis innlegg
Anbefaler deg å IKKE ta med hasj inn i fengselet. Idioti. Smarteste måten er vel å svelge det i et kondom etc, men antar du blir tatt når du forsøker å røyke det, hvis det noen sinne når så langt.
Vis hele sitatet...
Har du hatt et lengre opphold i norske fengsel?
Den desidert beste metoden er nok bare å pakke den i kondom og stappe den så langt opp i baken den går, unødvendig å begynne å svelge det da det ikke skal fraktes en lengre distanse over flere dager.
Denne metoden er trygg fordi det detter ikke noe ut om du bare 5-10g med deg om du må ned på huk og hoste, de må ta røkten for å finne noe.

Når det kommer til røyking så har de fleste jeg har snakket med som har vert i fengsel røyket cannabis en eller flere ganger iløpet av oppholdet, men piller er vist mer vanlig da det er lettere å få tak i fra lege og andre som får det av lege.
Relevant: du må nødt til å være "Taurean" med ny bruker!?
--

Kjøp en 20 pakk med sigg og bytt ut tobakken med mekk. viktig at den ser uåpnet ut når du er ferdig!
Hvorfor ikke bare kjøpe i fengsel? Har hørt at det blir omsatt for 1.1 mill bare i trondheim kretsfengsel pr måned (?) Så skulle vel ikke være vanskelig å skaffe litt uten å måtte smugle..
Går jo også fint an å spise hasjen også. Tar litt tid men funker bra synes jeg. Hvis du får klumpen inn da��
Svelge det i en solid innpakning eller opp i "safen", det er det eneste som funker.
De gjennomlyser alle personlig hygiene produktene du tar med.
Hvis du stapper det i "safen" så gre hårene ut av ræva igjen, det er det de ser etter når du squatter ned.
Sitat av RamNit Vis innlegg
Hvorfor ikke bare kjøpe i fengsel? Har hørt at det blir omsatt for 1.1 mill bare i trondheim kretsfengsel pr måned (?) Så skulle vel ikke være vanskelig å skaffe litt uten å måtte smugle..
Vis hele sitatet...
Fordi det er svin dyrt å handle inne i fengslet. Så vidt jeg har sett, så sier TS ingen ting om han skal på åpen eller lukket anstalt. Dersom du skal sone i det førstnevnte så kan du fint få inn noen gram ved "innsjekking".

Jeg angret hardt på at jeg ikke tok noe med inn, da denne visiteringen de foretok var latterlig. Gjem det i shampo eller andre lignende artikler så går det veldig fint. Skal dog sies at jeg fikk mange tilbud, men for et paff eller to var det ikke verdt risken. Men hadde tjent grovt, om jeg tok med inn og solgte videre..
Sitat av TrooperTom Vis innlegg
De gjennomlyser alle personlig hygiene produktene du tar med.
Vis hele sitatet...
Ikke i horten hvertfall
gjem det inni tobakken..ta ut litt tobakk å gjem det i midten, bare den ser org ut, og ikke avviker fra vekta så går det greit
Det beste er helt klart bak i "safen". Det skal ekstremt mye til for å få lov til å sette deg på bøtte. Og hockey-stilling er intet problem, de ser bare etter om du har gjemt noe mellom skinkene.

Voks og andre slike produkter er ikke å anbefale. De kan bruke en liten rørepinn som de stikker med for å se om de støter på noe.

Heller ikke lag ferdigmekk eller noe som helst i tobakken din. Den blir både klemt og luktet på.

Det er heller ikke alle som blir sjekket grundig og som må strippe osv. på åpen soning. Det har og mye å si hvilken betjenter som tar deg i mot og skriver deg inn etc. Men skal man inn på lukket blir man alvorlig grundigere sjekket.

I dag skal det litt til å få soning på lukket avdeling/høy sikkerhet.
I Hordaland vet jeg det er som regel dom på 2 år eller mer som kvalifiserer til lukket avdeling.

Skal du ha med deg noe inn er det nesten forventet at man bruker safen, så vanlig er det.

Når du først er inne gjelder det å oppføre seg så man ikke får romsjekk/strip eller lignende.
Sist endret av flytendeper; 9. mars 2015 kl. 02:26.
hører at ingen av dere har sonet lol.. slapp av du får tak i alt på innsiden. er ikke noe vitsi og smuggle med seg noe i rompa
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av skolereisern Vis innlegg
hører at ingen av dere har sonet lol.. slapp av du får tak i alt på innsiden. er ikke noe vitsi og smuggle med seg noe i rompa
Vis hele sitatet...
Kommer veldig an på hvor du kommer, ringerike får du jo ikke tak i en dritt fks. Hof derimot...

Dyreste jeg har betalt innenfor er 800 kr for 0,2'ish.
800 for 0,2 hasj? Wow du måtte virkelig hat lyst å røyke ass. Jeg hadde enten svelge det eller dytta det godt opp i rassen.
Jeg betalte vanlig pris, ca 100kr pr gram. God vare
Hva har dere betalt for piller da?
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Hva har dere betalt for piller da?
Vis hele sitatet...
jeg betalte 30-40 kr pilla med xanax og rivo
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Varierte veldig på hvem som solgte, stort sett gikk det greit og du fikk 1g ish for 150 kr. Men den gangen for 800 var vi fire som spleisa på "femmer"