Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 2484
Her ser vi eit hopp fra rutebilstasjonen sitt tak i førde... Hvor mange meter det er aner jeg ikke men det er høgt!!

http://www.erdal-digital.net/images/...estad_hopp.wmv

Hva synes folket?
Stilig. Du burde sende inn innslaget til musikkanalen MTV, så kanskje de lager en egen serie om dere. I tillegg til folk som hopper ned fra tak trenger dere noen som stikker nåler gjennom kuken sin og en som spiser hva som helst. Samt en kjempetjukk fyr, og en bitteliten en.
Å gud men dere er kule. Håper du/ han brekker beinet neste gang og lærer.
Jeg vil si at det var litt mislykket, i den forstand at alle overlevde
Sist endret av ivioyner; 8. august 2005 kl. 23:24. Grunn: kakcoo suger.
Var det en som hadde på seg nFF genser der? Filmen var ganske føkka hos meg : /
synes den var kul jeg, bortsett fra at det var jævlig mørkt. Bare fordi det er gjort før, er ikke stuntfilmer kjipe. Man må bare bli dristigere :-)
Filmen hadde blitt bra vist du hadde brukket beinet, prøver og reise deg opp, og sier : Im to old for this shit.
Hva er det du sier mens du imiterer en hip-hopper?
Jeg trur jeg hadde hatt bedre ting fore enn å hoppe ned fra taket på FIRDA BILLAG (tiltalende navn) på nattestid.

Og til Soppen: Hah! Beste kommentaren på lenge.
Tideligere på dagen skulle du tatt en fiskekroke og pakket inn i sigarettpapir(for å i det hele tatt kunne svelge den) og bindt fast en tjukk fiskesene(helst av den typen man fanger sverdfisk med) for så å svelge den kroken.. Bindt den fast i taket for så å hoppe.
Det tror jeg ikke noen har gjort før, hoppe fra tak er litt oppbruk folkens..
filmen suger fordi vi ikke liker utendørsaktiviteter her.. sorry..
Send den inn til Big-boys.com. Kommer den gjennom der, så vises den på siden, å du får en liten sum penger hvis jeg ikke tar helt feil. Har sett filmer fra norge, hvor folk hopper langt mindre høyt enn det der. Stiligt film btw
Herregud så teit, er det status å etterligne hip-hoppere? Er det noe nytt jeg ikke har fått med meg?
Det hadde sikkert vert litt morsomt om det ikke hadde vert for at 99,99999% av alle med TV hadde fått trøkka 300 000 millioner episoder av jackass opp i trynet. Og den jævla tørre dumme latteren til teve'o.
Ministry of Love
sptz's Avatar
Sitat av frekkmann
filmen suger fordi vi ikke liker utendørsaktiviteter her.. sorry..
Vis hele sitatet...
Snakk for deg selv.

forøvrig så tror jeg han har tatt hintet om at amatør-jackass ikke er så veldig kult. Det ser i allefall ut som om jeg har flertallet med meg når jeg sier det. Jeg var i allefall gått lei av jackass før jeg begynte og se det så jeg startet aldri
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Har en venn som driver med slikt. Hopper ut av vinduet midt i skoletimene osv.
Han fikk en god hjernerystelse her om dagen...
Den filmen, den hadde bare trengt noen få forbedringer, noe du mest sannsynlig fikser til film nummer 2. For det første, så må filmen inneholde minst en flammekule bak deg, slik at du må hoppe eller bli brent. Deretter, så er treet saget vekk, og erstattet av rustne spiker og glasskår (fra flaskene du har brukt til a manne deg opp til dette stuntet) på bakken. Etter du har landet kommer gjengen som står og ser på bort og banker deg opp, med balltre, bare fordi de kan. Deretter sleper de deg etter hendene etter en bil med ansiktet ned. Selvfølgelig skal det stå en overvektig person oppå ryggen din og "surfe" på deg. Deretter spiser du delene som falt av deg imens du ble slept etter bilen på brødskiven. Filmen avsluttes med at alle de andre står i ring rundt deg og slår deg i skrittet med lange stokker hele tiden imens rulleteksten går.

Den hadde definitivt fenget oppmerksomheten til folk.
Nå var det du som var teit pinnsvinet.. HAHA!
Eller ikke lage en oppfølger i det hele tatt?:P Det kan vi bli spart for...
haha,hadde du tatt løpefart isteden for sitte på kanten som ei anna horee, hadde det vært respect over det der.. ellr satt en trampoline ellr no fete greier under..
Snakker om samme venn som Antim0n nå. Han hoppet ned fra et ca. 9m høyt gran tre. GJorde det en 5-6 ganger, så skulle han bare gjøre det en gang til. Dette ble tillfedig vis filmet. Midt i hoppet bli føttene hans hengende igjen i en gren, slik at han fortsatte ned hodestups. Landet på skuldrene/nakken. Utrolig nok ingen varige men bortsett fra litt stiv nakke dagen etter. Var sykt å se på.
Det morsome med det var at det første han sa da han traff bakken var; "God dammit!"
Tviler veldig på 9m men:S
(Hysj! La oss vente på fortsettelsen og se om guttene gjør seg fortjent til en Darwin-award eller tre)
Jeg har hoppa ned fra ett sikkert 10m høyt tre. Jeg var seff ikke på toppen, og det så særdeles lite imponerende ut å hoppe ned fra nederste grein, men uansett... 10m er høyere enn 9m.

Scha
Tviler veldig på 9m men:S
Vis hele sitatet...
Han sto ca 2 hode høyder unna toppen av grana. Var nok nærmere 9 meter. Han her fyren eier ikke fornuft. Hadde han landet 3cm lengre opp på nakken hadde han garantert brukket den...
Sitat av Rexxar
Snakker om samme venn som Antim0n nå. Han hoppet ned fra et ca. 9m høyt gran tre. GJorde det en 5-6 ganger, så skulle han bare gjøre det en gang til. Dette ble tillfedig vis filmet. Midt i hoppet bli føttene hans hengende igjen i en gren, slik at han fortsatte ned hodestups. Landet på skuldrene/nakken. Utrolig nok ingen varige men bortsett fra litt stiv nakke dagen etter. Var sykt å se på.
Det morsome med det var at det første han sa da han traff bakken var; "God dammit!"
Vis hele sitatet...
Han gjorde det 5-6 ganger altså, da vil han brekke noe
Soppen, som sagt, han er rebblende gal. Han landet ikke 5-6 ganger på nakken da, men hoppet 5-6 ganger.
Han og tvillingbroren(minst like gal) hopper fra nesten overalt, og på mystisk vis enda ikke fått noen veldig alvorlige skader.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hvor da det blitt av linken a? Skulle likt å se det hoppet igjen. Vet det er gammel post
Fikk ikke sett filmen, hvor høyt var det?

Her er forøvrig også et rimelig fett hopp, er vel en seks meter på det høyeste:
http://www.teamgreipstad.com/photos/Tjommis/IMG_201423.jpg

Det hører vel med til historien at han landet skjevt og tråkket kraftig over, dette var i sommerferien, han har ikke oppnådd full friskhet enda:P
Synd at slike idiotiske folk legger beslag på ressursene til legevesenet vårt.
Han skulle bare ha knekt nakken med det samme slik at det ikke gjentar seg.
jeg hadde likt filmen til pinnsvinet. dessuten er det ikke innsenderen som hopper.. bare litt småinfo.
Sitat av Antim0n
Har en venn som driver med slikt. Hopper ut av vinduet midt i skoletimene osv.
Han fikk en god hjernerystelse her om dagen...
Vis hele sitatet...
Må innrømme at jeg trakk litt på smilebåndet når jeg visualiserte meg det der
Trådstarter
Skjønner ikkje hvorfor visse folk her på forumet er så forpult negative til at noken viser frem ein video av noken som hopper 7,5 meter ned i ei busk... Dei kan vel berre holde seg til helvette ute av diskusjonane? Eller bidra med noke bedre sjølv..