Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 3429
Noen som husker det gammle spillet som man kunne selge å kjøpe dop osv ? er på jagt etter det spillet. Noen som har aning på hvor jeg kan finne dette ? spillet var norsk,å var bare en liten exe ellerno som man hadde på pcen... ikke no nett spill eller noe .. mange år siden jeg har spillt det så har lyst å finne det i gjenn.. noen som vet navn,eller hvor jeg kan laste det ned ?

Takk for alle svar
Dope Wars? Veldig bra.. Ellers så heter sikkert spillet ditt no med dope eller drug.

Burde ikke denne vært i gaming forumet?
Trådstarter
81 0
thanks.. er ikke sikker om den hetter Dope Wars ? er det norsk ? gammelt ?
viste ikke hvor jeg skulle putte tråden..
usertitle import
bleh's Avatar
Spillet du snakker om er mest sannsynlig Dope Wars, som Luric sier. Hvis du hadde en norsk versjon er det sikkert bare noen som har forandret på navnene osv, har selv vært borti den tyske versjonen og den engelske (den originale?). Du finner den ved et enkelt søk!
master namer
elodin's Avatar
http://dopewars.sourceforge.net/scre...rses-ptbr.html

Dette du tenker på?
Husker jeg spilte dette for mange år siden. (Er ganske sikker på at det var dette)


http://dopewars.sourceforge.net/download.html

Der har de vel både Windows- og linuxversjon.
Trådstarter
81 0
Er ikke akuratt den jeg har vært bort i. den jeg mener var norske personer som har laget osv.. ganske så gammelt.. men jeg begynte med Dope Wars nå , akuratt det samme, så takk for svar
Slike spill myldrer det av(tror jeg ihvertfall) for de er latterlig enkle å lage.
Til og med jeg har prestert å lage en lignende sak i vb.
Husker også GanjaFarmer. Et morsomt spill der duskal beskytte plantasjen din mot myndighetenes anti-drug army. hehe
Sitat av zeth
Vis hele sitatet...
Druglord er det beste synes jeg...
Sist endret av FlyingVeeVee; 20. juli 2005 kl. 12:35.
druglord 2.2 . Litt nyere design --> geekhideout.com
Sist endret av CodeMode; 23. juli 2005 kl. 02:08.
Trådstarter
81 0
Noen som vet om Dope Wars på norsk da ?




Åsså er det Noen som kan si meg åssen man lager sånne små enke spill ? hva jeg trenger osv ??

Takker for svar
Sist endret av lpotto; 24. juli 2005 kl. 05:54.
programmerings kunnskaper. c eller c++ er program. for dette.
Trådstarter
81 0
Uff da.. jeg kan ikke det.. hahaaaaa-- må vel ikke så mye kunnskaper til å få til no sånt vel ?
Jeg kan det heller ikke...men trur det finnes endel tutorialer på nette..tilogmed på forumet.
Trådstarter
81 0
Jaha ? skal jeg søke etter c++ osv da eller ? kan ikke en dritt som sagt.. nybegyner :P:P:P:P
Jeg advarer: Du blir HEKTA på druglord!
kan det være "Gudfaren" du tenkte på? husker jeg satt å spillte det ganske mye før :P
I DopeWars kan man endre steder man kan dra i spillet i en .ini-fil om jeg ikke husker feil.
drug wars er spillet!
Jepp, det er garantert gudfaren. Tenker du på det spillet hvor man må frakte så så mye dop/pistoler/alkohol over grensa uten å bli tatt av politiet?
Sitat av Cannablizz
I DopeWars kan man endre steder man kan dra i spillet i en .ini-fil om jeg ikke husker feil.
Vis hele sitatet...
I de nyere versionene kan man gjøre det inni spillet med en editor. *skryte skryte* Jeg har 630mill på 90dager som maks . Hadde det vært 91 dager hadde jeg vært best i verden på 90dager
Jeg har 637,007,516 på dag 45 :-)
Noen som hvet hvor jeg kan få tak i Gudfaren da?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Gå inn på www.download.com og søk litt rundt, fant et spill som het ''Food Wars'' kult det og
Sitat av Cannablizz
Husker også GanjaFarmer. Et morsomt spill der duskal beskytte plantasjen din mot myndighetenes anti-drug army. hehe
Vis hele sitatet...
Har vel ikke linkt til det spillet ? hørtes rått ut
High grow er også ganske kult, du skal dyrke cannabis planter. Virker veldig ekte.
Sitat av Cybergasm
High grow er også ganske kult, du skal dyrke cannabis planter. Virker veldig ekte.
Vis hele sitatet...
Ikke bare si det er kult, fyr opp link
Har ikke link..

Edit: Første treff på google.. http://www.highgrow.us/
ganske sikker på at det var "Gudfaren", det var et veldig enkelt spill. ganske morsomt, på norsk. dessverre var det virus i min versjon, og pcen slutta og virke samme med mange andre som hadde spillet..
▼ ... over et år senere ... ▼
*BUMP*

Hei ja. Jeg har nettopp spilt dopewars. Kongespill! Det som er drit er at etter 1mnd eller noe så avsluttes spillet(Enten vinner du hvis du tjent nok penger, eller taper hvis du ikke har nok penger). Jeg lurte på om noen vet om en versjon som er kanskje litt mer omfattende og varer litt lenger, og som ikke må spilles på nett.

Is that too much to ask?

Kos

Edit: Har prøvd linkene som er lagt ut i tråden, men de er nede.
Jeg er ganske sikker på at jeg hadde en offline-versjon av dope wars for en del år tilbake. Men jeg spilte det ikke mer enn i en times tid, så jeg aner ikke om det varer i mer enn en måned..
Til de som bruker mac her er det en like god versjon av dette spillet for mac på http://www.likelysoft.com/dopewars/