Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 3072
Sitter her nå og er utrolig sjokket over en video jeg kom over. Der mora til en stakkarslig 16 åring går ekstremt hardt ut over han når hun vil låne noen penger og ikke får det.

Si meg, er dette normalt i disse tider? At foreldre skal klikke fullstendig veggimellom over en liten slant (50$ er tilfellet her i filmen)?

Det kan hende dette er en syk spøk, men det hele virket ekte for meg. Og jeg er som sagt tidligere, rent sjokkert over hvordan denne guttungen blir behandlet.

sikter til denne filmen:
http://www.ebaumsworld.com/videos/mean_mom.html

ps:
Igjen, jeg vet ikke om dette er en spøk. Men det virket ekte.
Hehe, så den for noen dager siden. Lo litt over hvor småsinnsyk hun var, men det er vel ikke noe å spøke med, selv om den egentlig var litt morsom.
Haha, "You fucking spoiled prick"... For en oppvekst den ungen må ha gjennomgått:P
Syke, syke mennesker. Hvem er han mannen i slutten av videoen? Stefaren?
AHAHAHA! Likte måten han taklet det på...

"I DID ASK YOU NICELY THE FIRST TIME".... åjada...

Noen er bare ikke født foreldre( som jeg mener burde brenne i helvete ).

Får nesten litt vondt av å se på hvor dum hun faktisk er... eller nei... hun kan råtne i helvete !

Det beste er jo at faren sier at moren har behandlet de så pent som de aldri har hatt det før på 16 år....
Sist endret av tore-; 6. august 2005 kl. 11:23.
Hehe når moren sier han skal pelle seg til helvette ut av huset, så sier han NO MOM...
Herregud som hun klikker da, hun har sikkert heller ikke hatt en god oppvekst.
Doktor Eirik foreslår familieterapi ;-]
Jeg hadde gått in til henne og sakt:
Shut hte fuck up> og Klabba til henne.
Satans megge!
Hadde mor mi gjort det med meg, så hadde jeg smelt henne i veggen
Sitat av Soppen
Hadde mor mi gjort det med meg, så hadde jeg smelt henne i veggen
Vis hele sitatet...
Du hadde det ja, da er du jo verre en hun på filmen da...

Alle krangler innimellom, og må si det gir over kanten på den filmen, men å slå til folk, din egen mor?...
To ord; pung smekk.
Sitat av Frazzy
Du hadde det ja, da er du jo verre en hun på filmen da...

Alle krangler innimellom, og må si det gir over kanten på den filmen, men å slå til folk, din egen mor?...
Vis hele sitatet...
Moren dyttet jo sønnen mange ganger , du hørte jo selv hvordan hun klikket :Kom deg til helvette ut av huset !, Og når han sier nei, så klikka hun jo helt.

Det var jo bare tull det med og smelle hun i veggen, calm down.
Jeg tror ikke den er fake. Den er ikke engang morsom, så det er ingen hensikt med å lage den fake mener nå jeg. Men med den oppførselen den dama har så fortjener ho å bli klappa til uavhengig om hun er mora eller søstera eller hvem som helst. Den oppførselen er så way beyond.

Enten vet han at mora roer seg og lar han bo videre om han forholder seg rolig eller så er han redd for å få pryl av denne mannen, om han gjør henne noe tror jeg. Alle kjenner flere som har flyttet for seg selv, når de var 16. Men de er gjerne typene til å gjøre det. Jeg tror andre 16-åringer igjen ville sett på det som verdens undergang å bli kasta ut så tidlig. Noen er tidlig selvstendige av seg, andre ikke. For en som ikke er det, kan noe slikt virke veldig skremmende. Og det er jo tross alt ikke slik det skal være heller.
Sist endret av Fawkes; 6. august 2005 kl. 13:24.
Jeg tror dere burde være forsiktige med å trekke konklusjoner når dere bare kjenner en side av saken.

Det kan godt være at sønnen faktisk var en kynisk manipulerende jævla drittunge, og isåfall har jeg empati for hvordan hun oppførte seg. Det at filmen havnet på nett istedefor en rettsal vitner mer om det siste spør du meg...
Det DER hørtes helt likt ut som min egen mor når hun kjefter på meg, hun skriker om hvor mye hun har lyst til å klappe til meg osv. Heldigvis bor pappa like i nærheten, så da stikker jeg til han. Mora mi har et redselsfult temperament!

Men jeg syns han 16-åringen takla det fint jeg.
Skulle hatt et sånn omvendt nannyhjelpen. :P
haha "You goddamn son-of-a-bitch"

Merker dere ironien?
Sitat av Rakettsau
haha "You goddamn son-of-a-bitch"

Merker dere ironien?
Vis hele sitatet...
Hæhæh! Likte forresten holdninga til 16-åringen. Frekk og sarkastisk
Drittunge, fortjente sikkert det.
Geeez! Stakkars faren.. tenk å pule den hysteriske kjerringen !
Respekt til ungen som holder seg så rolig..
Ungen hisset opp moren skikkelig med måten han oppførte seg på..Sarkasme er hyggelig.
Støtter XnoN der... Hadde mine foreldre snakket slik til meg hadde jeg bare provosert dem mer... gjordet det med storebror når jeg var liten... morro..
Er det ikke slik hos alle mødre en gang i mnd? PMS heter det.
Vel, om dere i det hele tatt hadde hørt etter. Så hadde dere fått med dere at Mora hans hadde spurt etter å låne penger. Men hu hadde bitcha på den måten når hu spurte og han sa til henne at om hun spurte pent så skulle hu få.

Men akk og vè, så gikk det bare værre og værre til, helt til den surrete mannen kom å påsto at mora hadde gitt dem "demmes beste behandling i hele 16 år av demmes liv, og bedre behandling kunne dem ikke få, i tillegg til at han gav selv faen i hele greia bare sønnen lånte vekk pengene så mora kunne holde kjeften godt igjen".

*edit*
Jeg vil bare nevne, ingen skriker så fælt som det der om det bare er en "førstegangskrangel". Herregud, typen var klar med videokamera for å skaffe seg bevis til barnevernet (child support, som han også nevnte i filmen). Karen var jo på gråten flere ganger i filmen, og det sier litt.
Sist endret av catolh; 6. august 2005 kl. 17:31.
Psycho kjerring. Faren hørtes ut som en alkis eller noe. For man er ikke helt med viss man lar noe slikt foregå.
Men synes han på som filma tok det bra jeg, alt hun trengte å gjøre var å spørre pent.
Man kommer langt med litt vennlighet.
Sykt, sykt dame mennske.
Ungen gjorde det eneste som var fornuftig der.
Stefaren/mannen hadd nå litt fornuft hvertfall.
Jeg ville bare ha tatt med meg pengene og gått ut rett forbi henne. Så kunne hun fått roet seg, og så komme tilbake litt senere å hatt en roligere diskusjon
"Stakkars unge" sier dere? Stakkars kvinne sier nå jeg! Det er da opplagt at sønnen behandler henne nermest som en liten unge for å hisse henne opp enda mer ("spør fint da!"). Dette gjør han helt klart gjør fordi han vet at dette kommer på film, men ikke hun. Det er slett ikke sikkert han ville vært så rolig selv dersom han ikke var klar over kameraet som lå der. Jeg vet selvsagt ingenting om bakgrunnen for alt dette, men ut fra videoen alene oppfatter jeg sønnen som en manipulerende liten djevel som hisser mora opp, enten det er for underholdningens skyld eller noe annet (Husk forresten at videoen bare viser en del av krangelen, og ikke f.eks. hvordan den begynte).

Når det gjelder mora virker hun fullstendig på randen; hun er jo så fra seg at hun omtrent ikke høres ut til å vite hvor hun skal gjøre av seg, og kan umulig ha det særlig godt. Jeg greier derfor hverken å le av henne, eller klandre henne på noe vis for dette.

Hele denne greia var bare forferdelig trist, og enda værre er det at folk sitter og glor på dette på nettet for underholdningens skyld. Faen heller, dette er ikke Hotel Cæsar, men virkelige mennesker!
"Stakkars unge" sier dere? Stakkars kvinne sier nå jeg! Det er da opplagt at sønnen behandler henne nermest som en liten unge for å hisse henne opp enda mer ("spør fint da!"). Dette gjør han helt klart gjør fordi han vet at dette kommer på film, men ikke hun. Det er slett ikke sikkert han ville vært så rolig selv dersom han ikke var klar over kameraet som lå der. Jeg vet selvsagt ingenting om bakgrunnen for alt dette, men ut fra videoen alene oppfatter jeg sønnen som en manipulerende liten djevel som hisser mora opp, enten det er for underholdningens skyld eller noe annet (Husk forresten at videoen bare viser en del av krangelen, og ikke f.eks. hvordan den begynte).
Vis hele sitatet...
Gerit nok, den viser ikke hvordan den begynnte, men uanestt hva ungen har sagt, burde ikke mora oppføre seg på den måten. Hun raserer jo rommet hans, roper ut at hun skal ringe politiet og sier at han skal bare ha seg ut å at han ikke lengre får bo der.
I en familie det foreldreene som burde holde seg rolige, nesten uansett hva ungen sier, hvertfall ikke rasere hjemmet og rope og smelle med dører påd en måten. Det er slik unger gjør, ikke forledre
Rexxar: Prøv å vær forelder til en slik unge i 16 år, jeg tror ikke du hadde beholdt fatningen.
Jeg tenker "crack cocaine".
Hehe, tenkte akkurat det samme som centric!
Sitat av centric
Jeg tenker "crack cocaine".
Vis hele sitatet...
Godt mulig det er den slags problemer inn i bildet også, hvem vet? Uansett er det klart at moren ikke kan være helt frisk. Da hjelper det lite å si at "foreldre skal ikke oppføre seg slik, men heller sann-og-sann ...".

Hvis vi fikk høre at moren hadde en eller annen konkret definert sykdom (schizofreni, hyper-ettellerannet, eller hva som helst), så vedder jeg på at mange plutselig hadde hatt mye større forståelse for oppførselen, og f.eks. sagt at "hun kan jo ikke noe for det, hun er jo SYK!". Hvorfor kan vi da ikke heller bare bruke sunn fornuft: alle ser da vel at dama har problemer, kan vi ikke bare la det være med det?
Better than thou.
Sitat av ch0izz
... child support, som han også nevnte i filmen). ...
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke sett videoen, da WMPen min er fucked, og MPlayer nekter å vise bildet, men uansett så er child support barnebidrag, ikke barnevernet.
Beklager, men jeg ser ikke det helt humoristiske i saken...

Som så mange andre har sagt: Damen er mest sannsynlig syk, men det folk (som jeg har sett) ikke har bemerket hittil er at kansje den ungen daglig lever med trusselen om å bli kastet ut, og blir kjeftet på? Det er kansje derfor han ikke hisser seg opp? Problemet med denne videoen er jo at man ikke vet noe om personene rundt, hva den forrige krangelen handlet om, osv.
ungen var driit frekk, han behandlet moren som en idiot....
jeg hadde klikka hvis jeg hadde blitt sur for noe, så hadde noen snakka sånn til meg.