Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1016
Hallo folkens!!

Tenkte jeg skulle dele en låt med dere, software er for det meste <Reason>, men er senere bygd opp i >FL Studio<,,,sånn som ferdige stemmer, lydeffekter osv, kanskje litt kjipt at jeg har brukt de, (siden de ligger klare i programmet) men følte de passet ,så da gikk jeg i gang!

kan vel si så mye at låta ligger vel kanskje i en litt alternativ smaksgenre, men har ikke jobbet lenge i Reason, så jeg ønsket å ekspriminterte en del på låta, prøvde å bygge opp noe litt sært og freaky, noe litt mørkt og up tempo. Dette er ikke musikk som jeg hovedsakelig lager, men som jeg synes var artig å leke med, kanskje det faller i smak, kanskje ikke. Uansett fint med kommentarer!

----> http://home.no/koabtap/kings/syke%20syke%20gutt.mp3
Syns den var helt grei, likte den jeg.
Jeg likte den ikke særlig. Ga meg veldig lite. Men den tok seg opp på slutten. Klarer ikke å komme med noe konstruktiv kritikk, heller, så da må det være noe med musikksmaken min, gitt.
Likte den ikke så godt. Ble litt for mye pling, pling vist du skjønner hva jeg mener?
mongo start. hørtes veldig chip tunes ut!
ensformig. samme greia som går igjen.
vanskelig og høre stemmen: You are the vice nigga høres det ut som han sier

kanskje jeg har for sær musikk smak?
thomaseh: Nei, jeg tror vi er to(eller flere):S
Har du tatt utgangspunkt i et sega 8bit spill:P?
Likte den ikke noe trodde jeg først. Men da den ble litt hardere/mørkere på slutten så tja, ikke mine stil, men ble bedre enn jeg første tenkte
Synes hovedstrukturen og lydene er meget bra. Jeg har hørt denne i en litt råere versjon, og jeg mener fremdeles at den var bedre da, selv om den bare var halvferdig. Det jeg prøver å si er at jeg godt kunne tenke meg å høre en litt råere og mer strippa versjon.

Jeg får assosiasjoner til klovner på LSD, og det er jo kos.
koreea's Avatar
Trådstarter
10 0
Hehe!

takker for ærlige kommentarer folkens, har ikke tatt utgangspunkt i noe InTrace! hehe....
Som noen nevner, synes jeg også at den tar seg opp på slutten, så det er fett å høre!

PS!
Gilgamesj!! ---> Jeg er en klovn på LSD, hvordan gjettet du det?
Likte ikke dette helt. Var bare mas, ble ør i hodet. Ga meg heller ikke stort...

Men er nok musikksmaken min..